8 out of 10. Bedankt voor al het medeleven wat je toont.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
8 out of 10. Bedankt voor al het medeleven wat je toont.
I the fuck don't care zolang het maar lekkere wijven zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weer een neger in het topic. Laatste tijd is 80% van de pics een neger.
mastrubberenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Zo hevig mastrubberen dat je een spierscheur oploopt. xD
Was gewoon een spier spasme/kramp.
Je kunt een keer oefenen in een Spaanse villa van Snakey...quote:Op zondag 30 juni 2013 06:15 schreef IrCute het volgende:
Hele avond crossfit filmpjes gekeken, nu zit ik het serieus te overwegenEr zitten 2 crossfit gyms op 10 min afstand.
Alleen als hij daarna een porsche koopt voor mijquote:Op zondag 30 juni 2013 06:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je kunt een keer oefenen in een Spaanse villa van Snakey...
Dat zal afhangen hoe goed de film verkoopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 07:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Alleen als hij daarna een porsche koopt voor mij
Ook altijd wat met die Mongolen hequote:
Ik denk dat jij zomaar eens 2500 euro rijker bent na deze zomer, jongen!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Denk dat feyenoordfan94 dat heeft gedaan... Die gooit vaker met flessen.
Ik denk dat hij zichzelf gaat melden. Hij komt er waarschijnlijk vanaf met 500 euro boete. Alsnog 2000 winst waarmee hij dan zijn eigen drankjes kan betalen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zomaar eens 2500 euro rijker bent na deze zomer, jongen!
Alsof die flessengooier die 2500 euro krijgt. Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf gaat melden. Hij komt er waarschijnlijk vanaf met 500 euro boete. Alsnog 2000 winst waarmee hij dan zijn eigen drankjes kan betalen.
Daar wordt ook gewoon helemaal geen nadruk op gelegd he op dat nieuwsbericht. Alleen op die flessengooier.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
Met een fles gooien is gewoon dom en lomp, maar het echte tuig is diegene die haar heeft beroofd
Als je wijs komt doen heb ik liever dat je ophoert.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alsof die flessengooier die 2500 euro krijgt. Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |