Omdat hij meeging met de uitvaart, van die vent. terwijl heel het CIA gebouw in puin lag, en hij Arabisch praat in de slotscene?quote:
wat was de eerste keerquote:Op zondag 30 juni 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De eerste keer was het grappig. Nu klaar, oké?
Dat was in DM. Ik vind het niet zo grappig. En naar mijn mening is dit ook geen overtreding van de policy.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat was de eerste keer
maar sowieso geen TR ben geen NSB ahaha
Nah, ik vind het niet zo heel vreemd dat iemand meegaat om te kijken hoe het gaat. En dat hij Arabisch sprak, dat was vanwege de ceremonie.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat hij meeging met de uitvaart, van die vent. terwijl heel het CIA gebouw in puin lag, en hij Arabisch praat in de slotscene?
wat maak je je druk, sorry.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was in DM. Ik vind het niet zo grappig. En naar mijn mening is dit ook geen overtreding van de policy.
Nee, toen Carrie naar hem toe kwam lopen, bij al die lijken. Dan ga je toch niet Arabisch praten? Als een Moslim net een aanslag heeft gepleegdquote:Op zondag 30 juni 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet zo heel vreemd dat iemand meegaat om te kijken hoe het gaat. En dat hij Arabisch sprak, dat was vanwege de ceremonie.
Is het niet, dat is niet aan jou om te beoordelen namelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat maak je je druk, sorry.
maar is het wel maar maak je niet druk krijg je geen ban voor alleen als je van vbl bent.
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.quote:
is welquote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is het niet, dat is niet aan jou om te beoordelen namelijk.
Gast, dat bepaal jij helemaal niet. Dat bepaalt een moderator wel. Jij maakt dat hier niet uit hoor. En nu kappen.quote:
wiequote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Zolang ze maar niet weer zo uber-vervelend gaat lopen doen hier
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.
O, dat herinner ik mij even niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, toen Carrie naar hem toe kwam lopen, bij al die lijken. Dan ga je toch niet Arabisch praten? Als een Moslim net een aanslag heeft gepleegd
Ik weet niet waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gast, dat bepaal jij helemaal niet. Dat bepaalt een moderator wel. Jij maakt dat hier niet uit hoor. En nu kappen.
Waar we het over hebben hequote:
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Nou goed, we zien het wel danquote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.
doe ik wel 48 uurquote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je je druk om maakt.
De laatste scenequote:Op zondag 30 juni 2013 02:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat herinner ik mij even niet.Maar ik denk dat hij wel ok is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |