Naar mijn weten heb je genoeg Turkse bakkers in Nederland en die leveren aan die winkeltjes. Het fijne weet ik er ook niet van.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar een turks brood bij de turk op de hoek komt toch ook niet helemaal uit Turkije?
Waarschijnlijk beschikken die het b/vakmanschap niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb je genoeg Turkse bakkers in Nederland en die leveren aan die winkeltjes. Het fijne weet ik er ook niet van.
Het ging om producten die te exporteren waren. Stamppot is gewoon barbaarse rommel.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo Nederlands als stamppot.![]()
Daarvoor at men wilde knollen, bessen en vis ja, typisch Nederlands ja.
Ja, deze ondernemers hebben een heel team achter zich. In het artikel wordt al gesproken van je levert je sleutels in en binnen een paar weken wordt het voor je omgebouwd en kun je aan de slag. Een heel team achter zich. Dat zijn de voordelen van een franchise.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beschikken die het b/vakmanschap niet.
Daarom gun ik deze jongens ook veel succes, en vind ik het gejammer over dat ze ingevroren halffabrikaten importeren zo heerlijk triest.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, deze ondernemers hebben een heel team achter zich. In het artikel wordt al gesproken van je levert je sleutels in en binnen een paar weken wordt het voor je omgebouwd en kun je aan de slag. Een heel team achter zich. Dat zijn de voordelen van een franchise.
Dat is inderdaad minder, maar het moet toegegeven worden dat ze best open zijn over de gang van zaken.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom gun ik deze jongens ook veel succes, en vind ik het gejammer over dat ze ingevroren halffabrikaten importeren zo heerlijk triest.
Yeah right...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Mijn boog was niet ook niet letterlijk zo groot maar dat is dus ook niet duidelijk. Jammurrr
We hebben er eentje op de campus, hier in Eskisehir. Een kleine versie met volgens mij niet t volledige assortiment dat ik op de website zie. Simit Sarayi is hier vrij betaalbaar maar ook wel weer "gewoon" omdat eigenlijk alles ook wel op straat te krijgen is op de simit sandwiches na (maar die kun je thuis maken). Voor NL is het uniek ondanks dat ze halffabrikaten overvliegen, waar ik geen probleem mee heb. Zodra het aanslaat zullen ze ook wel bakkerijen gaan inrichten.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:47 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Van de week maar eens gaan kijken of het wat is hier in Deventer. Ziet er allemaal wel goed uit het eten.
Ga jij toch lekker daarheen?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
We hebben in Nederland al naast Starbucks, Coffee Company, MockaMore en Douwe Egberts.
Dat zijn allemaal goede alternatieven.
In Rotterdam heb je ook Belmondo. Dat is ook wel een leuke koffiezaak met een aparte sutideruimte ernaastquote:Op zondag 30 juni 2013 19:28 schreef Jellereppe het volgende:
Coffee Company is ideaal als je even een verslag wilt schrijven voor school in een eenvoudig maar gezellige omgeving. Per bestelling kun je een uur gebruik maken van hun wifi.
Nooit van gehoord, maar het eenvoudige sfeertje heeft wel wat.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook Belmondo. Dat is ook wel een leuke koffiezaak met een aparte sutideruimte ernaast
Ook allemaal hippe mensen.
Lekker een kop koffie en een studieboek op een regenachtige middag. Vind ik altijd wel wat hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar het eenvoudige sfeertje heeft wel wat.
Klinkt meer dan goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker een kop koffie en een studieboek op een regenachtige middag. Vind ik altijd wel wat hebben.
Dat zijn ze, alleen mis ik vaak wat in de formules. Kahve Dunyasi is net iets meer dan dat. Het gaat door waar Star Bucks ophoudt. Koffie en chocolade assortiment om gek van te worden met ijs en diverse sandwiches. Als ze in NL nog alcoholvarianten aan de kaart kunnen kunnen toevoegen dan hebben ze volgens mij alles wel. Persoonlijke service, echte koppen ipv die papieren mcdonalds aftreksels en lagere prijzen. Plus achteraf afrekenen e.d.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
We hebben in Nederland al naast Starbucks, Coffee Company, MockaMore en Douwe Egberts.
Dat zijn allemaal goede alternatieven.
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:20 schreef Beathoven het volgende:
* Beathoven wacht nog ff op een kahve dunyasi (coffee world) in Nederland.
Hmmhh, in de zomer ga ik daar iedere dag heenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat zijn ze, alleen mis ik vaak wat in de formules. Kahve Dunyasi is net iets meer dan dat. Het gaat door waar Star Bucks ophoudt. Koffie en chocolade assortiment om gek van te worden met ijs en diverse sandwiches. Als ze in NL nog alcoholvarianten aan de kaart kunnen kunnen toevoegen dan hebben ze volgens mij alles wel. Persoonlijke service, echte koppen ipv die papieren mcdonalds aftreksels en lagere prijzen. Plus achteraf afrekenen e.d.
[ afbeelding ]
Het is meer een plaats waar je een hele middag kunt zitten en wat kunt bespreken in tegenstelling tot Star Bucks met die lage tafeltjes en barkrukjes waar t toch wat meer als de McDonalds is ingericht voor de snelle doorstroom. Net niet comfortabel en net niet teveel atmosfeer. Kahve Dunyasi heeft wat dat betreft meer van DE met een ruimer assortiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |