Misschien is dat omdat men van de Nederlandse militairen verwacht dat men ook na de actieve dienst nog normaal kan functioneren. Dat zal in die apenlanden wel niet zoveel uitmaken. Daar is iedereen wat meer afgestompt.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar man. Zoals je zag, betekent het ook "Alles goed?"
[ afbeelding ]
"Goaj met brommers kiekn" tegen een wijf uit twente.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef VMSDKR het volgende:
"Νομίζω ότι είσαι χαριτωμένο" als je een Griekse chick ziet.
quote:
Ga CoD spelen of zo. :S Dat spel is toch alleen voor vrouwen en kleine kinderen. :Squote:
Fuck cod man. Heb al laatste prestige gehaald ja. Challenges waren ook easy peasy.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga CoD spelen of zo. :S Dat spel is toch alleen voor vrouwen en kleine kinderen. :S
Ik snap niet waarom mensen denken dat hij een kloon van mij is.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Yuri, log straatsoldaat ook ff in. Heb zin om te relle!
wow jij bentquote:Op zondag 30 juni 2013 17:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fuck cod man. Heb al laatste prestige gehaald ja. Challenges waren ook easy peasy.
Ja denk ook dat Yugo's goedkoper zijn.quote:
Jij bent echt een heldin!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fuck cod man. Heb al laatste prestige gehaald ja. Challenges waren ook easy peasy.
Ja ik heb ook maar van hore segge.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen denken dat hij een kloon van mij is.
Hahaha. Die ex-militairen hebben zwaar geleden tijdens de oorlog. Het is niks voor niks dat ze haast allemaal ietwat apart zijn. Shit happens, right.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja denk ook dat Yugo's goedkoper zijn.
Oude collega van me kwam daar ook vandaan, gast was een dikke beer (2.10, anderhalve meter breed) en had allemaal picca's van z'n huis daar. Foto's van hem met 2 AK's en kogelriemen, kist handgranaten etc.
Was wel een baas, had ook in het yugoslavische leger gezeten. Hij had een tattoo met zn ID nummer op zijn arm.
Word je nooit moe van jezelf.quote:
Met $25000 kun je daar vijf jaar lang royaal leven. Ik zou het voor een kwart doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja denk ook dat Yugo's goedkoper zijn.
Oude collega van me kwam daar ook vandaan, gast was een dikke beer (2.10, anderhalve meter breed) en had allemaal picca's van z'n huis daar. Foto's van hem met 2 AK's en kogelriemen, kist handgranaten etc.
Was wel een baas, had ook in het yugoslavische leger gezeten. Hij had een tattoo met zn ID nummer op zijn arm.
Klopt, gast was wel een beetje vreemd maar wel een baas. En hij liep 4 van de 5 dagen met een Tito shirt aan.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Die ex-militairen hebben zwaar geleden tijdens de oorlog. Het is niks voor niks dat ze haast allemaal ietwat apart zijn. Shit happens, right.
Tito.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, gast was wel een beetje vreemd maar wel een baas. En hij liep 4 van de 5 dagen met een Tito shirt aan.
Tito partijaquote:Op zondag 30 juni 2013 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, gast was wel een beetje vreemd maar wel een baas. En hij liep 4 van de 5 dagen met een Tito shirt aan.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Yuri, log straatsoldaat ook ff in. Heb zin om te relle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |