Dat is wel heftig. Waarom dart hij nu dan nog?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:48 schreef hafcfan het volgende:
Wowww. Pipe's broer is overleden vanochtend.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:24 schreef Alovenac het volgende:
9darter Ross Smith tegen Lewis.
Ik zat even niet op te letten op de stream en hoor de commentator ineens schreeuwen.
Kopen op pdc.tv en anders niet.quote:
Taylor gaat dit gewoon winnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef Alovenac het volgende:
Steve Beaton (102.54) 0 (11) 6 (112.73) Phil Taylor
Beaton didn't get a single dart at double!
Voorlopig alleen de volgendequote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Michael Smith niet gekwalificeerd voor de Matchplay.
Jij maakt voor elke scheet een nieuw topic, dat kan ik niet bijhoudenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] European Championship #1 Taylor, van Gerwen of toch een ander?
Let nou eens op, Elfjaar...
waarom voor elk toernooi een apart topic? laat het lekker hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] European Championship #1 Taylor, van Gerwen of toch een ander?
Let nou eens op, Elfjaar...
quote:Top 16 from PDC Order of Merit
1 Phil Taylor
2 Michael van Gerwen
3 Adrian Lewis
4 James Wade
5 Simon Whitlock
6 Andy Hamilton
7 Wes Newton
8 Raymond van Barneveld
9 Justin Pipe
10 Dave Chisnall
11 Robert Thornton
12 Kevin Painter
13 Mervyn King
14 Brendan Dolan
15 Kim Huybrechts
16 Terry Jenkins
Top 16 Non-Qualified Players from ProTour Order of Merit
Jamie Caven
Peter Wright
John Part
Stuart Kellett
Paul Nicholson
Gary Anderson
Ronnie Baxter
Colin Lloyd
Steve Beaton
Andy Smith
Ian White
Jelle Klaasen
Jamie Lewis
Ronny Huybrechts
Mensur Suljovic
Mark Webster
Heb jij een stream?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen loting voor de World Matchplay. Om 10:45 Nederlandse tijd te volgen op Sky Sports News.
Spelersveld
[..]
Met Webster in deze vorm.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
slechtste van het veld is die jamie lewis denk ik.
Baxter, Wright en Caven wil je ook niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Niemand wil bijvoorbeeld Klaasen treffen of een Anderson.
link stream danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
eindelijk begint het loten zo.
die kut engelsen met hun ashes
Die was ik bijna vergeten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Baxter, Wright en Caven wil je ook niet.
Die is een echte gentleman.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef hafcfan het volgende:
Beaton blijf ik ook een held vinden. Baeton-MVG met dat geweld en de negendarter.![]()
Scorend is Chisnall in het voordeel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nicholson kan profiteren van het gepruts op de dubbels van Chisnall.
Als Nicholson niet oppast dondert die de top 20 nog uit. Presteert geen kut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nicholson kan profiteren van het gepruts op de dubbels van Chisnall.
Zwaar in het voordeel, maar laat ie eerst maar eens een dubbel weten te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorend is Chisnall in het voordeel.
Tweede ronde tegen Painter, kwartfinale Wade/Part/King/Anderson is gewoon lastig imo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:54 schreef hafcfan het volgende:
Klaasen heeft wel het makkelijkste gedeelte. Geen Mike, Phil of Lewis.
Ja maar dat is toch geweldig. Bijna geen zwakke spelers meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede ronde tegen Painter, kwartfinale Wade/Part/King/Anderson is gewoon lastig imo.
Ag hij mag niet klagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Barneveld heeft geen makkelijke loting. Die Suljovic weet je het nooit mee, Pipe staat ook gewoon sterk te gooien imo, en dan natuurlijk Taylor.
quote:BetVictor World Matchplay
Schedule of Play
Saturday July 20 (7pm-11pm)
First Round
Terry Jenkins v Andy Smith
Raymond van Barneveld v Mensur Suljovic
James Wade v John Part
Simon Whitlock v Jelle Klaasen
Sunday July 21
Afternoon Session (1pm-5pm)
First Round
Justin Pipe v Mark Webster
Kevin Painter v Jamie Lewis
Kim Huybrechts v Peter Wright
Brendan Dolan v Steve Beaton
Evening Session (7pm-11pm)
First Round
Mervyn King v Gary Anderson
Dave Chisnall v Paul Nicholson
Phil Taylor v Stuart Kellett
Michael van Gerwen v Colin Lloyd
Monday July 22 (7pm-11pm)
First Round
Robert Thornton v Ian White
Wes Newton v Jamie Caven
Adrian Lewis v Ronny Huybrechts
Andy Hamilton v Ronnie Baxter
Tuesday July 23 (7pm-12am)
Second Round
van Barneveld/Suljovic v Pipe/Webster
Whitlock/Klaasen v Painter/J Lewis
Taylor/Kellett v Jenkins/Smith
Wade/Part v King/Anderson
Wednesday July 24 (7pm-12am)
Second Round
Hamilton/Baxter v Thornton/White
A Lewis/R Huybrechts v Dolan/Beaton
van Gerwen/Lloyd v K Huybrechts/Wright
Newton/Caven v Chisnall/Nicholson
laten we nou eens gewoon dit topic aanhouden. Voor de lulligste toernooien een aparte topic openen heeft echt geen zin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:38 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Nog geen topic hier over Feijenoorder442
SPT / [Darts] World Matchplay #1quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:38 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Nog geen topic hier over Feijenoorder442
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laten we nou eens gewoon dit topic aanhouden. Voor de lulligste toernooien een aparte topic openen heeft echt geen zin.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPT / [Darts] World Matchplay #1
Pff kanker lees ik.quote:
rond oktober is er de World Grand Prix.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:20 schreef Fargo het volgende:
Wat wordt het eerstvolgende grote televisietoernooi nu?
Winmau blade 4quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:30 schreef -Remy het volgende:
Helaas heeft mijn dartbord het begeven een aangezien ik niet zovaak een pijltje gooi ben ik op zoek naar een enigszins betaalbaar bord. Ik heb op het oog:
-Longfield wedstrijdbord van ¤22,50
-Winmau Pro SFB van ¤32,50
-Harrows Club Classic(heb ik nu) van ¤35,00
Iemand een tip welke ik het beste kan kopen of eventueel een ander bord. Ik gooi max een uurtje per week,
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)a-misdragingen.dhtmlquote:De Engelse darter James Wade is dinsdag voor vier toernooien geschorst wegens het in diskrediet brengen van de sport. Hij mist daardoor de Sydney Masters, de zesde wedstrijd van de European Tour in Hildesheim en de twee onderdelen van het Players Championship in Barnsley.
Wade heeft volgens de Darts Regulation Authority verscheidene keren de reglementen van de profbond PDC overtreden. De DRA gaf geen details. De misdragingen - te denken valt aan dronkenschap, onheus bejegenen van een official, weglopen tijdens een wedstrijd, boos wegsmijten van pijlen of vloeken op tv - rechtvaardigden in elk geval de zware straf.
Wade, nummer 5 van de wereldranglijst, was geplaatst in Australië. Door zijn afwezigheid kreeg Paul Nicholson een beschermde positie in het deelnemersveld. Wade kan zijn rentree maken in Sindelfingen tijdens de German Darts Masters (20-22 september).
Mooie pot. Altijd spannend tussen Van Gerwen en Lewis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:07 schreef drGoeroe het volgende:
Reeds gevonden, MvG begint nu tegen Lewis voor de tweede halve finale. Taylor zit daar al in, gewonnen van Whitlock.
Scorend juist niet, hij legt het volledig af op de dubbels. 4-0 achter terwijl hij 4 kansen op een dubbel heeft gezet, in elke leg 1. Maar als je ze niet gooit ga je ten onder.quote:
Ja, maar daar komt door de scorende druk van Taylor. Dit staat steeds rustig te wachten op zijn drie punten op een dubbel terwijl v. Gerwen een hoge finish moet raken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:15 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Scorend juist niet, hij legt het volledig af op de dubbels. 4-0 achter terwijl hij 4 kansen op een dubbel heeft gezet, in elke leg 1. Maar als je ze niet gooit ga je ten onder.
True, je dubbel staat altijd onder druk tegen Taylor, dat is zijn kracht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, maar daar komt door de scorende druk van Taylor. Dit staat steeds rustig te wachten op zijn drie punten op een dubbel terwijl v. Gerwen een hoge finish moet raken.
"Ene Dennis Smith" zegt iequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:09 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)verslaat-Lewis.dhtml
VdV wint van Lewis.
Barney eruit tegen ene Dennis Smith.
Nog nooit van hem gehoord en zo te zien heeft ie ook nog weinig bijzonders gewonnen. Maar sorry.quote:
Je zou hem moeten kennen door die manier van gooienquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit van hem gehoord en zo te zien heeft ie ook nog weinig bijzonders gewonnen. Maar sorry.
Excuus van niks natuurlijk, maar ik kijk niet elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou hem moeten kennen door die manier van gooien
Dat is inderdaad een vrij belabberde kutsmoes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Excuus van niks natuurlijk, maar ik kijk niet elke wedstrijd.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een vrij belabberde kutsmoes.
Geen echte darts kenner? Smith is een vrij bekende speler hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit van hem gehoord en zo te zien heeft ie ook nog weinig bijzonders gewonnen. Maar sorry.
Pas de laatste jaren en meestal alleen de grote toernooien, die rond kerst enzo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Geen echte darts kenner? Smith is een vrij bekende speler hoor. Moet je eens kijken hoe hij zijn darts weggooit, haha! Eerst met de flight naar het bord, en dan omdraaien en gooien!
Barney gaat lekker zeg. Zal hij weer in zo'n vervelende darts dip komen? Hoop het niet.
Weet iemand of dit ergens live te volgen is?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:12 schreef borisz het volgende:
First Round
Afternoon Session
Main Stage
Ronnie Baxter 6-4 Michael Smith
Colin Lloyd 5-6 Daryl Gurney
Kim Huybrechts 5-6 Jelle Klaasen
John Part 3-6 Darren Webster
Mark Walsh 4-6 Max Hopp
Dave Chisnall 6-5 Dean Winstanley
Kevin Painter 6-4 Kevin Dowling
Wes Newton 6-2 Maik Langendorf
Stage Two
Colin Osborne 6-5 Nigel Heydon
Steve Beaton 6-2 John Henderson
Arron Monk 6-5 John Scott
Justin Pipe 6-3 Ronny Huybrechts
Stuart Kellett 1-6 Matthew Edgar
Mark Webster 4-6 Mark Dudbridge
Andy Smith 6-2 Michael Barnard
Gary Anderson 2-6 Steve Brown
Evening Session
Main Stage
Mervyn King 6-1 Adrian Kazimierz
Paul Nicholson 6-3 Tomas Seyler
Raymond van Barneveld 5-6 Dennis Smith
Adrian Lewis 2-6 Vincent van der Voort
Andy Hamilton 6-3 Jerry Hendriks
Michael van Gerwen 6-2 Terry Temple
Simon Whitlock 6-4 Alan Tabern
Richard van Zijtveld 3-6 Michael Hurtz
Stage Two
Jyhan Artut 6-3 David Pallett
Terry Jenkins 6-1 Michael Rasztovits
Peter Wright 6-1 Ricky Evans
Jamie Caven 6-2 Darren Johnson
Brendan Dolan 6-3 Magnus Caris
Robert Thornton 6-3 Roland Scholten
Richie Burnett 6-5 James Richardson
Ian White 6-1 Matt Clark
Is niet live te volgenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:30 schreef mirelia het volgende:
[..]
Weet iemand of dit ergens live te volgen is?
quote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Slecht nieuws, Van Gerwen heeft verloren met 4-6 van Andy Hamilton: http://live.dartsdata.com/MatchesList.aspx
quote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Slecht nieuws, Van Gerwen heeft verloren met 4-6 van Andy Hamilton: http://live.dartsdata.com/MatchesList.aspx
Helaas niet live te zien, alleen hier te volgen: http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=86058quote:
Het is alleen hier te volgen volgens mij, ik heb in ieder geval geen stream. http://live.dartsdata.com/Default.aspxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |