abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128651957
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:07 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Nou bij ons liggen de aanstekers boven in de kast, en daar kan meneer gewoon bij met een stoel, en anders klimt ie wel op het aanrecht...
dus een 'fout van de ouder' vind ik wel wat kort door de bocht.
Vind ik ook behoorlijk fout. Niet dat ik nooit fouten maak hoor, ik liet laatst ook een aansteker slingeren. Superstom. En een behoorlijke fout van mij als ouder. Da's eerder waaghalzerij van mij dat dat het van L was geweest als ze ermee aan haal was gegaan.

Zij kan de risico's nog niet overzien. Ik wel.
pi_128652543
Wow wat een dare devils.

Amber wil in elke achtbaan die ze ziet. Hoe enger hoe leuker. Heeft ze niet van een vreemde :D

Amber heeft ooit een kwast met oranje verf gevonden en is toen de muur gaan verven.

Het "ergste" dat Tess heeft gedaan is ewn gat in mijn dekbed en dekbedhoes knippen.
Er was een schaartje blijven liggen... :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 11:22:44 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_128652582
Mijn grote is bijná uit een baan bij walibi gestapt toen die vast stond, op het hoogste punt, ze zag 2 meter naast zich en trap en had bedacht dat als ze een hupje deed vanuit dat bakje dat ze wel op die trap uit zou komen :{ nadat het personeel hysterisch ging schreeuwen naar dr heeft het nog 10 minuten geduurd voordat ze door had dat het echt niet kon |:(
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_128652616
:o :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128652825
Oh jemig Moussy, doodeng! Was je erbij?

Eng ook van die aanstekers en dergelijke. Het overkomt je soms dat ze ineens iets kunnen of doen dat ze eerder nog niet deden. Maar als mijn kind echt overal bij zou kunnen dan kwam er toch mooi een slot op de/een kast.

Mijn oudste was pas trouwens met behulp van haar speelgoedkist in het raamkozijn op haar kamer geklommen. Reden om even te checken of ze het raam echtechtecht niet open zou kunnen krijgen. Het idee... brrr.
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 11:42:39 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_128652934
Ik was er gelukkig niet bij!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:13:21 #57
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_128653563
Ylana (2) kan, zo bleek laatst, haar raam met kinderbeveiliging-op-de-knip open krijgen. Ze was op haar luieremmer gaan staan en deed zó het raam open :X
Ze ging een frisse neus maken in haar kamer zei ze toen ik onderaan de trap vroeg wat ze aan het doen was boven.
Ik ben nog nooit zo snel boven geweest en de emmer is met een enkeltje naar zolder gegaan.
Volgende dag pakte ze een emmer uit de badkamer ( ook maar verwijderd) en daarna probeerde ze de stoel uit de kamer van d'r broer.
:')
Ik ben 3 hartverzakkingen rijker. (Laatste 2 keer was ze nog niet in de buurt van haar kamer gelukkig).
We kunnen niet zeggen dat ze geen doorzettingsvermogen heeft.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:21:39 #58
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_128653769
Kan er geen slotje bij jou op het raam? Wat eng zeg!

Wesley heeft dat ook eens geflikt, stond ie ook in het open raam :X (toen was ie 3 geloof ik)
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 12:22:10 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_128653786
Oh ja dat deed krul ook eens, via zn bed, uit het raam, buiten op de dorpels staan. Er zit nu van dat ijzerwerk bij zn raam, gevangenisje spelen O+
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:41:10 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_128654363
Ylana! :o
Mouss-moussy! :o

Ik ken het gevoel. Binnenkort nieuwe ramen boven, daar moeten ook echt goeie slotjes op

[ Bericht 16% gewijzigd door RockabeIIa op 06-07-2013 12:46:35 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_128667444
En soms he, dan kan je opletten, maar zoals rocka schrijft, soms is 20 seconden al genoeg. Je kan er niet elke seconde bovenop zitten, je moet wel eens naar de wc zelf, toch...

Pfoeh, er zitten wel inventieve kids tussen hier...
Ik kan met mijn oudste vrij goede afspraken maken over wat wel en wat niet kan. Ze doet wel eens iets stiekem, ze neemt een stift mee naar boven ofzo, om gewoon rustig te gaan zitten tekenen, misschien tijd voor een plekje op haar kamer waar ze lekker kan gaan zitten.
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:03:18 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_128669635
Jeetje, wat een verhalen hier! Leuk om te lezen, minder als het je eigen kind is :X
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:06:50 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_128671914
Mijn jongste klimt van de kinderstoel van zijn broer in zijn eigen kinderstoel en terug. Ook als die een cm of 20 uit elkaar staan. :-X
Stoel blokkeren heeft als resultaat dat hij er net zolang aan staat te trekken dat de stoel gaat stuiteren en hij dus alsnog verplaatst...
Needless to say dat hij dus laatst van de kinderstoel gevallen is. Ik stond 2 meter verder zijn broer de schoenen aan te doen.

Heb hem ook al eens van de eettafel gehaald. Meneer wilde de tablet...
  zondag 7 juli 2013 @ 08:39:28 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_128677731
Sterkte voor al de daredevil-ouders.
Het wordt wel wat beter met de jaren, is mijn ervaring. Ze leren toch iets meer de gevaren inzien. Wij hadden de lucifers zo goed verstopt, dat we uiteindelijk altijd bij de buren moesten lenen als we eens lucifers nodig hadden. Niet dat we die zo vaak nodig hadden, want de kaarsen zijn ook jarenlang in de ban geweest. Maar nu hebben we weer lucifers op de afzuigkap en hebben we zelfs in de winter weer kaarsen aan. Wellicht een schrale troost.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_128677787
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:22 schreef moussy het volgende:
Mijn grote is bijná uit een baan bij walibi gestapt toen die vast stond, op het hoogste punt, ze zag 2 meter naast zich en trap en had bedacht dat als ze een hupje deed vanuit dat bakje dat ze wel op die trap uit zou komen :{ nadat het personeel hysterisch ging schreeuwen naar dr heeft het nog 10 minuten geduurd voordat ze door had dat het echt niet kon |:(
:o ik wordt misselijk bij het idee!

ik ben erg blij dat ik zo'n kleine schijtlaars heb als ik hier lees :D
  zondag 7 juli 2013 @ 08:53:41 #66
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_128677818
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:22 schreef moussy het volgende:
Oh Moussy :o :'(
Dat is ook mijn grote angst met achtbanen. Mijn jongste zou zich in blinde paniek liever naar beneden storten dan dat hij kan wachten tot hij er hulp is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:19:05 #67
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_128779080
Moussy :o :{ :X

Roy vond vandaag dat hij prima op het zadel van de driewieler kon gaan staan met losse handen, en als dat dan lukt, dan krijg je de slappe lach :+
Ik was te laat voor een foto.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_128827416
Hihi Bass-Miss, onze bijna 4 jarige wil ook wel op de fiets van grote zus, want "dat kan ik best hoor mama, daar kan ik heel goed op fietsen".
Mocht ze willen, zolang ze er nog niet zelf op en af komt, moet ze het maar mooi met haar 16 inch fietsje doen ;).
Fake it till you make it...
pi_128963160
Ik kan het op alle vlakken beamen.... Mijn oudste piept al als ze een drempel over moet, klimt amper (liep ook pas met 22 maanden, staan met 18) en mijn jongste is net 1... En die kunnen we overal van aftrekken, duikt head first overal vanaf, brult even van wat happend? En doet het dan gerust nog een keer...

Ik hou mijn hart vast voor deze dame...

maandag 15 juli 2013 @ 10:05:46 #71
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128963321
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan het op alle vlakken beamen.... Mijn oudste piept al als ze een drempel over moet, klimt amper (liep ook pas met 22 maanden, staan met 18) en mijn jongste is net 1... En die kunnen we overal van aftrekken, duikt head first overal vanaf, brult even van wat happend? En doet het dan gerust nog een keer...

Ik hou mijn hart vast voor deze dame...

[ link | afbeelding ]
Gerb O+! Wat leuk om jouw dame eens te zien! Wat lijkt ze op haar zus zeg.

En een echte waaghals dus :D
pi_128964797
Mijn nummer 1, als nummer 2 erger wordt...dat wil ik niet weten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')