Wauw, wat knap!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dankjezelfgetekend patroon. Ik kon niet vinden wat ik wilde.
Hij liep zonet een tijdje goed, maar halverwege begon 'ie ineens weer raar te doen. Bleek het garen aan de bovenkant van zo'n ding geschoten te zijn. Wat komt dat allemaal precies joh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:26 schreef mignonne het volgende:
Als je een foto maakt van de spoel in place dan zien we hier zo of ie er goed inzit of niet. Maar mijn machine loopt helemaal vast als ie niet goed zit dat merk je gelijk. Ik heb ook een toyota.
Ik bedoel dat het de moeite waard kan zijn om een boventransportvoet voor je naaimachine te kopen. Het is bij de meeste merken een van de duurste voetjes, maar ik vind dat de naden er in o.a. gladde stoffen veel mooier van worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:57 schreef Sandra6719 het volgende:
@Mry: bedoel je die ribbeltjes onder het voetje of het voetje zelf? Ik zal vanavond even kijken of ik daar een beetje mee kan spelen, ook met de draadspanning en steeklengtes, dankjewel!
Ooooh, sorry ik ben af en toe zo'n muts haha!! Ik heb het even gegoogled, ziet er inderdaad uit alsof dit mijn probleem zal oplossen, ik zal hier eens naar informeren, dankjewel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef Mry het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het de moeite waard kan zijn om een boventransportvoet voor je naaimachine te kopen. Het is bij de meeste merken een van de duurste voetjes, maar ik vind dat de naden er in o.a. gladde stoffen veel mooier van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |