Koppers, een afstoot van Ajaxquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu Fer weg is hebben "we" weer wat geld om gerichte aankopen te doen, jaTwente moet sowieso een goeie spits aantrekken en een extra creatieve middenvelder. Een linksback erbij zou ook absoluut niet verkeerd zijn, mocht Koppers niet naar Twente komen.
Moet daar wel het geld voor zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
Jullie mogen wel eens wat gaan kopen, want het elftal wat er nu staat is echt waardeloos, zeker als chadli ook nog weg gaat.
Dus alle afstoot van Ajax is per definitie een slechte voetballer?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Koppers, een afstoot van Ajax. FCT is wel ver gezakt zeg
Ah, we zijn weer topclub af? Mooi om te horen dat we als topclub gezien werdenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Koppers, een afstoot van Ajax. FCT is wel ver gezakt zeg
Inderdaad. Dat gaven ze eerst nooit toe.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer topclub af? Mooi om te horen dat we als topclub gezien werden
Hij heeft nooit gezegd dat jullie een topclub waren, dat maak jij er nu van. Rare reactie dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer topclub af? Mooi om te horen dat we als topclub gezien werden
Ik reageer op z'n Smoofies. Inclusief PI.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft nooit gezegd dat jullie een topclub waren, dat maak jij er nu van. Rare reactie dit.
Uh, oke.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik reageer op z'n Smoofies. Inclusief PI.
Op z'n GGMM'squote:
zou mooi meegenomen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Castaignos staat in de belangstelling van Aston Villa.
Strik erom en toedeloequote:Op zondag 14 juli 2013 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Castaignos staat in de belangstelling van Aston Villa.
In de eerste seizoenshelft ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:31 schreef huffderobot het volgende:
Terug naar af. Tijd om een jong team te smeden van mensen die graag voor Twente spelen. Let op Luc Castaignos komend seizoen. 26 goals.
Is ook te veel. 4e keus van Ajax man.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:37 schreef Tarado het volgende:
Twente vindt 8ton teveel voor Koppers, wat een armoe
Dat is toch niet meer dan een opleidingsvergoeding, kan je geen transfersom noemenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is ook te veel. 4e keus van Ajax man.
Hij heeft ook niets laten zien om een transfersom af te dwingen. Het is niet zo dat hij 17 is. Dico is ondertussen 21, dan ben je op een leeftijd dat je er wel enigszins moet staan. Toegegeven, hij heeft wel goede concurrentie op zijn positie. Maar met Boilesen die nooit meer wat gaat worden met die brekebeentje van hem en Dijks die nu verhuurd is zou hij dit seizoen bij Ajax ook wat kansen moeten kunnen krijgen. Anders in de JL.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan een opleidingsvergoeding, kan je geen transfersom noemen
Als hij helemaal niets is waarom is Twente dan geïnteresseerd?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij heeft ook niets laten zien om een transfersom af te dwingen. Het is niet zo dat hij 17 is. Dico is ondertussen 21, dan ben je op een leeftijd dat je er wel enigszins moet staan. Toegegeven, hij heeft wel goede concurrentie op zijn positie. Maar met Boilesen die nooit meer wat gaat worden met die brekebeentje van hem en Dijks die nu verhuurd is zou hij dit seizoen bij Ajax ook wat kansen moeten kunnen krijgen. Anders in de JL.
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg dat hij nog niets heeft laten zien. Niet dat hij er geen zak van kan. Prima dat iedereen beweert dat je goed bent, maar dat zijn natuurlijk geen garanties.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij helemaal niets is waarom is Twente dan geïnteresseerd? Dat Ajax veel keus heeft zegt in dit geval helemaal niets, het is Twente dat een linksback nodig heeft en die zijn er nu eenmaal weinig.
dan wens ik Twente veel succes met het zoeken naar een andere linksback.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is ook te veel. 4e keus van Ajax man.
Hoe blij ze in tukkerland waren met de aankoop van Fer en hoe erg 'wij' er van baalde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geduld man. Als Chadli en Fer straks verkocht zijn heeft Twente weer wat knaken te besteden. Misschien dat Brama nog vertrekt en hopelijk Plet en Janssen ook. Dan is er eigenlijk alleen een linksback, rechtsvoor en een extra middenvelder nodig. Dan heb je gewoon weer een aardig team.
Met
Stevens
rosales-bengtsson-bjelland-LB
MID-Gutierrez
Promes?
Holscher - Castaignos of aankoop - Tadic
Er zijn teams die het met minder moeten doen aankomend seizoen. Als ze maar weer leuk gaan draaien. Dat gebrei ben ik nu helemaal zat, ik wil gewoon weer leuk voetbal zien. Liever met jonge jongens uit eigen garing nacompetitie dan weer een half team met rastasterren uit Roffa.
Ik maak me meer zorgen om onze trainers. Nou niet echt de meest ervaren of bewezen lui die je voor de groep kan wensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |