En van hemzelf natuurlijk ook, anders was het juist een mogelijkheid geweestquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Zeer positieve commentaren van Sauberhopelijk leverd het 'm ook iets op volgend jaar!
Al ben ik er een bang voor met al die geruchten over de financiele situatie van Sauber.
Sommigen...twitter:carawrr twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:59:15And that GP2 race today was epic in the last few laps. Coletti driving like a pro and Frijns being the child I know he is. reageer retweet
D'Ambrosio was ook weer op hem af aan het geven direct na de finishquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Sommigen...twitter:carawrr twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:59:15And that GP2 race today was epic in the last few laps. Coletti driving like a pro and Frijns being the child I know he is. reageer retweet
Wie is zij dan wel? Dat zegt toch niksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat hij deed was juist racen, net zoals Hamilton in zijn eerste jaren.
Das wel waar, maar het pure racen tot het einde onderscheid de besten van de goeden. Ik hou daar wel van, in tegenstelling tot het treintje rijden in de F1 tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
D'Ambrosio was ook weer op hem af aan het geven direct na de finishBuxton (vaste GP2/3 commentator op Sky) zei 't nog op 'n redelijk nuchtere manier: ''als Robin zijn verlies had genomen dan was ie op een zekere 4de stek beland, maar door tot het bittere eind hardhandig te verdedigen kostte 'm nog meer plaatsen''. Heeft hij ook wel gelijk in van de ene kant, maar dat Frijns ten koste van alles die derde stek wilde behouden siert hem ook wel.
Heel veel negatieve tweets over Frijns, ik nam gewoon de eerste die ik kon vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is zij dan wel? Dat zegt toch niks
Je hebt toch wat gemist Sasqquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:30 schreef sasquatsch het volgende:
Heb de race niet gezien. Morgen maar eens kijken, maar Frijns baalde van die zesde plaats. Door een te langzame pitstop moest hij vol verdedigen, wat hem zijn banden kostten, waardoor hij die plaatsen verloor. Als zijn pitstop geen problemen had gegeven had hij een vrije baan gehad waardoor hij zijn banden zou kunnen sparen en op het eind aanvallen.
Dat is natuurlijk ook waar, maar hij kan niet meer doen dan goed racen en zijn resultaten voor hem laten spreken. En dan maar hopen dat hij opgepikt wordt door een degelijke financiële steun.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
En van hemzelf natuurlijk ook, anders was het juist een mogelijkheid geweest
Morgen als ik weer thuis ben maar kijken dan. Heb de race wel opgenomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je hebt toch wat gemist Sasq
Heb regelmatig van de bank opgesprongen en door de tent heen geroepen tot de buurvrouw het hoorde
Frijns test één dag, de reguliere coureurs een ander en wat er de laatste dag gaat gebeuren is nog onbekend.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Morgen als ik weer thuis ben maar kijken dan. Heb de race wel opgenomen.
Hoe zit het met de YDT. Lees net in dit topic dat Frijns een dag minder mag testen. Kimiya Sato zou ook een dag testen. Wie test er de derde dag dan? Een van de reguliere rijders?
En wat is daar de bron van, Allard tijdens de GP2 race? Want ik heb net eens zitten zoeken en kan niets ''officieels'' vinden daarover. Sterker nog, er zijn berichten waar in staat dat Frijns zeker is van 2 dagen testen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frijns test één dag, de reguliere coureurs een ander en wat er de laatste dag gaat gebeuren is nog onbekend.
Dat is wat Allard zei idd, los van dat ga ik er ook gewoon vanuit dat Frijns twee dagen heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En wat is daar de bron van, Allard tijdens de GP2 race? Want ik heb net eens zitten zoeken en kan niets ''officieels'' vinden daarover. Sterker nog, er zijn berichten waar in staat dat Frijns zeker is van 2 dagen testen.
quote:Correspondent Roger Benoit said at least some income is guaranteed to flow Sauber's way, having inked a deal for the upcoming Silverstone test with Japanese driver Kimiya Sato.
Benoit said the sponsors of 23-year-old Sato, who is not related to former F1 driver Takuma Sato, are paying EUR 250,000 for his single-day run in the C32 car.
Dat gaat dus ten koste van Frijn's tweede dag, Sauber laat zeker weten geen testdag met hun coureurs schieten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:15 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens Roger Benoit (Blick) test Sato één dag voor Sauber voor 250.000 euro. .
Of dat ten koste gaat van Frijns of de reguliere coureurs staat er niet bij.
[..]
Die begint nu zo te zien? Net op tijd danquote:
Stream GP2 om 10.30quote:Op zondag 7 juli 2013 09:35 schreef Moonlighter het volgende:
Thx en als ik live op een stream wil kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |