Vrouwenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:20 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Wat lief, dankjewel! Ja, het zonnetje begint eindelijk te stralen hè
Ik ben zo'n fan van dat shirtje dat ik vast een reserve heb gekocht voor als de ene versleten isquote:
Haha herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben zo'n fan van dat shirtje dat ik vast een reserve heb gekocht voor als de ene versleten is. Thanks Tli!
Jup, voor die 5 euro kan het geen kwaad er 2 te hebbenquote:
Achja, ze vindt deze outfit in ieder geval wel leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Vrouwen. Ze zegt dat al je andere outfits niet goed waren en dan bedank je haar.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Vrouwen. Ze zegt dat al je andere outfits niet goed waren en dan bedank je haar.
Het was inderdaad een compliment! Je andere outfits hebben vaak ook iets. Maar deze is gewoon echt compleet matchend vind ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Achja, ze vindt deze outfit in ieder geval wel leuk
Nice !quote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef tliciouz het volgende:
Rustig hier, had wel een hoop zomer outfits verwacht!
[ afbeelding ]
Die hoed móet ik hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef RedReidingHood het volgende:
Bedankt voor de leuke comments! En ja, ik droeg voor de verandering maar eens kleur, haha. Wel even wennen hoor
Vandaag dus geen kleur, anders raak ik ook zo onwennig
[ afbeelding ]
Zomersquote:
Toffffquote:
Yup, zelfbruiner ftw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nice !Ben jij nou zo bruin?
![]()
[..]
Die hoed móet ik hebben*binnenkort naar H&M gaat
*
[..]
ZomersBolletjes
Altijd goed
[..]
ToffffDie riem is ook gaaf
Thehehe daar ben ik dan weer wat te lui voorquote:
quote:
Leuk allebeiquote:
Mooiquote:
Mijn vriendje vond hem ook al te lang.quote:
Haha, dankjewel!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Zeurpiet!
Staat je juist goed Njosnavelin!
Jaaaa die schoenen zijn zo vetquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:27 schreef xSanjay het volgende:
Alle dames met zomerse outfits!
Deaupe schoenen spam, ik kende ze helemaal nog niet.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Ik deel deze mening.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:44 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe vaker ik die janoski's irl tegen kom hoe mooier ik ze vind![]()
Goede fit sanjay
Haha die opmerking heb ik vaker gehoordquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Er zijn nooit te veel schoenen![]()
[ afbeelding ]
Ja mooi is de hoed he? Hij is volgens mij wel compleet uitverkocht. Ik zag 'm opeens weer in de webshop verschijnen en heb 'm meteen besteld. Hij is van de New Icons collectie. Hoop dat je 'm nog te pakken krijgtquote:
Tegen de muur rechts staat zo te zien nog niks. Tijd om uit te breiden!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet van mij hoor, ik heb er iets minderquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:17 schreef Valyx het volgende:
[..]
Tegen de muur rechts staat zo te zien nog niks. Tijd om uit te breiden!
Die schoenenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:27 schreef xSanjay het volgende:
Alle dames met zomerse outfits!
Deaupe schoenen spam, ik kende ze helemaal nog niet.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Hij is van de andere kant.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een man die klaagt over korte broekjes?
Mo? Zeker niet.quote:
Leukquote:
PI, leer sarcasme kennen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een man die klaagt over korte broekjes?
Duh, hij vraagt zich natuurlijk niet echt af of er kortere broekjes waren. Dat is waar het sarcasme op slaat. Daarmee is het nog wel een vreemde opmerking, want dat broekje staat fantastisch.quote:
Dat groene dig ik niet echt. Het ziet eruit alsof je een kassameisje bij de Plus bent. Het is too much.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Leuk![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
goffer die kwaliteit van die foto's van mij gaat ook steeds achteruit
Excuuuuzie
Leuke leggingquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Leuk![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
goffer die kwaliteit van die foto's van mij gaat ook steeds achteruit
Excuuuuzie
Dankjequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duh, hij vraagt zich natuurlijk niet echt af of er kortere broekjes waren. Dat is waar het sarcasme op slaat. Daarmee is het nog wel een vreemde opmerking, want dat broekje staat fantastisch.
Leuke outfit! Zou afgezien van de schoenen en hoedje hetzelfde dragen.quote:
Kloptquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohmyquote:
Mooie camo!quote:
Je shirt staat scheef, te grote maat of hoort dat zo? Of komt dat door de houding?quote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:07 schreef Greyson het volgende:
[..]
Je shirt staat scheef, te grote maat of hoort dat zo? Of komt dat door de houding?. Heb wel eens die shirts gezien met extra grote kraag. Staat voor geen porum.
Maar je combo is Nice.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zag hetKomt vooral door de houding, geen extra grote kraag
Je nieuwe Momo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:28 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Michhas!
Zelf ook maar eens:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:47 schreef xSanjay het volgende:
Michas en spam! Serieus toffe outfits gozers.
En heel leuk RRH, alleen geen fan van je schoenen.
Vandaag lekker basic:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Heatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:32 schreef Atta-boy het volgende:
Goede fits laatste tijd van iedereen![]()
[ afbeelding ]
Met
[ afbeelding ]
Dus door rechtop te staan om een foto te maken ben ik gay?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die houding op de 1e foto maakt deze wansmaak al helemaal gay![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |