Inderdaad, hij lag toen nog tweede.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
TT's als 'Bastia - Ajaccio #6 AICAR op kop!' helpen ook prima mee.
Te triestquote:Op zondag 30 juni 2013 19:15 schreef DeeBee het volgende:
Haha, gewoon opnieuw opnemen en doen alsof ze nooit verkeerd zaten.
Op Nos.nl staat hij nog.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:15 schreef lolcat8811 het volgende:
Kan ik de NOS-faal nog ergens bekijken?
Ze geven de organisatie de schuldquote:Op zondag 30 juni 2013 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op Nos.nl staat hij nog.
http://nos.nl/video/524284-niet-irizar-maar-bakelants-wint.html
quote:De slotfase van de tweede Tour-etappe. De organisatie van de Tour meldde lang dat Markel Irizar op weg is naar de zege, maar na de finish blijkt het Jan Bakelants te zijn.
Volgens mij is de hele naam Irizar maar één keer in beeld gekomen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze geven de organisatie de schuld
[..]
Video not found or access deniedquote:Op zondag 30 juni 2013 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op Nos.nl staat hij nog.
http://nos.nl/video/524284-niet-irizar-maar-bakelants-wint.html
Beiden.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef De_Fietser het volgende:
Wat gaan jullie zo kijken, Avondetappe of TDJ? Of beiden?
Hebben ze zo geknipt en geplakt dat het lijkt alsof ze het goed hebben iddquote:Op zondag 30 juni 2013 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Ik keek op de Belg en heb dus niet het deskundige commentaar van Herbert en Maarten gehoord. Maar in de samenvatting werd toch wel constant Bakelands genoemd als degene die won en niet die Bask ? Of hebben ze de beelden / commentaar gemanupileerd ?
Dat is toch geen verrassing?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
In dit soort ritten oogt Mollema toch wel een stuk betrouwbaarder dan Gesink.
In die korte, felle klimmetjes moet Robert nog wel eens een gat laten waar Mollema met de voorsten over de top komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |