Snap je wel een beetje, vind ze zelf altijd te groot. Maar eerste happen zijn wel lekker!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef Anne het volgende:
Eisbein!
Het scheelt dat het er niet uitziet als de varkenspoten zoals ze in Nederland worden verkocht en gegeten, maar toch.
Nee sorry, ik heb het nog nooit gehad. Ik vind het aanzicht alleen al ranzigquote:
Das 2 maanden wachtenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Voor mijn part doen jullie de volgende gewoon in Jul/Aug, ik zie de foto's welzou zonde zijn om heul die 2 maanden over te slaan.
Sorry..quote:
Er zal vast wel ergens halverwege een pre-meet komenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Salatrel het volgende:
Maar als we de 31e doen hoef ik niet in me uppie naar schubbekutteveen te rijden
Ik hoop toch ook niet helemaal alleen vanaf Breda naar Duitsland te kneurenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Salatrel het volgende:
Maar als we de 31e doen hoef ik niet in me uppie naar schubbekutteveen te rijden
Vanaf Amersfoort rijden we dezelfde routequote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Salatrel het volgende:
Als jullie bij Amersfoort afspreken haak ik daar ook wel aanquote:Op maandag 1 juli 2013 13:30 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Vanaf Amersfoort rijden we dezelfde route
Ben daar niet zo bekend, maar er zit daar vast wel een Mac waar we kunnen 'verzamelen'.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als jullie bij Amersfoort afspreken haak ik daar ook wel aan
En anders bij Barneveld
kom daar niet eens in de buurtquote:Op maandag 1 juli 2013 13:30 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Vanaf Amersfoort rijden we dezelfde route
Mac Barneveld, zit bij knooppunt A1/A30quote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ben daar niet zo bekend, maar er zit daar vast wel een Mac waar we kunnen 'verzamelen'.
A1 kom je wel over lijkt mij? Of ga je geheel binnendoor?quote:
Ah, dat kan natuurlijk ookquote:
Carpoolplaats bij de A1, eerste afrit na knooppunt Beekbergen (A50/A1): http://goo.gl/maps/Do2NM ?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ah, dat kan natuurlijk ook
Kunnen we je verderop de A1 oppikken?
Ik kan vanaf Gorinchem aanhaken, of ik nou via Arnhem of Utrecht rijdt maakt voor mij niets uit namelijk.quote:
Ik ook, omgeving Arnhemquote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef picodealion het volgende:
Ik rijd met twee extra personen vanuit Arnhem mee.
De rit daarna is 100km, dus er is rekening mee gehoudenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef BlackLining het volgende:
167 kilometer enkele reisMijn god zeg.
Ik denk er nog even over na
Mja, ik moet nog even bedenken of ik 334km snelweg ga rijden voor een ritje van 100kmquote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
De rit daarna is 100km, dus er is rekening mee gehouden
Ik zit met hetzelfde.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog even bedenken of ik 334km snelweg ga rijden voor een ritje van 100kmDaarnaast zit ik ook weer met vaste werktijden
Ik zie tegen die tijd wel wat ik doe
Het ligt een beetje aan het tempo van de rit, maar ik zou +/- maximaal 150km aanhouden voor een rit. Mocht het te weinig zijn, dan kan je besluiten de pauze langer te maken of gewoon eerder klaar te zijn. Teveel is het dan niet echt imoquote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
De rit was 180, is omlaag gegaan omdat mensen het teveel vonden icm reistijd.
Zouden jullie liever een langere rit doen?
Moeten we een camping fixen?
Mocht er animo voor zijn kunnen we alsnog Bad Bentheim eraan vast plakken.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
De rit was 180, is omlaag gegaan omdat mensen het teveel vonden icm reistijd.
Zouden jullie liever een langere rit doen?
Moeten we een camping fixen?
192 ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef BlackLining het volgende:
167 kilometer enkele reisMijn god zeg.
Ik denk er nog even over na
Dan rij je gigantisch om volgens mij. Beter pak je A50 en dan A1quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef muhahaha het volgende:
Als ik meerij dan ga ik waarschijnlijk via de A2, A27, A28 en de A1 zo uit mijn hoofd.
Oja verrek, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan rij je gigantisch om volgens mij. Beter pak je A50 en dan A1
Als ik ga kan ik daar ook wel aanhakenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Carpoolplaats bij de A1, eerste afrit na knooppunt Beekbergen (A50/A1): http://goo.gl/maps/Do2NM ?
Voor zover ik weet niet neequote:Op maandag 1 juli 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja verrek, daar heb je helemaal gelijk in.
1 voordeel, daar staat geen vaste flitsers of trajectcontroles.
dat dacht ik ook, scheelde maar 15km ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan rij je gigantisch om volgens mij. Beter pak je A50 en dan A1
Hm jij doet hetzelfde door je ergenis hier te komen posten.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:53 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij moet je toch best een kutjeugd hebben gehad als je om zo'n miniem verschil op een internetforum notabene je zo druk gaat zitten maken
Hehe inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 17:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope tenzij ze echt recentelijk geplaatst zijn.
8 maanden geleden nog in Enschede geweest.
Oh dat valt wel mee jaquote:Op maandag 1 juli 2013 17:53 schreef Maegrim het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, scheelde maar 15km ofzo
voor de randstad mensen betekend een rit van 100km nog steeds 500km op de dagtellerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het nu pas omdat ik nu pas even de laptop gebruik, maar de route is maar 100km?
Goed punt, maar was dat ook niet zo voor de mensen uit Twente voor afgelopen rit?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor de randstad mensen betekend een rit van 100km nog steeds 500km op de dagtellermoet ik gewoon nog een keer tanken voordat ik naar huis rij als ik thuis wil komen
is normaal voor hun ;pquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt, maar was dat ook niet zo voor de mensen uit Twente voor afgelopen rit?Of haakten zij allemaal af?
waren er mensen uit twente dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt, maar was dat ook niet zo voor de mensen uit Twente voor afgelopen rit?Of haakten zij allemaal af?
Geen idee, dat bedoelde ik met 'haakten af'quote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waren er mensen uit twente dan?de enige van wie ik weet dat ie van ver kwam had een adresje in rotterdam om te overnachten
Ja we kunnen natuurlijk startpunt wel aan meest westelijke kant beginnen, das de moeite niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
urg-rit was eerst helemaal naar de gren
Dan pak je toch de route in zijn geheel en 'knip' je er aan de westkant een startpunt in, en plak je het start- en eindpunt in .de aan elkaar.. easy de peasy voor de gevorderde routebakkers hier lijkt mequote:Op maandag 1 juli 2013 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja we kunnen natuurlijk startpunt wel aan meest westelijke kant beginnen, das de moeite niet.
Dit is nu zo omdat normale startpunt toevallig in Duitsland was.
Maar je 2cents is wel een euro waard!
Ach, je kunt toch nooit iedereen tevreden stellenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef KneusTeun het volgende:
Moeten we nu een stem ronde doen over het aantal km's?
alles ten oosten van amersfoort valt onder de achterhoekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik snap SD zijn punt wel. Startpunt zou wel iets meer richting westen kunnen, maar zoals hierboven werd aangegeven om in Apeldoorn te starten gaat het niet worden. Essentie is een Twente rit, en daar valt Apeldoorn niet onder. Daarnaast ontkom je dan niet aan oersaaie N wegen om uiteindelijk bij de huidige rit te komen. Om iedereen enigzins tegemoet te komen zou de rit kunnen starten in Holten, dat scheelt weer een 10 tal kilometers, maar dat betekend ook dat de rit dan sowieso 150-isch wordt.
KneusTeun en moi zullen hier nog maar eens over buigen dan en nogmaals een paar aanpassingen aanbrengen.
Ik zou geen flauw idee hebben waar Twente exact ligtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik snap SD zijn punt wel. Startpunt zou wel iets meer richting westen kunnen, maar zoals hierboven werd aangegeven om in Apeldoorn te starten gaat het niet worden. Essentie is een Twente rit, en daar valt Apeldoorn niet onder. Daarnaast ontkom je dan niet aan oersaaie N wegen om uiteindelijk bij de huidige rit te komen. Om iedereen enigzins tegemoet te komen zou de rit kunnen starten in Holten, dat scheelt weer een 10 tal kilometers, maar dat betekend ook dat de rit dan sowieso 150-isch wordt.
KneusTeun en moi zullen hier nog maar eens over buigen dan en nogmaals een paar aanpassingen aanbrengen.
zullen we dan gewoon elke rit de rondweg van Utrecht doen? lekker centraal en zo hoef je niet steeds wat nieuws te zienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben waar Twente exact ligtErgens richting Duitsland. Enfin, gaat het erom dat het in Twente is of gaat het erom dat het een leuke rit gaat worden? Rond Apeldoorn zijn best mooie stukken waar je kunt rijden. En de ligging is iets centraler.
A10quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zullen we dan gewoon elke rit de rondweg van Utrecht doen? lekker centraal en zo hoef je niet steeds wat nieuws te zien
Veluwe rijdt lekker ja! Prachtig gebied, veel leuke weggetjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben waar Twente exact ligtErgens richting Duitsland. Enfin, gaat het erom dat het in Twente is of gaat het erom dat het een leuke rit gaat worden? Rond Apeldoorn zijn best mooie stukken waar je kunt rijden. En de ligging is iets centraler.
nou plan een mooie volgende rit! gooi er meteen wat zand bij, want anders is de Veluwe nog niet optimaal benut!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Veluwe rijdt lekker ja! Prachtig gebied, veel leuke weggetjes.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Nieuwe route! Effe snel gemaakt. https://maps.google.nl/ma(...)&mrsp=1,0&sz=17&z=14
Beetje weinig snelweg.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Nieuwe route! Effe snel gemaakt. https://maps.google.nl/ma(...)&mrsp=1,0&sz=17&z=14
Het eindpunt ligt wel weer wat oostelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Ja, moeten we helemaal de route door om bij startpunt te komenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het eindpunt ligt wel weer wat oostelijk.
Ik vind dit wel een mooi rondje: https://maps.google.nl/ma(...)via=1,2,3,4&t=m&z=10
Ik nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, moeten we helemaal de route door om bij startpunt te komen
Ik zei dat volgens mijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:42 schreef Tankiej het volgende:
Bij de rit in Limburg toen ik een opmerking maakte dat het startpunt het verste weg was van de hele route en het misschien beter zou zijn als deze wat meer richting het westen zou zijn, kreeg ik allemaal commentaar dat ik niet moest zeuren. Nu heeft iedereen commentaar op het startpunt van de Twente rit?
Ik zou het gewoon zo laten. In elke uithoek van NL zijn er wel mensen die er dichtbij wonen en dus niet ver hoeven te rijden naar het startpunt, en mensen die ver weg wonen en dus verder moeten rijden naar een startpunt. Als je het te ver vindt dan sla je deze rit toch over en organiseer je de volgende zelf bij jou in de buurt?
Niet specifiek naar iemand gericht, maar in het algemeen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zei dat volgens mij. En ik zeur nu niet heur.
Dat "iedereen" moeten we maar even met een korreltje zout nemen?
Dat scheelt weer kentekenplaat en knippers ontwijkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:18 schreef Salatrel het volgende:
Ik kom waarschijnlijk op de cbr van mijn broerik oktober breng ik zijn motor naar Engeland dus wil er even wat langere afstandervaring op doen want her is dan 250 km hier en 250 mijl daar
waneer gaan we testrit doen?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat scheelt weer kentekenplaat en knippers ontwijken
Hej al navigatie gekocht? of doen we pen en papier werk?quote:
Navi is veelste duur dus oldskool met pen en papierquote:Op zondag 21 juli 2013 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hej al navigatie gekocht? of doen we pen en papier werk?
blacklining, en waarom. Hij was zichzelfquote:Op maandag 29 juli 2013 09:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie nu dat filmpje van het grind op de parkeerplaats pas
Wie was dat en waarom deed hij zo godsgruwelijk moeilijk?
Dat zou idd kunnen gezien de lengte van de route.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:51 schreef Salatrel het volgende:
kunnen we dit keer trouwens een uurtje later beginnen?12 uur is ook prima toch?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moet helaas afzeggenZit dan namelijk in het buitenland.
Problem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |