sponsor betaalt dus bepaalt.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een tyfuslelijke naam en een tyfuslelijk pakje zeg
Niet doorhebben dat het een troll is.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef lytsewiete het volgende:
Soms erger ik me aan,de niet wieler volgers, posts zoals hoe doet rabo het zijn alle shit waard!
Je ging er serieus op in. Waz grappuhgquote:
Dit dusquote:Op zondag 30 juni 2013 14:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je ging er serieus op in. Waz grappuhg
sow wtf is dit.........zit gewoon ff met 2 tijden te goochelen in 1 zin.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef lytsewiete het volgende:
Soms erger ik me aan,de niet wieler volgers, posts zoals hoe doet rabo het zijn alle shit waard!
Dit denk ik ook inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom Sagan, Boason Hagen of Degenkolb
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Denk dat het Cav nog wel moet kunnen lukken. Weet alleen niet of ze er op tijd bij zullen zijn
Zit misschien wel wat in. Bij de Giro kwam Cav de bergen ook goed door.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cavendish moet dit wel aankunnen.
Sprint dus.
Sluit Kristoff ook niet uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom Sagan, Boason Hagen of Degenkolb
Het stuk na de klim is lang genoeg zodat Cavendish wel terug zou moeten kunnen komen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cavendish moet dit wel aankunnen.
Sprint dus.
Afgrijselijk inderdaad. Ik vond de Blanco juist wel weer mooi met dat blauw en zwart.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een tyfuslelijke naam en een tyfuslelijk pakje zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |