Het boek was nog wel goed te doen hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef Piles het volgende:
Generatiekloofje geloof ik. Niemand die het boek hier gelezen heeft?
Jawel, op 13-jarige leeftijd. Toen was het wel mooi.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef Piles het volgende:
Generatiekloofje geloof ik. Niemand die het boek hier gelezen heeft?
Boek was heel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het boek was nog wel goed te doen hoor.
Voor dat publiek is de film ook bedoeld lijkt me. Of als jeugdsentiment voor de iets oudere jongeren onder onsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef Goblethazel het volgende:
[..]
Jawel, op 13-jarige leeftijd. Toen was het wel mooi.
quote:Mam, ik wil niet de kneus van de klas zijn.
Ik zou het best goed doen als acteur, ik weet alleen niet hoe ik moet gebeginnenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:56 schreef Supersoep het volgende:
Zowat elke Nederlandse film ontstijgt het GTST niveau niet. Het gaat sowieso niet meer om acteertalent, maar of je er een beetje leuk uitziet. Dat is een globale trend, maar hier in NL duidelijker merkbaar omdat we al zo'n karig aanbod hebben.
Dat neppe Disney gedoequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:50 schreef spierbal het volgende:
Wat zijn de Amerikaanse vergelijkingen?
Zet gewoon eens de Disney channel op. Zul je wel zien wat ik bedoel.quote:
Aan de foto's te zien anders wel raakbaar, maar heb nooit bewegend beeld gezien...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
En die Fabienne Bergmanswat een tienerhoer is dat zeg, die is pas klachtwaardig
Gast... ze is veertien, beetje respect mag wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:28 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien anders wel raakbaar, maar heb nooit bewegend beeld gezien...
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Gast... ze is veertien, beetje respect mag wel.
16 volgens mij, en hoezo respect?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch voor?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is ze geboren op 1 juli 1998 en dat maakt haar dus veertien jaar, elf maanden en achtentwintig dagen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16 volgens mij, en hoezo respect?kijk haar Twitter eens, pure jailbait
Nou als je die memmen ziet van derquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:39 schreef papernote het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is ze geboren op 1 juli 1998 en dat maakt haar dus veertien jaar, elf maanden en achtentwintig dagen.
Emosie doet het altijd goed in een film die draait om emosiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:50 schreef Crisisstudent het volgende:
Die halve trailer bestaat uit moeilijk kijkende gezichten.
Dit inderdaad. En sowieso, Nederlandse filmsquote:
Ja omfg sielig voor die dikke Jochem.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Emosie doet het altijd goed in een film die draait om emosie
Dat kan ik aan die foto's toch niet zien gekkie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef papernote het volgende:
[..]
De Marathon vond ik geen slechte Nederlandse film en ook Plan C (mede door Ton Kas) vond ik goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En sowieso, Nederlandse films
"De vijanden zijn de Hollanders!"quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Bende van Oss is ook goeie film overigens.
Wat heeft dit liedje met pesten te maken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef Bonzai. het volgende:
Ook die mislukte Chris Brown in de titelsong![]()
Ik denk dat je er iemand goed mee kunt treiteren door het op te zetten.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:32 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Wat heeft dit liedje met pesten te maken?
Wat is dat voor battieboy klacht? Keihard raakbaar deze chimiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
En die Fabienne Bergmanswat een tienerhoer is dat zeg, die is pas klachtwaardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |