Ah ja. Dan was Griekenland wel klaar inderdaad na het EK gewonnen te hebben...quote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang Nederland nog WK-finales haalt, zal het wel een beetje meevallen.
Tsja, met een beneliga zou Nederland nooit de finale van het WK gehaald hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah ja. Dan was Griekenland wel klaar inderdaad na het EK gewonnen te hebben...
Je bent weer volstrekt heldere dingen aan het zeggen ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, met een beneliga zou Nederland nooit de finale van het WK gehaald hebben.
Met een beneliga zouden spelers als Van Bommel, Kuyt, Mathijsen geen kansen gekregen hebben. Met dat beetje extra geld zouden de topclubs dan tweederangs buitenlanders hebben aangetrokken.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent weer volstrekt heldere dingen aan het zeggen ja.
Zelfs zijn eigen fans niet meer: http://nieuws.vtm.be/sport/51727-betoging-tegen-duchateletquote:Op zondag 30 juni 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
Dat is toch die fantast die zelfs in Belgie door niemand serieus genomen wordt?
Als je liegt, ben je gewoon een slecht mens. Die Duchâtelet is niet te vertrouwen. Met die onbetrouwbare Belgen moet je geen zaken willen doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:59 schreef vladesk het volgende:
[..]
Zelfs zijn eigen fans niet meer: http://nieuws.vtm.be/sport/51727-betoging-tegen-duchatelet
Maar los van dat heeft hij over de beneliga wel gelijk. Het blijft een uitstekende zakenman
Duchatelet is gewoon een slimme zakenman, hij behoort niet voor niets tot de 20 rijkste Belgenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je liegt, ben je gewoon een slecht mens. Die Duchâtelet is niet te vertrouwen. Met die onbetrouwbare Belgen moet je geen zaken willen doen.
Die Belgische profiteurs en parasieten maken het Nederlandse voetbal kapot.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:07 schreef vladesk het volgende:
[..]
Duchatelet is gewoon een slimme zakenman, hij behoort niet voor niets tot de 20 rijkste Belgen
Waarom hij niet te vertrouwen zou zijn weet ik niet? Hij wil gewoon het beste voor Standard, dat hoop ik toch, en in een beneliga kan Standard zijn budget verhogen en zodus betere spelers aantrekken
Ook Nederlandse clubs kunnen hun budget vergroten ...quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Belgische profiteurs en parasieten maken het Nederlandse voetbal kapot.
Hij loog erover dat Nederlandse clubs al akkoord zouden zijn. Dan maak je jezelf direct onbetrouwbaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:07 schreef vladesk het volgende:
[..]
Duchatelet is gewoon een slimme zakenman, hij behoort niet voor niets tot de 20 rijkste Belgen
Waarom hij niet te vertrouwen zou zijn weet ik niet? Hij wil gewoon het beste voor Standard, dat hoop ik toch, en in een beneliga kan Standard zijn budget verhogen en zodus betere spelers aantrekken
Niemand heeft dat kunnen aantonen...tot nu toe zijn het alleen maar aannames.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ook Nederlandse clubs kunnen hun budget vergroten ...
Denk gewoon logisch naquote:Op zondag 30 juni 2013 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niemand heeft dat kunnen aantonen...tot nu toe zijn het alleen maar aannames.
Alsof men in het buitenland naar de beneliga gaat kijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:15 schreef vladesk het volgende:
[..]
Denk gewoon logisch na
als ook op de Belgische tv Nederlandse matchen worden uitgezonden?
voor sponsors is het interessanter want grotere markt
hoger niveau
enzoverder enzovoort
heb het al gezegd, de beneliga zal na Spanje, Duitsland en Engeland, de best bekeken liga zijn in Europa
Niemand in Europa ligt wakker van Gent-Groningen. Het zijn alleen de gluiperige Belgen die hun zakken kunnen vullen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:15 schreef vladesk het volgende:
[..]
Denk gewoon logisch na
als ook op de Belgische tv Nederlandse matchen worden uitgezonden?
voor sponsors is het interessanter want grotere markt
hoger niveau
enzoverder enzovoort
heb het al gezegd, de beneliga zal na Spanje, Duitsland en Engeland, de best bekeken liga zijn in Europa
bedoel niet in buitenland maar in binnenland!quote:Op zondag 30 juni 2013 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof men in het buitenland naar de beneliga gaat kijken
denk je dat alle matchen in duitsland of spanje even leuk zijn om naar te kijken?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niemand in Europa ligt wakker van Gent-Groningen. Het zijn alleen de gluiperige Belgen die hun zakken kunnen vullen.
Zeker niet, maar doe niet alsof er miljoenen euro's euro's verdiend worden dankzij de verkoop van de TV-rechten. In Europa geeft men (terecht) geen fuck om die beneliga.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:20 schreef vladesk het volgende:
[..]
denk je dat alle matchen in duitsland of spanje even leuk zijn om naar te kijken?
Niemand ligt wakker van Roda - Go Ahead !
Heeft er ooit een Belg een ijzeren staaf in je aars gestoken?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker niet, maar doe niet alsof er miljoenen euro's euro's verdiend worden dankzij de verkoop van de TV-rechten. In Europa geeft men (terecht) geen fuck om die beneliga.
En ja Roda-Go Ahead vind ik een mooie wedstrijd. Ik kijk 100 keer liever naar zo'n wedstrijd dan een potje met die achterbakse Belgen.
nee hoezo?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:25 schreef vladesk het volgende:
[..]
Heeft er ooit een Belg een ijzeren staaf in je aars gestoken?
Luchtfietser . Ga Karel Aalbers pijpenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:07 schreef vladesk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |