Nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef Kopsterk het volgende:
Die Ruben Perez kan ook wel aardig klimmen toch?
Ik ben anders al jaren in de veronderstelling dat Beavis en Butt-head commentaar gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Touché, zoveel herbert&maarten haters dat ik je er voor één aanzag
quote:
Als ik niet naar canvas kijk, heb ik radio TdF op de achtergrond aan staan, de enige 3 weken dat radio1 meer muziek dan gelul uit mag zenden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ben anders al jaren in de veronderstelling dat Beavis en Butt-head commentaar geven
Fijn voor je,maar wat heeft dat te maken met de beschuldiging dat ik een Herbert en Maarten hater ben?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik niet naar canvas kijk, heb ik radio TdF op de achtergrond aan staan, de enige 3 weken dat radio1 meer muziek dan gelul uit mag zenden.
Daarom Sagan, Boason Hagen of Degenkolbquote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef inZanity het volgende:
Wat denken jullie krijgen we vandaag wel een sprint of geen sprint?
Ik denk zelf dat het voor de echte sprinters als Cav en Greipen net te lastig is.
Geluid afzetten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Fijn voor je,maar wat heeft dat te maken met de beschuldiging dat ik een Herbert en Maarten hater ben?
Cavendish moet dit wel aankunnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef inZanity het volgende:
Ik denk zelf dat het voor de echte sprinters als Cav en Greipen net te lastig is.
Denk dat het Cav nog wel moet kunnen lukken. Weet alleen niet of ze er op tijd bij zullen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef inZanity het volgende:
sponsor betaalt dus bepaalt.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een tyfuslelijke naam en een tyfuslelijk pakje zeg
Niet doorhebben dat het een troll is.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef lytsewiete het volgende:
Soms erger ik me aan,de niet wieler volgers, posts zoals hoe doet rabo het zijn alle shit waard!
Je ging er serieus op in. Waz grappuhgquote:
Dit dusquote:Op zondag 30 juni 2013 14:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je ging er serieus op in. Waz grappuhg
sow wtf is dit.........zit gewoon ff met 2 tijden te goochelen in 1 zin.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef lytsewiete het volgende:
Soms erger ik me aan,de niet wieler volgers, posts zoals hoe doet rabo het zijn alle shit waard!
Dit denk ik ook inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom Sagan, Boason Hagen of Degenkolb
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Denk dat het Cav nog wel moet kunnen lukken. Weet alleen niet of ze er op tijd bij zullen zijn
Zit misschien wel wat in. Bij de Giro kwam Cav de bergen ook goed door.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cavendish moet dit wel aankunnen.
Sprint dus.
Sluit Kristoff ook niet uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom Sagan, Boason Hagen of Degenkolb
Het stuk na de klim is lang genoeg zodat Cavendish wel terug zou moeten kunnen komen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cavendish moet dit wel aankunnen.
Sprint dus.
Afgrijselijk inderdaad. Ik vond de Blanco juist wel weer mooi met dat blauw en zwart.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een tyfuslelijke naam en een tyfuslelijk pakje zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |