SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh enne, aanhang is natuurlijk ook welkom
Interessepeiling Allroad rit:quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
Het idee is ontstaan om een keer een transalpAllroad editie rit te rijden. Een route is reeds beschikbaar van ongeveer 100km die begint en eindigt in Veldhoven (ja, dat is in Brabant) Omdat Deka en ik dit allebei niet vlak voor onze vakantie gaan doen zal dit ergens eind van de zomer plaats moeten gaan vinden. Ik ga de route nog wel even testrijden als ik terug ben uit Schotland.
Belangrijkste is wel om even te weten of er uberhaupt interesse is om deze rit te rijden. Vul daarom aub even de poll in;
Poll: Heb je interesse in deelname aan een Allroad rit?
• Ja
• Nee
• Misschien
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Anne op 03-08-2013 01:08:20 ]
Lopen was snellerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is Deka daar voor aanOp 't gras
Ja, inderdaad. Maar ach, konden we even genieten van.. de warmte..?quote:
jammer dat een paar reeds bekende gezichten ontbrakenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Photoshop!
En leuke foto's! Weer een paar nieuwe gezichten.
Werk gaat voor. Dat is bij jou ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jammer dat een paar reeds bekende gezichten ontbraken
Samequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef einschtein het volgende:
Ik heb bij de MM maar opgegeven dat ik altijd wel beschikbaar ben. Meestal zijn mijn plannen last-minute.
quote:
Ja, en 2 missende bekende gezichtenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Photoshop!
En leuke foto's! Weer een paar nieuwe gezichten.
Klopt, maar als er een datum is gekozen zorg ik dat ik die vrijhoud.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja Gummie en jij zijn wel even verantwoordelijk voor de route en het voorrijden van de rit he
Dat heb je als bekende FOK!kerquote:
quote:
No probquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Nog bedankt voor de kettingspray DekaScheelde aanzienlijk.
quote:
zelfde toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is de Twenterit, niet de Achterhoek rit
/care Het is allebei Duitsland.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is de Twenterit, niet de Achterhoek rit
Liever Duitsland dan Randstadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |