Bruine beentjes!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef RedReidingHood het volgende:
Bedankt voor de leuke comments! En ja, ik droeg voor de verandering maar eens kleur, haha. Wel even wennen hoor
Vandaag dus geen kleur, anders raak ik ook zo onwennig
[ afbeelding ]

Wat lief, dankjewel! Ja, het zonnetje begint eindelijk te stralen hèquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een van de eerste outfit van jou waarbij ik een keer alles vind matchen en niet iets minder vind staan. Het lijkt trouwens ook dat je tintje op je lichaam hebt. Mooi!

Van de New Lookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:20 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Super cute! Waar komen je sandaaltjes vandaan?

Mooiquote:

Ook goedquote:

Vrouwenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:20 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Wat lief, dankjewel! Ja, het zonnetje begint eindelijk te stralen hè

Ik ben zo'n fan van dat shirtje dat ik vast een reserve heb gekocht voor als de ene versleten isquote:

Haha herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben zo'n fan van dat shirtje dat ik vast een reserve heb gekocht voor als de ene versleten is. Thanks Tli!

Jup, voor die 5 euro kan het geen kwaad er 2 te hebbenquote:

Achja, ze vindt deze outfit in ieder geval wel leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Vrouwen. Ze zegt dat al je andere outfits niet goed waren en dan bedank je haar.

quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Vrouwen. Ze zegt dat al je andere outfits niet goed waren en dan bedank je haar.

Het was inderdaad een compliment! Je andere outfits hebben vaak ook iets. Maar deze is gewoon echt compleet matchend vind ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Achja, ze vindt deze outfit in ieder geval wel leuk

Nice !quote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef tliciouz het volgende:
Rustig hier, had wel een hoop zomer outfits verwacht!
[ afbeelding ]
Die hoed móet ik hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef RedReidingHood het volgende:
Bedankt voor de leuke comments! En ja, ik droeg voor de verandering maar eens kleur, haha. Wel even wennen hoor
Vandaag dus geen kleur, anders raak ik ook zo onwennig
[ afbeelding ]
Zomersquote:
Toffffquote:

Yup, zelfbruiner ftw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nice !Ben jij nou zo bruin?
![]()
[..]
Die hoed móet ik hebben*binnenkort naar H&M gaat
*
[..]
ZomersBolletjes
Altijd goed
[..]
ToffffDie riem is ook gaaf

Thehehe daar ben ik dan weer wat te lui voorquote: