quote:Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Manolev is gewoon afgeschreven geloof ikTelt niet meer mee.
Mag het hopen. Maar hij was gewoon aanwezig op de eerste training. En we weten nog hoeveel moeite het heeft gekost om het naar fulham te krijgen....quote:Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Cocu is ook niet achterlijk, die wil echt niet met exact dezelfde verdediging als vorig jaar beginnen, behalve dan met Bruma ipv Derijck. Er komt echt nog wel een back of CV bij.
Bij de plaatselijke club in het achterland van Eindhoven zou hij het ook niet onverdienstelijk doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In Polen zoeken ze nog een Braziliaanse killer
Ik snap dat sowieso nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die ajacieden op Maher zijn instagramTe zielig.
Echt fucking boeiend wat die mensen op instagram schrijven. Dat zijn allemaal mensen met een verstandelijke handicap die meer weten van het leven in een ghetto dan dat ze weten van voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die ajacieden op Maher zijn instagramTe zielig.
Er schijnen volwassen mensen op Ajax Netwerk te zijn die hun seizoenskaart opzeggen omdat Maher niet komt.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso nooitJa, een speler gaat naar naar de concurrent ipv naar jouw club. Balen, morgen gaat de zon weer op
Sowieso instagram gebruiken om iemand te beledigenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt fucking boeiend wat die mensen op instagram schrijven. Dat zijn allemaal mensen met een verstandelijke handicap die meer weten van het leven in een ghetto dan dat ze weten van voetbal.
Buiten Manolev heeft PSV toch helemaal geen spelers die op RB kunnen spelen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Mag het hopen. Maar hij was gewoon aanwezig op de eerste training. En we weten nog hoeveel moeite het heeft gekost om het naar fulham te krijgen....
Tamata zou er kunnen spelen. Maar die is ook backup voor links nu Pietertje naar engeland is vertrokken.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Buiten Manolev heeft PSV toch helemaal geen spelers die op RB kunnen spelen?
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er schijnen volwassen mensen op Ajax Netwerk te zijn die hun seizoenskaart opzeggen omdat Maher niet komt.
"Vind je een geweldige speler, jammer dat je naar zo'n sfeerloze kut club als psv gaat. Succes boy"quote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso instagram gebruiken om iemand te beledigen
Dat zijn van die gasten die meteen in paniek zijn. Gasten zoals jij dusquote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er schijnen volwassen mensen op Ajax Netwerk te zijn die hun seizoenskaart opzeggen omdat Maher niet komt.
Als dat het alternatief is dan hoop ik dat ze het contract van Manolev per direct verlengen.quote:
Heb het nog niet gelezen, als ik origineel was had ik ''Er staat een paard op de (herd)gang''.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso instagram gebruiken om iemand te beledigen
Dat lijkt me redelijk debiel. Ben je drie keer kampioen geworden. Heb je nog exact hetzelfde team als aan het einde van de competitie. Geen reden tot paniekquote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehm, nee. Maakt mij serieus vrij weinig uit momenteel.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat zijn van die gasten die meteen in paniek zijn. Gasten zoals jij dus
Van Bommel had een gesprek met Maher en vertelde dat hij zijn rugnummer over mocht nemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef ha_n het volgende:
waaroom draagt ie #6? Hij kan wel spelen als een 6, maar hij is toch echt een 10?
Omdat hij altijd met Van Bommel aan het knuffelen was.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef ha_n het volgende:
waaroom draagt ie #6? Hij kan wel spelen als een 6, maar hij is toch echt een 10?
Daarom maakte je ook niet zo'n kansloos topic zeker?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehm, nee. Maakt mij serieus vrij weinig uit momenteel.
Ik zou haar doenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Vind je een geweldige speler, jammer dat je naar zo'n sfeerloze kut club als psv gaat. Succes boy"
http://instagram.com/ikbeniliass/
Zegt al genoeg.
Lekker belangrijk. Schijnt dat Van der Vaart speelt als een echte nummer 23.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef ha_n het volgende:
Had je echt niet door dat dat sarcastisch was?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Daarom maakte je ook niet zo'n kansloos topic zeker?
Babel droeg rugnummer 49, El Shaarawy draagt nummer 92 of iets dergelijks.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Schijnt dat Van der Vaart speelt als een echte nummer 23.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |