waarom een fipo en lapohunten?quote:
Aha, dat klinkt best leuk en je had er mooi weer voorquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, naar Chopperdag in appingedam geweest.
was maar matig weer hier..quote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt best leuk en je had er mooi weer voor
Ooh, dat is wel een beetje jammer dan. Nou ja, als je het maar leuk hebt gehadquote:
Niet veel bijzonders gedaan eigenlijk. Nieuwe schoenen gekocht en verder nietsquote:
Ik vind het wel fijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel. Maar je moet wel van achtbanen houden
Ik vind het jammer dat er geen zwembad is zoals bij Duinrell
Achtbanen of geen zwembad? Of gewoon Walibi?quote:
Beide eigenlijk welquote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achtbanen of geen zwembad? Of gewoon Walibi?
Not too bad thanks. Ben geloof ik wel toe aan vakantie. En hoe is het met jou?quote:
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort baggerquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Xeor het volgende:
Waarom deed Atemno het vorige topic volspammen en wilde hij zo graag een FIPO?
Ach ja..quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort bagger
Ook toe aan vakantiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Ben geloof ik wel toe aan vakantie. En hoe is het met jou?
Vreemd hoor deze user.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |