Vind ik ook behoorlijk fout. Niet dat ik nooit fouten maak hoor, ik liet laatst ook een aansteker slingeren. Superstom. En een behoorlijke fout van mij als ouder. Da's eerder waaghalzerij van mij dat dat het van L was geweest als ze ermee aan haal was gegaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:07 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nou bij ons liggen de aanstekers boven in de kast, en daar kan meneer gewoon bij met een stoel, en anders klimt ie wel op het aanrecht...
dus een 'fout van de ouder' vind ik wel wat kort door de bocht.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:22 schreef moussy het volgende:
Mijn grote is bijná uit een baan bij walibi gestapt toen die vast stond, op het hoogste punt, ze zag 2 meter naast zich en trap en had bedacht dat als ze een hupje deed vanuit dat bakje dat ze wel op die trap uit zou komennadat het personeel hysterisch ging schreeuwen naar dr heeft het nog 10 minuten geduurd voordat ze door had dat het echt niet kon
Oh Moussyquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:22 schreef moussy het volgende:
Mijn grote is bijná uit een baan bij walibi gestapt toen die vast stond, op het hoogste punt, ze zag 2 meter naast zich en trap en had bedacht dat als ze een hupje deed vanuit dat bakje dat ze wel op die trap uit zou komennadat het personeel hysterisch ging schreeuwen naar dr heeft het nog 10 minuten geduurd voordat ze door had dat het echt niet kon
Gerbquote:Op maandag 15 juli 2013 09:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan het op alle vlakken beamen.... Mijn oudste piept al als ze een drempel over moet, klimt amper (liep ook pas met 22 maanden, staan met 18) en mijn jongste is net 1... En die kunnen we overal van aftrekken, duikt head first overal vanaf, brult even van wat happend? En doet het dan gerust nog een keer...
Ik hou mijn hart vast voor deze dame...
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |