Ik dacht zelf indd ook aan zo'n trommeltje....quote:Op zondag 30 juni 2013 12:59 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp nu eigenlijk pas dat jullie iets retro noemen, als er een retro printje op zit. Ik heb er ook duidelijk niks mee
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat ik verkeerd keek. Hij is ontzettend handig.
Ja precies. En dan als retro feestmuts zoietsquote:Op zondag 30 juni 2013 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht zelf indd ook aan zo'n trommeltje....
Ik had een witte
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat ik verkeerd keek. Hij is ontzettend handig.
Ik een groene en die leeft nog. Staat nog steeds bij mijn ouders in de kast. Wel het kleinere formaat ik at amper brood.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had een witte
[ afbeelding ]
Heb nog niks gekocht van het lijstjequote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef Suikertante het volgende:
Dat moet je nooit zeggen joh!Zocht je nog meer?
Ik heb de bovenste, echt handigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:29 schreef mignonne het volgende:
Zit naar aanleiding van Rocka's topic over school te kijken naar brooddozen en drinkflesjes, vind dit flesje wel mooi, niet voor mee naar school maar wel voor dagjes weg enzo
[ afbeelding ]
en deze zijn awesome xD
[ afbeelding ]
ze hebben ook brooddozen en snackdoosjes
[ afbeelding ]
Wat een onwijs TOFFE site! *onder favorieten opslaat*quote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Suikertante het volgende:
Luiermeeneemmapjetip: http://pimpschuur.blogspot.nl/p/blog-page_7282.html?m=0
Ze maakt ook mapjes met een klittenband opening voor je vochtige doekjes
[ afbeelding ]
Ik heb een hele leuke blauwe met astronautjes
Je kunt zelf de stofjes kiezen!
Ik had de rode. En onder gekalkt met zwarte marker want dat was hip.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had een witte
[ afbeelding ]
Ik heb er een 1 opgeplaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Suikertante het volgende:
Puntmutsen vind ik ook tof
Toch verheug ik me juist op het zelf knutselen
Ohhhh! Tof iddquote:Op zondag 28 juli 2013 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Laatst hier tegenaan gelopen bij het zoeken naar een cadeautje voor een zwangere. Weet niet helemaal zeker of het hier thuis hoort, maar ik vind het te leuk om het niet te delen (het viel ook enorm in de smaak).
Milestone Cards. Om je kindje mee op de foto te zetten. Zo mooi om de eerste keren van je baby te documenteren. De kaarten waren ook écht mooi, dik, goed afgewerkt.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |