Zie nu dat dat inderdaad maar 4 punten inloop zou zijn dan. Net niet genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:31 schreef franklop het volgende:
[..]
ja en kittel dan als 5e? Dat slaat natuurlijk nergens op
Sowieso het feit dat je een eventuele finish gebruikt in een virtuele puntentelling slaat nergens opquote:Op zondag 30 juni 2013 14:33 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Zie nu dat dat inderdaad maar 4 punten inloop zou zijn dan. Net niet genoeg.
Stond net een microfoon-symbooltje in beeld.quote:
? niet gezienquote:Op zondag 30 juni 2013 14:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stond net een microfoon-symbooltje in beeld.
Kleine geschiedeniscursus er gratis bijquote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Maarten & Herbert doen aan kunst en cultuur
Dat plant hij beter dan z'n trouwdagquote:De Gendt deelt het grote nieuws als volgt op Facebook: 'Vandaag is het al onze eerste huwelijksverjaardag en dat mag gevierd worden met een eerste kindje. Als alles goed verloopt worden we mama en papa midden februari. Speciaal nieuws op een speciale dag. Ik zie u graag Evelyn Tuytens.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Maarten & Herbert doen aan kunst en cultuur
Die ga ik zo eens opzoekenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maarten heeft ook de strip gelezen
Waar heb ik gezegd dat ik ze niks vind?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Kijk dan de belg als je Herbert en Maarten niks vindt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asterix en Obelix waren alleen zwaar gedrogeerd.
Touché, zoveel herbert&maarten haters dat ik je er voor één aanzagquote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik ze niks vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |