Jep, maar de voorste rijen worden wel als business/premium eco verkochtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:31 schreef static het volgende:
Kom er niet echt uit, heeft een Avro RJ-85 Avroliner van AF alleen maar economy?
Yep, alleen economy, geen business.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:31 schreef static het volgende:
Kom er niet echt uit, heeft een Avro RJ-85 Avroliner van AF alleen maar economy?
Zie het nu ook, alleen die premium economy. Toch maar BA vliegen Static...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:37 schreef Mazou het volgende:
[..]
Yep, alleen economy, geen business.
Van die maatschappijen heb ik met Swiss gevlogen en dat is echt zeer ontspannend. Lufthansa is ws ook zeer goed Air Berlin verwacht ik wat meer low-budget maar wie weet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:38 schreef electronique het volgende:
Ik ben een vlucht naar new york en terug aan het bekijken, maar welke maatschappij raden jullie me aan?
airberlin, lufthansa of swiss?
qua reistijd en prijs zijn ze ongeveer hetzelfde op de dagen die ik wil gaan.
en ik wil in de VS een binnenlandse vlucht nemen, hoe kan ik die het best boeken? en moet ik dan nog rekening houden met overstappen met mijn koffers en dergelijke?
Dat is geloof ik ook bij airberlinquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:49 schreef hexje het volgende:
Swiss Air. Alleen al vanwege het gratis chocolaatje.![]()
Met Lufthansa van Larnaca naar München gevlogen. Top. Probeer op tijd online in te checken en achterste rij te pakken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:51 schreef electronique het volgende:
Haha, de vlucht van swiss air wordt door lufthansa verzorgdnvm dan
JFK, want dat ligt dichterbij brooklyn en daar kom je lekker makkelijk met de metro. Newark moet je eerst met de trein naar manhattan om daar over te stappen op de metro naar brooklyn. Tenzij taxi, dan is het ook nog verder maar hoef je niet over te stappen maar mag je wel flink wat betalen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef electronique het volgende:
En is het, als ik bij de heenvlucht naar new york moet (brooklyn), en op de terugweg van een binnenlandse vlucht afkom, om dan via JFK of via newark te vliegen?
Ik denk niet alle vluchten naar Amerika misschien die ene op dat ene tijdstipquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:51 schreef electronique het volgende:
Haha, de vlucht van swiss air wordt door lufthansa verzorgdnvm dan
ja precies, op dat tijdstip welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk niet alle vluchten naar Amerika misschien die ene op dat ene tijdstip![]()
. Swiss Lufthansa en Austria zitten met elkaar in die Star-alliance ofzo dus vandaar zo.
Dat is inderdaad het meest belangrijke vind ik zelf altijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:22 schreef electronique het volgende:
[..]
ja precies, op dat tijdstip welen die wil ik dan juist hebben.
ga toch voor airberlin. Vlucht duurt het kortst, is het goedkoopst (al scheelt het maar 20 euro, haha) en tijden en luchthaven zijn het gunstigst
EDIT: geboekt!
Dus AirBerlin geeft eerder een low cost ervaring?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef reem het volgende:
Ik ben door omstandigheden ooit gedwongen om met AirBerlin van LAX naar Düsseldorf te vliegen. Nog nooit zo weinig beenruimte en onsympathiek en zenuwachtig personeel meegemaakt op een vlucht. Echte afrader.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:49 schreef hexje het volgende:
Swiss Air. Alleen al vanwege het gratis chocolaatje.![]()
En het zijn Zwitsersquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef larsico het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot pluspunt
Hahaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En het zijn ZwitsersZwitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |