Doe ff strava aan ok? Kunnen we over 2 weken elkanders tijden vergelijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Gripper het volgende:
Nog steeds niet onder het uur tot de officiële tourfinish.![]()
Blijven trainen dus.
https://www.strava.com/activities/63574115
Morgen een mooi rondje met col de la morte en col d ornon.
Grip.. Zag vandaag nog je nieuwe fiets bij EP in de werkplaatst staan... Mooi ding hoor!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Gripper het volgende:
Nog steeds niet onder het uur tot de officiële tourfinish.![]()
Blijven trainen dus.
https://www.strava.com/activities/63574115
Morgen een mooi rondje met col de la morte en col d ornon.
Wat is dit voor wannabe batman fiets?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:37 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Cannondale 2014, Mooi fietske!
Nieuwe Cannondale Synapse. Ik vind hem wel cool.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is dit voor wannabe batman fiets?
Haha, je herkende m meteen? Ik liet m donderdag daar achter, kan ie ff naar het crankstel kijken. Werd meteen een andere (minder mooie) fiets van de steun voor het raam gehaald en die van mij mocht op een ereplaats hangenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:46 schreef the_critic het volgende:
[..]
Grip.. Zag vandaag nog je nieuwe fiets bij EP in de werkplaatst staan... Mooi ding hoor!!
Ja herkende hem meteen.. Maar wel even gevraagd van wie hij was.. (voor zelfde geld, was er toch iemand anders die zelfde frame heeft) maar hij noemde jouw naam. Dus toen wist ik genoeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, je herkende m meteen? Ik liet m donderdag daar achter, kan ie ff naar het crankstel kijken. Werd meteen een andere (minder mooie) fiets van de steun voor het raam gehaald en die van mij mocht op een ereplaats hangen![]()
Tot Vd week!
Ik vind hem wel mooi maar ook erg retro. Fausto Coppi erop zou niet misstaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Nieuwe Cannondale Synapse. Ik vind hem wel cool.
Leuk. Veel plezier. Kun je de Marmotte-gangers langs zien komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef ataxic het volgende:
Ik vertek dinsdag naar Saint-Jean-de-Maurienne. Camping Grand Cols (oid) voor 8 dagen
Eerste keer in het hooggebergte dus dat word leuk.
Strava gaat aan maar ik denk dat het meer overleven word dan tijdrijden
Ik zou op marktplaats voor een leuke 2e hands kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Het begint rond de tour toch weer te kriebelen. Een paar vrienden van me hebben al een fiets en een andere vriend waarvan ik het nooit had verwacht staat ook op het punt een fiets te halen. Zit zelf ook weer een beetje te bladeren op het internet... Wat is nou voor een student een leuke fiets om te beginnen?
Misschien handig om erbij te zetten, met student bedoel ik een arme sloeber. Max. 500 euro en dat is al best optimistisch...
Daar was ik ook aan het zoeken inderdaad. Heb zelf helemaal geen verstand van racefietsen of fietsen in het algemeen. Ik word van dingen als framehoogte al duizelig. Vroeg me daarom af of jullie wat tips hadden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou op marktplaats voor een leuke 2e hands kijken.
Fietsenmakers hebben ook 2e hands fietsen, misschien dat die ook wat hebben staan voor je. Die kan dan ook je maat opnemen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar was ik ook aan het zoeken inderdaad. Heb zelf helemaal geen verstand van racefietsen of fietsen in het algemeen. Ik word van dingen als framehoogte al duizelig. Vroeg me daarom af of jullie wat tips hadden.
Kopje suiker zeker...quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Tommeke het volgende:
Daarom heb ik dat Radioshack pakje. Staat mooi bij m'n fiets
Ik ben nu btw vlak bij Leeuwarden. Ga denk ik ff een bakje koffie halen bij Welmoed
Hahaha. Ik zag ineens de skyline van Leeuwardenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Patroon het volgende:
Haha Tommeke. Je bent welkom. Je krijgt trouwens de groeten van je chick, nu kan ze tenminsten beetje doorrijden omhoog
Als het er zo uitziet kan het komen van schoenen die tegen de crank aanschuren, heb ik ookquote:Op maandag 1 juli 2013 08:50 schreef muzas het volgende:
Fiets op de fietsdrager mee terug genomen, en nu zit er een dikke kras op mn crank
Sanremo Race Tour lock for the win.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:50 schreef muzas het volgende:
Zo, lekker weekendje op de camping gehad. Met de fiets er heen gereden, en gister een klein rondje gedaan. Geloof dat mn rug nu wel gewend is, want nergens last van. Was alleen die eerste keer.
Fiets op de fietsdrager mee terug genomen, en nu zit er een dikke kras op mn crank
Doefiets.nl voor al uw trainingsvragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Door de PostNl staking nog steeds geen nieuwe voorband in huis, dus maar eens twee uur zo hard mogelik gegaan op m'n vakantietractor, met de hartslagmeter voor het eerst pm.
Conclusie: ik moet eens nieuwe SPD schoenen halen, nu klik ik niet vast op die fiets, en dat werkt niet als je echt goed door wil trappen zonder bepakking. Gleed nu telkens weg. Had wel het voordeel dat het erg zwaar was om op tempo te blijven, en dus een goeie training. En ik moet toch eens die handleiding lezen...ik heb 70% in de zone gefietst. maar welke? Ik zag telkens FIT en dan een percentage vam tussen de 60 en 80 op de display...percentage in de Fitheidszone? Wat is dat, D2 ofzo? Het is een Sigma PC 15.11.
Wanneer? Dan kan ik kijken of ik je onderweg tegen kom.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo, fietsweekendje geboekt in Limburg.
slecht advies , is een corticosteroide die niet zomaar voor een verkoudheid moet worden gebruiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |