Ja qua gedrag.quote:
Je moet met 5 mg beginnen srs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ja als je 10mg Anavar neemt heb je geen side effects, maarja heb je dan wel positieve effecten? Het is volgens mij al vrij licht en heeft zo'n lage dosis wel nut?
Als je 20mg/dag gaat doen kun je al wel side effects merken als vrouw. Bij 10mg/dag of 10mg om de dag niet echt.
Blond.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wlke kleur heeft jou baard fanta?
Lold irl.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wlke kleur heeft jou baard fanta?
Die persoon had beter gewoon even gaan liggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
godverdomme was ik net in hoek van holland moest ik iemand ophalen met de auto omdat die clusterhoofdpijn heeft.
ben je halfbloedje / neger / indo / pinda ??quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Heb echt zwart haar icm met donkere huid, dan staat het wel.
Wel Nederlands idd, maar echt donker... Niks geen blonds of iets dat er in de buurt komt.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben je halfbloedje / neger / indo / pinda ??
Cjicks diggens dat wel
kdacht jij bent typische hollandsche me
t blond stekels blauwe ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#genieten
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, goede chest en serratus ook.
Raad eens waar ik benIn je auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#genieten
Ben je bij de gayparkeerplaats?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Wel lekker druk hier op de parkeerplaats.
Nee maar kan er zo wel ff heen rijden als je wil.quote:
Volgens mij ben je stoned.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar kan er zo wel ff heen rijden als je wil.
Meeten we bij Bruggelen okay? Langs de A1, is hier vlakbij.
Mkay.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb al jaren niet meer geblowd en als ik het ooit weer doe ga ik sowieso niet rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |