Doe ff strava aan ok? Kunnen we over 2 weken elkanders tijden vergelijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Gripper het volgende:
Nog steeds niet onder het uur tot de officiële tourfinish.![]()
Blijven trainen dus.
https://www.strava.com/activities/63574115
Morgen een mooi rondje met col de la morte en col d ornon.
Grip.. Zag vandaag nog je nieuwe fiets bij EP in de werkplaatst staan... Mooi ding hoor!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Gripper het volgende:
Nog steeds niet onder het uur tot de officiële tourfinish.![]()
Blijven trainen dus.
https://www.strava.com/activities/63574115
Morgen een mooi rondje met col de la morte en col d ornon.
Wat is dit voor wannabe batman fiets?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:37 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Cannondale 2014, Mooi fietske!
Nieuwe Cannondale Synapse. Ik vind hem wel cool.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is dit voor wannabe batman fiets?
Haha, je herkende m meteen? Ik liet m donderdag daar achter, kan ie ff naar het crankstel kijken. Werd meteen een andere (minder mooie) fiets van de steun voor het raam gehaald en die van mij mocht op een ereplaats hangenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:46 schreef the_critic het volgende:
[..]
Grip.. Zag vandaag nog je nieuwe fiets bij EP in de werkplaatst staan... Mooi ding hoor!!
Ja herkende hem meteen.. Maar wel even gevraagd van wie hij was.. (voor zelfde geld, was er toch iemand anders die zelfde frame heeft) maar hij noemde jouw naam. Dus toen wist ik genoeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, je herkende m meteen? Ik liet m donderdag daar achter, kan ie ff naar het crankstel kijken. Werd meteen een andere (minder mooie) fiets van de steun voor het raam gehaald en die van mij mocht op een ereplaats hangen![]()
Tot Vd week!
Ik vind hem wel mooi maar ook erg retro. Fausto Coppi erop zou niet misstaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Nieuwe Cannondale Synapse. Ik vind hem wel cool.
Leuk. Veel plezier. Kun je de Marmotte-gangers langs zien komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef ataxic het volgende:
Ik vertek dinsdag naar Saint-Jean-de-Maurienne. Camping Grand Cols (oid) voor 8 dagen
Eerste keer in het hooggebergte dus dat word leuk.
Strava gaat aan maar ik denk dat het meer overleven word dan tijdrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |