Het is echt niet fijn als je je eigen kind niet kunt vertrouwen en niet eens 20 seconden alleen kunt laten. Maar zo is het hier (helaas) wel...
Flip lag een paar dagen terug op de schommel, en ik liep naar binnen om een glas water te pakken en liep terug. Zie ik even later dat hij onder de schommel weg een hoop zand had geschept en het op mijn betegelde pad had neergegooid. Ik werd er een beetje flauw van dat ik dat gemist had, en vroeg hem wanneer hij dat gedaan had. Ik kreeg als antwoord dat ik toen drinken ging halen. Toen ik hem vroeg waarom hij dat gedaan had zei hij met een dikke grijns: ' Gewoon, dat vind ik stiekem. En ik vind stiekem leuk.'
Zo heeft hij een week of 2 terug, toen ik de oudste ophaalde van school en mijn moeder oppaste (terwijl er ook nog een klusser aan het werk was achterthuis) uit de schuur de roller gevonden die ik de dag ervoor gebruikt had om de achterdeur te verven. Ik had die roller ingepakt om deze nog eens te gebruiken.
Doorgaans kan Flip de schuurdeur nooit openkrijgen. Nu stond deze even open omdat mijn moeder aan het tuinieren was. Anyways, hij heeft de schuur, mijn wicker buitentafel en zijn electrische auto geverfd met donkergroene lak

Toen ik thuis kwam zag ik het pas. Mijn moeder en de klusser hebben beiden niets gezien terwijl zij echt dichtbij waren.
![07860269-7877-4497-8621-13521CE5A0D0-80481-000019B80C3B27A4_zps50d2d342.jpg]()
Flip moest toen voor straf naar boven. Hij heeft vervolgens stiekem een fles douchegel afgetankt met water en boven op de laminaatvloer gegooid. Daar wordt je best moedeloos van, al die schade...
En dan vraag iedereen zich vast af of ik niet op let of zo... Nou echt dat doe ik wel, meer dan dat maar meneer is duidelijk nog veel stiekemer dan dat ik ooit kon bedenken.
Mijn tafel kwam ik trouwens pas een dag later achter omdat hij het zelf vertelde. Ik klaagde nl nog even over het werk dat ik voor de boeg heb aan mijn schuur en toen kwam dat van mijn tafel er nog effe bij.
Soms... echt bad to the bone...
[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 06-07-2013 00:53:49 ]