Dat is een Zuid-Afrikaanse shamaan welke miljoenen volgers had over heel twitter. Deze is helaas overleden tijdens een van de vele rituelen. Is zelfs een trending topic op dit moment #r.i.p.itaka.quote:
Ik heb met vrienden een aparte rekening aangemaakt waar we maandelijks een bedrag op storten. Van dat geld gaan we met we groep 4 weken naar Rio. We zijn al vorig jaar begonnen met sparen.quote:
Het duurt niet lang meer of dit topic heeft het BB topic ingehaald qua nummering.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:46 schreef RaymondK het volgende:
Jezus jongens, zulk slecht weer was het toch niet van het weekend? Dat we nou alweer 5 topic's verder zijn dan vrijdag?!?![]()
![]()
En het BB topic is nog dezelfde![]()
![]()
![]()
Shit menquote:Op maandag 1 juli 2013 08:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb met vrienden een aparte rekening aangemaakt waar we maandelijks een bedrag op storten. Van dat geld gaan we met we groep 4 weken naar Rio. We zijn al vorig jaar begonnen met sparen.
Stel bolletjesslikkers.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit men
Ik ga met mijn deels Braziliaanse vriendin #JBtalks.
tsja, straatwaarde can crea tegenwoordig equote:
Ben wel wat huiverig tho; schijnt dat je daar ziek buff moet zijn om te shinen op het strand.quote:
Toch niet die 30 days squat challenge?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha mijn zus laat iedereen squatten op haar werk. Wat is deze!
bedankt voor je fucking goede bijdrage.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:07 schreef Tjepper078 het volgende:
Fucking gym topics worden steeds slechter..
Da's epic, Iron Man in veel grotere pakkenquote:
Wie ben jij nu weerquote:Op maandag 1 juli 2013 11:07 schreef Tjepper078 het volgende:
Fucking gym topics worden steeds slechter..
Ja inderdaad. Sommige mensen klagen dat ze langzaam slaan maar ze horen iets van 80 meter hoog te zijn, dan gaat het niet zo snelquote:Op maandag 1 juli 2013 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's epic, Iron Man in veel grotere pakken
Veel groter momentum ook door de grotere massa, leuk
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
bedankt voor je fucking goede bijdrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |