Las wel zo iets ja. Lijkt me toch beter dan Boschker op goal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sonny Stevens geblesseerd, Marsman blijft dus bij Twente?
In die 3 wedstrijden waar die niet geblesseerd was?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:42 schreef blistah het volgende:
Mihaylov moet sowieso weg, heb me dood lopen ergeren aan die man in de tweede seizoenshelft.
Heb me in 2 wedstrijden nog erger lopen ergeren aan Sander.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:42 schreef blistah het volgende:
Mihaylov moet sowieso weg, heb me dood lopen ergeren aan die man in de tweede seizoenshelft.
Inderdaad, 80% dankzij Sander spelen we volgende week niet tegen een club uit Luxemburg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb me in 2 wedstrijden nog erger lopen ergeren aan Sander.
Wie wat waar?quote:
Iemand op zo'n manier blesseren een "serieuze spelopvatting" noemenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tegenstander kwam met 2 benen vol in op de knie van Tadic. Zij nemen zo'n oefenpot wél serieus zo te zien.![]()
Het was een grap.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand op zo'n manier blesseren een "serieuze spelopvatting" noemen
Nee, play offs. Samen met Nac, GAE en Zwolle.quote:
Humor van de bovenste plank, mensen!quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank, mensen!
Wat, wij 17e en PSV 18e?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Met wat geluk eindigen jullie boven PSV dit jaar
Ja, en anders verkopen we gewoon de grond onder de Grolsch Veste en gaan we de markt op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Met wat geluk eindigen jullie boven PSV dit jaar
Dicoquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dusss... Misschien Diko Koppers van Ajax als LB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |