waren er mensen uit twente dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt, maar was dat ook niet zo voor de mensen uit Twente voor afgelopen rit?Of haakten zij allemaal af?
Geen idee, dat bedoelde ik met 'haakten af'quote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waren er mensen uit twente dan?de enige van wie ik weet dat ie van ver kwam had een adresje in rotterdam om te overnachten
Ja we kunnen natuurlijk startpunt wel aan meest westelijke kant beginnen, das de moeite niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
urg-rit was eerst helemaal naar de gren
Dan pak je toch de route in zijn geheel en 'knip' je er aan de westkant een startpunt in, en plak je het start- en eindpunt in .de aan elkaar.. easy de peasy voor de gevorderde routebakkers hier lijkt mequote:Op maandag 1 juli 2013 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja we kunnen natuurlijk startpunt wel aan meest westelijke kant beginnen, das de moeite niet.
Dit is nu zo omdat normale startpunt toevallig in Duitsland was.
Maar je 2cents is wel een euro waard!
Ach, je kunt toch nooit iedereen tevreden stellenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef KneusTeun het volgende:
Moeten we nu een stem ronde doen over het aantal km's?
alles ten oosten van amersfoort valt onder de achterhoekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik snap SD zijn punt wel. Startpunt zou wel iets meer richting westen kunnen, maar zoals hierboven werd aangegeven om in Apeldoorn te starten gaat het niet worden. Essentie is een Twente rit, en daar valt Apeldoorn niet onder. Daarnaast ontkom je dan niet aan oersaaie N wegen om uiteindelijk bij de huidige rit te komen. Om iedereen enigzins tegemoet te komen zou de rit kunnen starten in Holten, dat scheelt weer een 10 tal kilometers, maar dat betekend ook dat de rit dan sowieso 150-isch wordt.
KneusTeun en moi zullen hier nog maar eens over buigen dan en nogmaals een paar aanpassingen aanbrengen.
Ik zou geen flauw idee hebben waar Twente exact ligtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik snap SD zijn punt wel. Startpunt zou wel iets meer richting westen kunnen, maar zoals hierboven werd aangegeven om in Apeldoorn te starten gaat het niet worden. Essentie is een Twente rit, en daar valt Apeldoorn niet onder. Daarnaast ontkom je dan niet aan oersaaie N wegen om uiteindelijk bij de huidige rit te komen. Om iedereen enigzins tegemoet te komen zou de rit kunnen starten in Holten, dat scheelt weer een 10 tal kilometers, maar dat betekend ook dat de rit dan sowieso 150-isch wordt.
KneusTeun en moi zullen hier nog maar eens over buigen dan en nogmaals een paar aanpassingen aanbrengen.
zullen we dan gewoon elke rit de rondweg van Utrecht doen? lekker centraal en zo hoef je niet steeds wat nieuws te zienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben waar Twente exact ligtErgens richting Duitsland. Enfin, gaat het erom dat het in Twente is of gaat het erom dat het een leuke rit gaat worden? Rond Apeldoorn zijn best mooie stukken waar je kunt rijden. En de ligging is iets centraler.
A10quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zullen we dan gewoon elke rit de rondweg van Utrecht doen? lekker centraal en zo hoef je niet steeds wat nieuws te zien
Veluwe rijdt lekker ja! Prachtig gebied, veel leuke weggetjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben waar Twente exact ligtErgens richting Duitsland. Enfin, gaat het erom dat het in Twente is of gaat het erom dat het een leuke rit gaat worden? Rond Apeldoorn zijn best mooie stukken waar je kunt rijden. En de ligging is iets centraler.
nou plan een mooie volgende rit! gooi er meteen wat zand bij, want anders is de Veluwe nog niet optimaal benut!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Veluwe rijdt lekker ja! Prachtig gebied, veel leuke weggetjes.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Nieuwe route! Effe snel gemaakt. https://maps.google.nl/ma(...)&mrsp=1,0&sz=17&z=14
Beetje weinig snelweg.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Nieuwe route! Effe snel gemaakt. https://maps.google.nl/ma(...)&mrsp=1,0&sz=17&z=14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |