Ongekend inderdaad, alsof ze de schande van gisteren hebben willen uitwissen door de hele nacht alle renners uit hun hoofd te lerenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:57 schreef Marcoss het volgende:
Dijkstra en Ducrot zijn snel met herkennen vandaag zeg
Wat had je verwacht? Dat Mollema zijn Tour hier al ging opblazen door in een kansloze vlucht mee te gaan?quote:
tja, er is geen Belg mee he.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Belg gaat alweer naar het Journaal, zend dan niets uit tot het Journaal afgelopen is, amai.
Uiteraard.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat had je verwacht? Dat Mollema zijn Tour hier al ging opblazen door in een kansloze vlucht mee te gaan?
Bizar.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Geen Froome, geen Contador, geen van Hummel.
Hij moet iets doen om in beeld te komen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denken dat Mollema in de ontsnapping meegaat
Ik lees 'm ook op de AD meequote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef mincemeat het volgende:
Nos heeft trouwens een erg mooie liveticker gemaakt vind ik. Petje af.
True! Wist niet veel van Corsica maar een mooi landschap met bergen en zeequote:
Dan zijn ze al binnenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef Pedroso het volgende:
Hoelaat wordt de finish verwacht ?
Ben om ca. 16.30 uur thuis, hoop ik nog wel een half uurtje mee te pakken.
In totaal 9 ritten integraalquote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef Bastiefcg het volgende:
Gaan ze dit jaar alle etappes (op de tijdritten na) helemaal uitzenden? Normaal skipten ze de eerste paar uur en kwamen ze er om half 3 in.
Nee maar omdat dit een relatief korte rit is zenden ze het in zijn geheel uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef Bastiefcg het volgende:
Gaan ze dit jaar alle etappes (op de tijdritten na) helemaal uitzenden? Normaal skipten ze de eerste paar uur en kwamen ze er om half 3 in.
Dan zijn ze al binnen, want ze maken vanavond de transfer naar Nice.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef Pedroso het volgende:
Hoelaat wordt de finish verwacht ?
Ben om ca. 16.30 uur thuis, hoop ik nog wel een half uurtje mee te pakken.
Dat was die rit naar Compiègne in 2007 geloof ik. Cancellara won toen als een baas.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat er weer een etappe komt zoals een paar jaar geleden. De kopgroep hield in bij het begin en reed lange tijd op laag tempo. Het peloton ging daarin mee en reed nog langzamer, om toch een gaatje te creeëren. Het gevolg was dat de kopgroep in de finale ineens hard ging rijden en bijna voorop bleef (en de etappe duurde tot half zeven).
Dacht ik al ja. 140 km vanaf 13,00 uur. Zal wel rond 16.30 uur worden denk ik.quote:
Tja, en wat heb je anders om uit te zenden op de maandagmiddagquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar omdat dit een relatief korte rit is zenden ze het in zijn geheel uit.
Zo'n actie kan ik me ook nog eens herinneren van Finot die toen reed bij Jean Delatour. Alleen kreeg die kramp in de laatste 10kmquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat er weer een etappe komt zoals een paar jaar geleden. De kopgroep hield in bij het begin en reed lange tijd op laag tempo. Het peloton ging daarin mee en reed nog langzamer, om toch een gaatje te creeëren. Het gevolg was dat de kopgroep in de finale ineens hard ging rijden en bijna voorop bleef (en de etappe duurde tot half zeven).
Komt niet door de lengte van de ritten, komt door Corsica. Ter promotie van Corsica worden alle ritten op dat eiland integraal uitgezonden.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar omdat dit een relatief korte rit is zenden ze het in zijn geheel uit.
Of nog iets eerder.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dacht ik al ja. 140 km vanaf 13,00 uur. Zal wel rond 16.30 uur worden denk ik.
Dat was mooi jaquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |