Je wilde die Sage gewoon BAM als als fipo hebben he Ali.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ah ik wachtte al totdat iemand hem dichtgooide
@atta, bij rakuten als je xx-007 in tikt zie je alleen bij die shop nog beschikbaar.
@smurf jep brokentwill en no selvedge
3mnd:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hehe iddquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Je wilde die Sage gewoon BAM als als fipo hebben he Ali.
Herkenbaar hoor de evo, erg mooie kleurBen benieuwd hoe hard die blijft gaan. Welke maat heb je, 30 toch?
Danku, ja atta zijn Oldblue is ook nice iddquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Pedroo het volgende:
Toffe progressie, ali. Fabric ziet er echt lekker uit.
Ik moet nog ff zeggen dat Atta zijn Old Blue er ook echt tof uit zag.
Denk minder dan bij jouquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Atta-boy het volgende:
Gaat lekker je sage. Bleeden die van jullie ook nog steeds? Mijn oldblue bleed na 3 maanden gewoon nog steeds
Ik heb juist wel losse waist, maar verder echt topquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe idd
Ja 30, zit nu eindelijk echt wat beter in de waist en ballenMoet denk wel binnenkort een patch erin naaien
[..]
Danku, ja atta zijn Oldblue is ook nice idd
[..]
Denk minder dan bij jou
Komt goedquote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb juist wel losse waist, maar verder echt top
Patch moet er bij mij ook in, doen we wel binnenkort als het mooi weer is
@Atta, geen bleed meer na soaken hoorIn het begin wel als een rund, nu niet meer.
Bij jou kan dat nog wel wat langer duren gok ik, vergeleken met mijn oldbluequote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb 2 initial soaks gedaan en eerste dagen bleede hij echt ziek veel, nu zie je na elke dag nog steeds waar m'n broek langs m'n schoenen gegaan is als ik nieuwe schoenen aan doe![]()
Ik hoop maar dat het ooit nog goed komt haha
Patch doe ik er ook maar in dan, kan me niet voorstellen dat de crotch niet door zou scheuren in 2 jaar tijd.
Het topblock gaat bij mij ook altijd veel sneller dan mijn Honeycombs...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Atta-boy het volgende:
Zie wel dat het rondom m'n kruis een stuk sneller gaat als bij de rest. Kan me niet herinneren dat dat bij m'n andere ook zo zichtbaar was.
Sommige lijnen gaan inderdaad harder, bij mijn 201 zitten er ook 2 whiskers die voor een crotchrip gaan zorgen als ze zo hard gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:58 schreef Atta-boy het volgende:
Topblock gaat bij mij ook sneller meestal idd. Maar bedoel meer dat de whiskers bij het kruis een stuk sneller gaan als de whisker daar boven.
Het is ook niet heel erg storend maar viel me laatst ineens op.
Bij m'n apc een kwestie van tijd, maar houdt zich goed nog. Ik zou m'n artist denim stukjes moeten zoeken. Heb een die hier wel op lijkt dus zou er zo achter kunnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:22 schreef Michhas het volgende:
Prewash aan vandaag, breng vanmiddag mijn Tella naar een kleermaker om het kruis even te laten verstevigen. Is op meerdere plekken nu al bijna helemaal gescheurd.
Ik heb niet echt stukken denim over geloof ikquote:Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij m'n apc een kwestie van tijd, maar houdt zich goed nog. Ik zou m'n artist denim stukjes moeten zoeken. Heb een die hier wel op lijkt dus zou er zo achter kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef RinkeNL het volgende:
Nog wat Samurai pics. Voorlopig nog niet retired dus hij wordt alleen maar beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door dit soort foto's wil ik zeker 'ooit' een samurai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Nog wat Samurai pics. Voorlopig nog niet retired dus hij wordt alleen maar beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3x raden welke broek vandaag is gedegradeerd tot werkbroek![]()
Is verf op waterbasis alleen heb ik geen zin een soak of de wasmachineAls ook van de sarcastische opmerkingen
Nog wat Samurai pics. Voorlopig nog niet retired dus hij wordt alleen maar beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nice![]()
3x raden welke broek vandaag is gedegradeerd tot werkbroek![]()
[ link | afbeelding ]
Is verf op waterbasis alleen heb ik geen zin een soak of de wasmachineFlexe progress hoop ik
We fear that which we cannot see
Nog wat Samurai pics. Voorlopig nog niet retired dus hij wordt alleen maar beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God wat een mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies wat don zegt. Ofwel ER IS VEEL TE VEEL MOOIS
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef M1stral het volgende:
Nee, maar dat is wel max haalbare shrinkage.
Ik zou dan voor de 28 gaan en als dat raw bovenin redelijk past, ermee in bad plonzen.quote:
Ik ook bijna niet hoor. Ben de komende weekenden verhinderd. Ga zelf weg, of moet mensen naar het vliegveld rijden en doordeweeks gewoon aan het werk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Quality Blanks heeft nu zijn eerste raw denim op de markt gebracht. Wat ziet dat ding er matig uit zeg.
Over de meet, ik heb de datumprikker ingevuld maar kan eigenlijk alle data niet of nauwelijks.
Als het een van deze data wordt ga ik hem dus zeer waarschijnlijk skippen helaas.
Het klopt wel wat er staat, het is de rand van het doek:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:01 schreef Atta-boy het volgende:
Haha ja die beschrijving ookrol hem op en laat zien dat je selvedge hebt oid.
Staat ook dat selvedge het natuurlijke einde van het doek is, en dat de kwaliteit daarom beter is. Maar maakt toch niet uit welk deel van het doek je pakt? Lijkt mij dat het gebruikte materiaal er niet beter door word. Wat is precies het goede aan selvedge?
Ik dacht zelf dat dit bij het in elkaar zetten van de broek zat, hoe het doek gebruikt word om de broek te naaien zegmaar maar nu weet ik het niet meer zeker.
Selvedge of geen selvedge heeft echter weinig met de kwaliteit te maken, zie alhier:quote:Let’s start off the easy way. By definition, it is “the edge of woven fabric finished so as to prevent raveling, often in a narrow tape effect, different from the body of the fabric” (source: dictionary.com).
One distinction that must be made clear as well is that Raw denim ≠ Selvedge denim. Many people confuse the two and think they are essentially the same, however there is a big difference. Raw denim refers to the wash while Selvedge is the edge. I’ve found that most Raw Denim is “selvedge” and not all Selvedge Denim is raw.
http://www.rawrdenim.com/(...)hat-is-it-all-about/quote:It’s important to bear in mind as well that as Selvedge Denim is becoming more and more popular, it does not always equate to higher quality nor justify a higher tag. You have to be sure to check the other denim characteristics (i.e. raw? sanforized? weight?).
Nicequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:08 schreef RinkeNL het volgende:
Ok, bestelling geplaatst bij Rivet & Hide: Flat Head 3009. Ben benieuwd.
T'is is een best wel solide concept : quality blanks. Jammer dat de producten geen van beide zijn, quality noch blank.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Quality Blanks heeft nu zijn eerste raw denim op de markt gebracht. Wat ziet dat ding er matig uit zeg.
Over de meet, ik heb de datumprikker ingevuld maar kan eigenlijk alle data niet of nauwelijks.
Als het een van deze data wordt ga ik hem dus zeer waarschijnlijk skippen helaas.
Cool cat principequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
T'is is een best wel solide concept : quality blanks. Jammer dat de producten geen van beide zijn, quality noch blank.
Niet de moeite om iets van te bestellen dus? Die shirts zien er nog best oké uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
T'is is een best wel solide concept : quality blanks. Jammer dat de producten geen van beide zijn, quality noch blank.
Had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:32 schreef M1stral het volgende:
QB, wel pochen met selvage, geen chainstitched hems. Faal.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:32 schreef M1stral het volgende:
Haha, zag het inderdaad. "It's all in the (lack of) details."quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:32 schreef M1stral het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:16 schreef M1stral het volgende:
"Deze high quality denim is voorzien van rode selvegde. Selvedge is een afleiding van 'self edge'. Dit betekent dat de stof waar deze broek van is gemaakt, bestaat uit de afgewerkte einden van het doek. Gegarandeerd de beste kwaliteit denim dus. Sla je broekspijp om en show jouw selvedge denim van Quality Blanks."x 1000
Het hele verhaal klopt van geen kant, echt zonde. Suggestie wekken dat selvedge kwaliteit is, kortzichtig wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:16 schreef M1stral het volgende:
"Deze high quality denim is voorzien van rode selvegde. Selvedge is een afleiding van 'self edge'. Dit betekent dat de stof waar deze broek van is gemaakt, bestaat uit de afgewerkte einden van het doek. Gegarandeerd de beste kwaliteit denim dus. Sla je broekspijp om en show jouw selvedge denim van Quality Blanks."x 1000
Hier lolde ik ook even. Stevig, ja dat wel, maar 13oz, lightweight babyyyyyquote:Stevige 13oz raw denim, wat betekent dat de stof nog nooit is gewassen.
Als ze nou ook met een 32oz op de markt kwamen was het een ander verhaal geweestquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:43 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Het hele verhaal klopt van geen kant, echt zonde. Suggestie wekken dat selvedge kwaliteit is, kortzichtig wel.
Ook vind ik het gebruikte doek niet geweldig.
[..]
Hier lolde ik ook even. Stevig, ja dat wel, maar 13oz, lightweight babyyyyy
Jonguh, wel broken twill ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:17 schreef doo. het volgende:
[..]x100000000000 altijd 1x meer dan bigsmurf die geen selevdge rockt
![]()
Ik bedoelde ook de kwaliteit, er staat dat er gebruik gemaakt word van selvedge dus dat het de beste kwaliteit is. Maar in principe maakt het toch niet uit of je de binnen of zijkant gebruikt van de denim? Kwaliteit is precies hetzelfde alleen heb je geen lijntje volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:28 schreef Michhas het volgende:
Zag hem voorbij komen op Facebook. Weinig bijzonders, maar voor 60 euro vind ik hem toch nog best wel decent.
[..]
Het klopt wel wat er staat, het is de rand van het doek:
[..]
Selvedge of geen selvedge heeft echter weinig met de kwaliteit te maken, zie alhier:
[..]
http://www.rawrdenim.com/(...)hat-is-it-all-about/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:17 schreef M1stral het volgende:
Ik ga FreshCotton een mail sturen of de weave 3x1 is. Daarbij wil ik graag weten of het rope dyed of hank dyed betreft en uit welke substantiebdrbdye bestaat.
Wat zal het antwoord zijn?
Hahahahahaha.
Doen!
quote:
Dope trouwens.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:11 schreef Analoog het volgende:
Hier trouwens een snelle foto:
[ afbeelding ]
Zal binnenkort wel een uitgebreide fotoreportage maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |