gewaagdquote:Op zondag 30 juni 2013 17:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Weer geen massasprint. Schrijf wel types op als Sagan en EBH.
Radioshack zal dan wel gaan helpen om het geel te houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
De niet-klassieke treinen (dus degenen die niet OPQS, Lotto of Argos zijn) hebben duidelijk moeite om het bij elkaar te houden, ik verwacht morgen hetzelfde.
Hoogerland?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Momo... het volgende:
Sagan overleeft die berg makkelijk, ik denk alleen dat de kans groot is dat groepjes wegrijden.
Sagan zie ik er ook nog wel voor aan om zelf met een groepje mee te schuiven, zoals hij in Zwitserland ook deed. Rui Costa kan dan met hem meequote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef IbanMayo het volgende:
Sagans ploeg is niet goed genoeg om na die laatste klim het peloton bij elkaar te houden. Vandaag had hij ook bijna niemand meer (Moser en De Marchi) om de ontsnapte zes terug te halen.
Rolland wil de bollentui die laat Hoogerland niet gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef sonnyspek het volgende:
Hoogerland iemand? Die heeft veel tijd verloren en mag dus gaan.
Die laatste klim ligt Anton wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schrijf sowieso iemand van Euskatel op voor deze rit. Misschien Nieve of Anton als ze nu al zin hebben.
Nee denk het niet...Of hij spaart zijn krachten?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:43 schreef theodoor9 het volgende:
Denken jullie dat degenkolb een kans maakt? Hij viel mij vandaag erg tegen.
Ik heb 1 Sagan 2 EBH 3 Degenkolb volgens mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb nu bij mijn tourspel staan: 1. Hoogerland 2. Sagan 3. Boasson Hagen
Beetje kans?
Ja vind ik ook, alleen Degenkolb had ik voor vandaag maar die viel mij een beetje tegen...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 1 Sagan 2 EBH 3 Degenkolb volgens mij.
Vind het lastig te zeggen wat voor 'n etappe het zal worden. Kan voor de aanvallers lonen, of gewoon een beslissing tussen de bazen zoals Sagan etc.
Ik verwacht dat Hoogerland het nog lekker rustig aan gaat doen. Hij zei tegen de NOS dat hij nog wel een paar dagen nodig had om volledig te herstellen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, alleen Degenkolb had ik voor vandaag maar die viel mij een beetje tegen...
ik verwacht zelf dat Hoogerland met een paar Fransen en een paar van Euskatel wegrijdt. Dat die worden gelost en Hoogerland het net aan haalt...
Watte?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef borisz het volgende:
Alle wielerpronodeelnemers verzoek ik hun lijstjes in te dienen
Bedankt voor de herinnering, anders zou ik dit glad vergeten zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef borisz het volgende:
Bedankt, was het bijna vergeten. Maar wat een rotrit om te voorspellenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef borisz het volgende:
Wat doe jij?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Bedankt, was het bijna vergeten. Maar wat een rotrit om te voorspellen
Ze konden het gisteren aan het eind ook niet meer organiseren.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:12 schreef flyguy het volgende:
Gelijk vanuit het begin knallen van Cannondale tot aan de sprint? Zou te doen moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |