abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:21:33 #51
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_129290948
Je hebt hem volgens mij niet meer nodig maar dit is ook een leuke verjaardags muts. Je krijgt de cijfers 1 tm 5 bijgeleverd.
pi_129292133
Leuk !
Misschien voor volgend jaar. We hadden nu een zilveren puntmuts met een 1 er op O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129292212
Puntmutsen vind ik ook tof O+
Toch verheug ik me juist op het zelf knutselen :)
pi_129300781
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Suikertante het volgende:
Puntmutsen vind ik ook tof O+
Toch verheug ik me juist op het zelf knutselen :)
Ik heb er een 1 opgeplakt *O*
  zondag 28 juli 2013 @ 21:48:55 #55
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129447456
Laatst hier tegenaan gelopen bij het zoeken naar een cadeautje voor een zwangere. Weet niet helemaal zeker of het hier thuis hoort, maar ik vind het te leuk om het niet te delen (het viel ook enorm in de smaak).

Milestone Cards. Om je kindje mee op de foto te zetten. Zo mooi om de eerste keren van je baby te documenteren O+ . De kaarten waren ook écht mooi, dik, goed afgewerkt.

pi_129449768
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Laatst hier tegenaan gelopen bij het zoeken naar een cadeautje voor een zwangere. Weet niet helemaal zeker of het hier thuis hoort, maar ik vind het te leuk om het niet te delen (het viel ook enorm in de smaak).

Milestone Cards. Om je kindje mee op de foto te zetten. Zo mooi om de eerste keren van je baby te documenteren O+ . De kaarten waren ook écht mooi, dik, goed afgewerkt.

[ afbeelding ]
Ohhhh! Tof idd :Y O+
pi_129450133
Die zijn zeker tof, ik heb ze al een paar keer cadeau gegeven en had ze zelf ook leuk gevonden. Maar ik vond mijn jochie al te oud om er nog mee te beginnen toen ik ze ontdekte.
  zondag 28 juli 2013 @ 22:41:30 #58
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129450177
Jammer he... Desalniettemin voor nummer 2 wellicht erg leuk:)
pi_129450237
Heeft die ook nog wat nieuws ja :7
pi_129472761
Hoewel het eigenlijk een beetje bij het babykamertopic hoort post ik het hier, want het is hier veel te rustig!
Daarbij gaat het verder niet over de inrichting van de kamer en misschien wil ik het wel in mijn woonkamer zetten en niet in de kinderkamer :+

Ik twijfel of ik zelf een boekenkist zal maken of dat ik er een zal kopen. Uiteraard via Marktplaats al leuke kisten gespot, zoals

(¤ 45,-)

En via kiind.nl een idee voor een zelfgemaakte boekenbak, hoewel in dit voorbeeld ongeveer een vijfde van mijn prentenboekencollectie kan en F is nog geen vier maanden :')

Als ik op plaatjes Google kom ik wel wat kant en klare nieuwe bakken tegen.

(¤ 72,-)

¤ 132,-

(¤ ?,-)

Heeft iemand van jullie een boekenbak gekocht of een mooie op het oog of er eentje gezien?
pi_129500218
Als ik het geld had (of handig zou zijn geweest :')) zou ik ook zo'n boekenbak hier hebben. O+ (wel een grote, want heb veel boeken en zal nog wel veel meer bijkomen :P)

Zo'n kist zag ik ook al inderdaad, maar vrees voor de vingers van mn kinders... :X (degene die ik zag had geen langzame sluiting zeg maar)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:33:57 #62
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129646730
Wat een vreselijke website maar wat een leuke spullen! O+

En ohnee, misschien is dat wel ergens te vinden, een soort dranger voor de deksel? Dat moet niet té ingewikkeld te bevestigen zijn zou je denken.
pi_129649037
Die boekenbakken zijn erg gaaf. Die zou M helemaal geweldig vinden. Wij hebben nu zo'n vierkant Ikea ding. Hing op zijn vorige kamer aan de muur en staat nu op de grond in zijn kamer zodat hij er zelf bij kan O+
pi_129649556
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer he... Desalniettemin voor nummer 2 wellicht erg leuk:)
Ik heb die dus al voor mezelf gekocht toen ik twee maanden zwanger was, maar ik vergeet het telkens. Die eerste weken was ik er echt niet mee bezig en daarna waren het steeds mijlpalen zoals het eerste glimlachje, daar stond ik wel van te stuiteren maar toen dacht ik niet meteen aan die kaarten! Gelukkig is het niet stom als je er een paar mist. En als je de datum er niet op schrijft kun je ze nog een keer gebruiken :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:32 schreef Kyara het volgende:
Die boekenbakken zijn erg gaaf. Die zou M helemaal geweldig vinden. Wij hebben nu zo'n vierkant Ikea ding. Hing op zijn vorige kamer aan de muur en staat nu op de grond in zijn kamer zodat hij er zelf bij kan O+
Ja zoiets kan ook prima voor boekenbak doorgaan natuurlijk. Misschien kan ik wel gewoon een leuke bak zoeken en er pootjes onder maken (ik vind die pootjes zo leuk). Niet te hoog natuurlijk :)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:01:37 #66
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129649861
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:49 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik heb die dus al voor mezelf gekocht toen ik twee maanden zwanger was, maar ik vergeet het telkens. Die eerste weken was ik er echt niet mee bezig en daarna waren het steeds mijlpalen zoals het eerste glimlachje, daar stond ik wel van te stuiteren maar toen dacht ik niet meteen aan die kaarten! Gelukkig is het niet stom als je er een paar mist. En als je de datum er niet op schrijft kun je ze nog een keer gebruiken :)

[..]

Ja zoiets kan ook prima voor boekenbak doorgaan natuurlijk. Misschien kan ik wel gewoon een leuke bak zoeken en er pootjes onder maken (ik vind die pootjes zo leuk). Niet te hoog natuurlijk :)
Wat jammer! Kan me ook wel weer voorstellen dat het niet meteen door je hoofd schiet die kaarten. Maar ik vond ze zo mooi gemaakt!

Die boekenbakken vind ik ook erg gaaf. teezettee maar eens naar zoeken.
pi_129811564
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:29 schreef mignonne het volgende:
Zit naar aanleiding van Rocka's topic over school te kijken naar brooddozen en drinkflesjes, vind dit flesje wel mooi, niet voor mee naar school maar wel voor dagjes weg enzo

[ afbeelding ]

en deze zijn awesome xD

[ afbeelding ]

ze hebben ook brooddozen en snackdoosjes :D
[ afbeelding ]
Nog even dank ! ^O^
Als kadootje gekocht (voor een jongen) bij BOL en echt een succes !
pi_129815368
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb ze ook! Zijn inderdaad hele mooie kaarten. Goed stevig en mooie klassieke pkaatjes. Maar ik vind het een uitdaging om ze er leuk mee op de foto te krijgen.
Eigenlijk moet je zoiets samen doen.
Maar als het niet naar mijn zin is dan maak ik een fotoboek en plak ik de kaarten erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')