SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh enne, aanhang is natuurlijk ook welkom
Interessepeiling Allroad rit:quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
Het idee is ontstaan om een keer een transalpAllroad editie rit te rijden. Een route is reeds beschikbaar van ongeveer 100km die begint en eindigt in Veldhoven (ja, dat is in Brabant) Omdat Deka en ik dit allebei niet vlak voor onze vakantie gaan doen zal dit ergens eind van de zomer plaats moeten gaan vinden. Ik ga de route nog wel even testrijden als ik terug ben uit Schotland.
Belangrijkste is wel om even te weten of er uberhaupt interesse is om deze rit te rijden. Vul daarom aub even de poll in;
Poll: Heb je interesse in deelname aan een Allroad rit?
• Ja
• Nee
• Misschien
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Anne op 03-08-2013 01:08:20 ]
Lopen was snellerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is Deka daar voor aanOp 't gras
Ja, inderdaad. Maar ach, konden we even genieten van.. de warmte..?quote:
jammer dat een paar reeds bekende gezichten ontbrakenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Photoshop!
En leuke foto's! Weer een paar nieuwe gezichten.
Werk gaat voor. Dat is bij jou ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jammer dat een paar reeds bekende gezichten ontbraken
Samequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef einschtein het volgende:
Ik heb bij de MM maar opgegeven dat ik altijd wel beschikbaar ben. Meestal zijn mijn plannen last-minute.
quote:
Ja, en 2 missende bekende gezichtenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Photoshop!
En leuke foto's! Weer een paar nieuwe gezichten.
Klopt, maar als er een datum is gekozen zorg ik dat ik die vrijhoud.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja Gummie en jij zijn wel even verantwoordelijk voor de route en het voorrijden van de rit he
Dat heb je als bekende FOK!kerquote:
quote:
No probquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Nog bedankt voor de kettingspray DekaScheelde aanzienlijk.
quote:
zelfde toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is de Twenterit, niet de Achterhoek rit
/care Het is allebei Duitsland.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is de Twenterit, niet de Achterhoek rit
Liever Duitsland dan Randstadquote:
Gaat dat zo vaak fout dan? Als hij het goed opslaatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen he. Eerst zien hoevaak het uploaden mislukt
Langere verwerkingstijd...quote:
godverdomme briljantquote:
Topfilmpje! Top muziek ookquote:
Ik vond het prima bij deze rit passenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Dekatria het volgende:
Dank allen!
[..]
Oldschool awesomeheid niet erkennen
Goed planquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Vrieskist het volgende:
Misschien volgende keer dj Paul Elstak voor het echte Rotterdam gevoel?
Moet binnenkort maar weer eens wat AVB oefeningen herhalenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef Salatrel het volgende:
die U-turn houden we erinaltijd leuk om te zien hoe mensen een voetje aan de grond moeten zetten
'He, je knipperlicht is kapot'quote:
quote:
Dat meisje wat bij dat restaurantje aan die dijk werkte mocht er anders ook best wezen, toch Sala?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:20 schreef einschtein het volgende:
[..]![]()
Dat meiske bij de pannenkoekenboer.
Ik kon maar net een kraai ontwijken, daar had einschtein het over.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:41 schreef klawie het volgende:
[..]
wat was er met je motor aan de hand ???
hij liep toch gisteravond beroerd opeens???quote:Op zondag 30 juni 2013 01:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kon maar net een kraai ontwijken, daar had einschtein het over.
Mijn motor deed het prima, alleen wel even wat kettingspray van Deka moeten lenenschijnbaar heeft die regenbui gisteren er nogal ingehakt, merkte dat de ketting op en neer sloeg, rijdt niet fijn.
Ja, in een hoosbui. Bougiekelk van cilinder 1 stond vol water, dan doet ie niks. En aangezien hij twee bobines heeft (wasted spark ontsteking) liepen zowel 1 en 3 niet. Dus op 300cc naar huis. Maar vanmorgen ff die afwatering weer gangbaar gemaakt, water eruit, pitje droog, kabel erop en gaan. 2 minuten bezig geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:43 schreef klawie het volgende:
[..]
hij liep toch gisteravond beroerd opeens???
fijn dat je het hebt gevonden !!!!quote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, in een hoosbui. Bougiekelk van cilinder 1 stond vol water, dan doet ie niks. En aangezien hij twee bobines heeft (wasted spark ontsteking) liepen zowel 1 en 3 niet. Dus op 300cc naar huis. Maar vanmorgen ff die afwatering weer gangbaar gemaakt, water eruit, pitje droog, kabel erop en gaan. 2 minuten bezig geweest.
Vandaag nergens meer last van gehad. Toen ik weg reed uit Den Bosch miste ie nog een paar ontstekingen maar even wat hogere toeren rijden zodat ie warm werd en het water verdampte, verder geen last meer van gehad.
Volgens mij was het ongeveer de helft die dat nodig vondquote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef picodealion het volgende:
Wat een kutnummer, maar tof filmpje. Volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Wie was dat voetje aan de vloer bij die u-bocht naar rechts?.
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:04 schreef BlackLining het volgende:
Dat meisje wat bij dat restaurantje aan die dijk werkte mocht er anders ook best wezen, toch Sala?
MaximumRush, Juicyhil en 1 van de VFR'squote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef picodealion het volgende:
Wat een kutnummer, maar tof filmpje. Volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Wie was dat voetje aan de vloer bij die u-bocht naar rechts?.
ook niet zoveel fietsers en ander tuigquote:Op zondag 30 juni 2013 09:38 schreef Dekatria het volgende:
Niet zoveel hardlopende deernes als de vorige keer echter
quote:
Ze willen curryworst...quote:Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
sowieso valt dat stuk van bad bentheim er nog af. (dus al 13km minder :p)
Vond dit qua afstand inderdaad prima, langer hoeft wat mij betreft niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef Salatrel het volgende:
180 is wel veel hoor... de randstadroute was 140 ofzo en daar zijn we van 11 tot 16:30 mee bezig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |