Deze bedoel je?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:14 schreef Igen het volgende:
Zouden ze er eigenlijk ook Turks brood hebben zoals het hoort te zijn: vers en knapperig?
tune 't hele zootje maar om naar Broodjes van Appiequote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Wat een enge, rare en vooral exotische naam.
Ik zal daar zeker niet gaan eten.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Wat een enge, rare en vooral exotische naam.
Ik zal daar zeker niet gaan eten.
En Nederland vergeleken Vlaanderen? In Wallonistan heb ik er weinig gezien.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:50 schreef De_Guidance het volgende:
Nah het scheelt inderdaad niet veel zie ik, maar toch wel ook percentueel minder.
Bijvoorbeeldquote:
Jammer.quote:In Nederland kon ik ze nooit vinden, wel die ronde maar nooit de gewone dagelijkse broden. De simit sarayi verkoopt ze trouwens ook niet. Alleen de supermarkten en de lokale kruideniers hebben ze
Vers stokbrood komt er wel redelijk bij in de buurt als alternatief, maar 't is 't niet helemaalquote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Al heb ik in herinnering dat de ronde Turkse broden in Turkije zelf ook honderd keer zo lekker zijn dan wat in Nederland ervoor door moet gaan.
[..]
Jammer.
Dat is met vrouwen ook zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Al heb ik in herinnering dat de ronde Turkse broden in Turkije zelf ook honderd keer zo lekker zijn dan wat in Nederland ervoor door moet gaan.
Na hun 25e gaat het hard daar...quote:
Maar ja dan zijn ze al getrouwd en dan boeit het uiterlijk ze niet meer zo. Althans dat is mijn theorie.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is toch fokking niet normaal?
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij Nando's moet ik altijd denken aan deze reclame van ze
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Limburgse vlaai![]()
Stamppotten zijn overigens helemaal niet oer-Hollands aangezien de aardappel uit Zuid-Amerika komt.
Wat is er nou zo Nederlands als stamppot.quote:
Een fabriek bouwen in NL? Hoeveel kost dat? 100 miljoen euro?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:20 schreef wenfer2 het volgende:
Kunnen zie die broodjes niet beter in Nederland vers maken? Als het eerst moet worden ingevroren kan ik net zo goed zelf broodjes invriezen en opwarmen. Het is trouwens erg slecht voor het milieu om de fabriek zo ver van de consument te plaatsen door de gigantische afstand die per vliegtuig moet worden overbrugt en de energie die moet worden opgewekt om de producten in te vriezen. Gewoon een fabriek bouwen in Nederland. Ook weer goed voor de Nederlandse werkgelegenheid.
Of een leegstaande fabriek in gebruik nemen. Hoeft niet zo veel te kosten en vries faciliteiten, luchtvaart kost ook handen vol geld.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een fabriek bouwen in NL? Hoeveel kost dat? 100 miljoen euro?
Personele kosten zijn in Turkije lagerquote:Op zondag 30 juni 2013 18:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een fabriek bouwen in NL? Hoeveel kost dat? 100 miljoen euro?
De broodjes komen uit Turkije. De gerechten worden klaargemaakt in een kleine fabriek in Den Haag.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Of een leegstaande fabriek in gebruik nemen. Hoeft niet zo veel te kosten en vries faciliteiten, luchtvaart kost ook handen vol geld.
Veel lager.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Personele kosten zijn in Turkije lager
Maar een turks brood bij de turk op de hoek komt toch ook niet helemaal uit Turkije?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De broodjes komen uit Turkije. De gerechten worden klaargemaakt in een kleine fabriek in Den Haag.
Dat klopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar een turks brood bij de turk op de hoek komt toch ook niet helemaal uit Turkije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |