quote:Op zondag 30 juni 2013 13:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem vanmorgen aan de lijn gehad ?
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op zondag 30-06-2013 om 11:04:08Vanmorgen 20 min op de rollers gereden om te kijken hoe de benen voelden. Finishen zal geen probleem zijn. http://t.co/JPL6IqTusP reageer retweet
Zie topic: TDF / Prijzengeld 2013quote:Op zondag 30 juni 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even gegoogled en zie prijzengeld Tour 2012
http://nieuwsuit.com/2012/prijzengeld-tour-de-france-2012/
Heeft een te klein schermquote:Op zondag 30 juni 2013 13:44 schreef marcodej het volgende:
Maarten herkent echt niemand in één keer.
Te wijten aan het kleine schermquote:Op zondag 30 juni 2013 13:44 schreef marcodej het volgende:
Maarten herkent echt niemand in één keer.
Mijn adoptierennerquote:Op zondag 30 juni 2013 13:43 schreef TheArt het volgende:
Zal me niets verbazen als het Veilleux-time is.
Ja dusquote:Op zondag 30 juni 2013 13:43 schreef TheArt het volgende:
Zal me niets verbazen als het Veilleux-time is.
Heeft hij kinderen die wielrennen?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Z'n zoon van 17 had mee kunnen rijden
Neequote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef asco het volgende:
Kan die Kittel eigenlijk mee in de bergen normaal gesproken?
Nee, is één van de slechtse klimmers in het pelotonquote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef asco het volgende:
Nee, Degenkolb is de sprinter van Argos die een berg kan overleven.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef asco het volgende:
Ja, ik zou hem dan in je tourploegje stoppen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef asco het volgende:
Vorig jaar zou ik zeggen van wacht op de sprint. Dit jaar is het allemaal nog niet zoveel.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef TheArt het volgende:
Simon in de achtervolging. Jezus Julien, blijf toch zitten man
Ah, jammer.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef Spies het volgende:
[..]
Nee, is één van de slechtse klimmers in het peloton
Desondanks zijn er niet veel betere etappes voor hem dan die van vandaag.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:49 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Vorig jaar zou ik zeggen van wacht op de sprint. Dit jaar is het allemaal nog niet zoveel.
Mooi? Hier niet hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk is het veel te mooi weer om TV te kijken. Maar ja, het is de Tour he.
Klopt, maar er zijn er zo 5 (sprinters die een berg over komen) die hebben aangetoond dit jaar sneller te zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Desondanks zijn er niet veel betere etappes voor hem dan die van vandaag.
Zonnetje schijnt hier, weinig wind. Prima weertje (Gouda).quote:
Ook prima weer hier.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier, weinig wind. Prima weertje (Gouda).
Ok Kenneth.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt dat de vader van Voeckler ergens tussen Corsica en het vaste land aan het varen is.
Wat klopt daar niet aan dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:52 schreef Spies het volgende:
Herbert blijft net als gisteren maar zeggen dat Chavanel vorig jaar kampioen van Frankrijk was
Vanaf nu zal ik nooit meer reageren op je posts. Dus troll maar ergens anders.quote:
Wat is een TR?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu zal ik nooit meer reageren op je posts. Dus troll maar ergens anders.
Bij doodsverwensingen plaats ik een TR.
Hmm geen zon te bekennen in het zuiden des lands.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier, weinig wind. Prima weertje (Gouda).
Nee, want hij zei dat Chavanel ontroond was als kampioen, maar hij is dit jaar weer kampioen tijdrijden geworden.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien bedoelt Herbert kampioen met de tijdrit
Hij moet ook gewoon vol voor de etappe gaan. Zo'n bollentrui een dag dragen blijft toch een beetje de poedelprijs.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Boom kan wel gaan voor de bolletjestrui maar denk niet dat hij de andere 3 verslaat bergop.
Desalniettemin prima om mee te zitten.
Levert wel centjes opquote:Op zondag 30 juni 2013 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon vol voor de etappe gaan. Zo'n bollentrui een dag dragen blijft toch een beetje de poedelprijs.
Tijdens de koers? Innovatief hoor die franse Herman Ram.quote:
Boom verdient een paar ton per jaar. Die kan die paar tientjes die zo'n trui oplevert best missen.quote:
Je moet toch steeds wat nieuws verzinnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tijdens de koers? Innovatief hoor die franse Herman Ram.
Alles wat een ploeg in de Tour verdient wordt verdeeld onder de renners en alle andere medewerkers van de ploeg volgens mij. Dus de buschauffeur kan dan ook weer een brood halenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boom verdient een paar ton per jaar. Die kan die paar tientjes die zo'n trui oplevert best missen.
Absoluut.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:58 schreef lytsewiete het volgende:
Martin moet je toch gewoon uit koers halen als ploeg zijnde? Medisch gezien onverantwoord.
twitter:JaapStalenburg twitterde op zondag 30-06-2013 om 13:56:23Dat format van #tourdujour begint te jeuken. Waarom BN ers als Westbroek er met de haren bijslepen?Waarom "namen" voor insiders met mening? reageer retweet
Haha, John van fukking Lottum is het er mee eens.twitter:johnvanlottum twitterde op zondag 30-06-2013 om 13:56:58@JaapStalenburg @MichelvanG @LeTourduJour @BoogerdLive helemaal eens!! reageer retweet
Terugrijden zoals Lobatoooo gisterenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Als ik Simon was zou ik vol in de remmen gaan en wachten op het peloton.![]()
In de jaren negentig reed Once er al mee.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:04 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar naar Corsica op vakantie denk ik. Ziet er goed uit !
Vlak voor Tour besloten dat ik er dit jaar heen ga, gaat opeens iedereen na dit promostukje.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:04 schreef Pedroso het volgende:
twitter:julienpretotRTR twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:04:15Geraint Thomas is dropped #tdf reageer retweet
Die 11 miljoen is goed besteed.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef Burner82 het volgende:
Denk dat het toerisme aardig gaat toenemen op Corsica na deze tour
Mmm, die was gister ook best hard gevallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:julienpretotRTR twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:04:15Geraint Thomas is dropped #tdf reageer retweet
Leezer volgens Ducrot!quote:
Familie op Corsica hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:04 schreef Pedroso het volgende:
Op zich een prima plan, alleen was de achterstand van Simon te groot om hem er bij te laten komen.quote:
Die viel gisteren best hard. Hopelijk kan hij hem uitrijden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef baggerbaas het volgende:
Als het groepje 10 minuten voorsprong heeft, werkt het misschien wel. Nu was het verschil te klein om Simon te laten aansluiten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben het gat naar Simon al bijna dicht gereden.
Daarom sloeg het nergens op, net als het maar met 3 man van deze kwaliteit doen. Als je het doet, doe je het goed. Anders is het gewoon triest, zoals nu.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich een prima plan, alleen was de achterstand van Simon te groot om hem er bij te laten komen.
Toch een belangrijke pion voor Sky.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die viel gisteren best hard. Hopelijk kan hij hem uitrijden.
Iddquote:Op zondag 30 juni 2013 14:04 schreef Pedroso het volgende:
Simon en Hivert zijn goede renners. Feillu heeft ook al wat aardige dingen laten zien in de Tour.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat heeft Saur-Sojasun eigenlijk te zoeken in de Tour (behalve dan dat ze Frans zijn en voorgetrokken worden).
Hivertquote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat heeft Saur-Sojasun eigenlijk te zoeken in de Tour (behalve dan dat ze Frans zijn en voorgetrokken worden).
Hebben een vrij degelijke ploeg hoor. Ik ken weinig ploegen die er misschien wat meer hebben te zoeken. Alleen IAM, maar that's it. Alle Italianen ProConti-ploegen hebben bij voorbaat al geen kans.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:11 schreef Pedroso het volgende:
Ah, de mannen van Sagan gaan het heft in handen nemen. Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Dan gaan we met de vliegboot.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef Steven184 het volgende:
De ferry's naar Corsica zijn wel duur trouwens.
Sagan mankeert dus niet veel of niets.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:11 schreef Pedroso het volgende:
Ah, de mannen van Sagan gaan het heft in handen nemen. Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |