SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Gelukkig niet. Toen ze hem te voorschijn haalde werd het donker in de kamer, zoveel schaduw worp dat ding over zich heen.quote:
Zo'n royale lulquote:
Ze wilde je gewoon graag penetreren maar deed de lamp uit omdat ze de pijn in je ogen niet wilde zienquote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Toen ze hem te voorschijn haalde werd het donker in de kamer, zoveel schaduw worp dat ding over zich heen.
En daar ben je trots op omdat?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik werd gister trouwens gewoon gehosselt door een vrouw van achter in de 40
Gewoon zeggen ik ben niet rijk doei!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik werd gister trouwens gewoon gehosselt door een vrouw van achter in de 40
Daarom doe ik ook altijd de lichten uit vlak voordat ik bij een dame naar binnen dringquote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ze wilde je gewoon graag penetreren maar deed de lamp uit omdat ze de pijn in je ogen niet wilde zien
Mjuh ik heb ook eens een rare ervaring met zo een ding gehad.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vriendin van me hier heeft zo'n kunstpik van 30 CM. Dimitar is zijn naam. Ik heb er nog slechte dromen over
Tsja, dat is ook altijd zo'n excuus van jongens met een kleine tot matig gevormde lul. Wat mij betreft is het de combinatie tussen de twee die jij noemt welke er toe doet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb liever een vent die weet wat ie doet dan een vent met een royale lul to be honest
Gewoon doggy, hoef je dat ook niet te zienquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook altijd de lichten uit vlak voordat ik bij een dame naar binnen dring
Ja ja en vervolgens roof je al haar sieraden, verkracht je de kat en vreet je nog even snel de koelkast leeg alvorens je hem peert.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook altijd de lichten uit vlak voordat ik bij een dame naar binnen dring
Ik ben er niet trots op, maar ik denk ik deel het even met mijn medefokkers.quote:
Mijn ervaring was ook op een verjaardagsfeestquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh ik heb ook eens een rare ervaring met zo een ding gehad.
Ik was op een feestje en daar hing er 1 aan de muur. Toen had de jarige ineens zin om te worstelen en dat ding in mijn mond te stopen. Kapotte bierflesjes en gescheurde broek.
Daar heb je ook wel een puntquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook altijd zo'n excuus van jongens met een kleine tot matig gevormde lul. Wat mij betreft is het de combinatie tussen de twee die jij noemt welke er toe doet.
Doggy? Wil je dat ik door m'n knieen zak? Ben verdomme geen 18 meerquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon doggy, hoef je dat ook niet te zien
Waarom ga je naar een tent met oude wijven?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, maar ik denk ik deel het even met mijn medefokkers.
Mochten er hier dus mannen rondlopen die denken, hey dat wil ik wel, het was in 1 of andere kroeg in Den Bosch, waar opvallend veel oudere dames rondliepen die zich als een stel hongerige wolven op onze groep jongemannen wierp.
Niks mis met ouder, maar 40 is toch wat te verquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, maar ik denk ik deel het even met mijn medefokkers.
Mochten er hier dus mannen rondlopen die denken, hey dat wil ik wel, het was in 1 of andere kroeg in Den Bosch, waar opvallend veel oudere dames rondliepen die zich als een stel hongerige wolven op onze groep jongemannen wierp.
Ik hoopte dat zij rijk wasquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ik ben niet rijk doei!
Nouja, op een warme dag is zo'n zacht briesje in je zo gek nog nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt
Te klein daar voel ik niks van
Je kunt toch gewoon blijven staan, zei gewoon op de knieen op de rand van het bedquote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Doggy? Wil je dat ik door m'n knieen zak? Ben verdomme geen 18 meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |