Ik ben waarschijnlijk pas vanaf de 10e thuis of zo hoor. Laat nog wel weten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah, dan ben ik herstellende, als ik dan naar groningen ga, ga ik wel even langs amsterdam en jou een handje schudden (ieh ieh ieeeehhhhh) en meeten ok?
okidokiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk pas vanaf de 10e thuis of zo hoor. Laat nog wel weten.
dat is minder erg dan wat ik had bij mn oude kamer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb m'n pa's verrekijker meegenomen naar mn kamer en nu kan ik in de flatjes van m'n overburen kijken
ik voel me zo'n creep
in pot met aarde stoppen en dan wachten tot swek eruit komt en dat dan inslikkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja maar hoe dan krijg je dat als je ouder wordt
ok maar waar koop ik dat dan hoe heb jij dat dan. hoe oud bne jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
in pot met aarde stoppen en dan wachten tot swek eruit komt en dat dan inslikken
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godsamme gast bel desnoods een manhoer voor je ballen ontploffen
dus steel je maar een verrekijker van je vader zonder te vragen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat hij old school en vintage is en dat past wel bij mn kamer
Old school én vintagequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat hij old school en vintage is en dat past wel bij mn kamer
Dat is het hier altijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
Het is zeker gay avond hier ofzo qua onderwerp
Hoezo zou ik geld besteden als Etsu het gratis doet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godsamme gast bel desnoods een manhoer voor je ballen ontploffen
Maar hij heeft een babyface.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil ik Tchock niet aandoen. Ik blijf hem trouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |