Ik heb er een 1 opgeplaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Suikertante het volgende:
Puntmutsen vind ik ook tof
Toch verheug ik me juist op het zelf knutselen
Ohhhh! Tof iddquote:Op zondag 28 juli 2013 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Laatst hier tegenaan gelopen bij het zoeken naar een cadeautje voor een zwangere. Weet niet helemaal zeker of het hier thuis hoort, maar ik vind het te leuk om het niet te delen (het viel ook enorm in de smaak).
Milestone Cards. Om je kindje mee op de foto te zetten. Zo mooi om de eerste keren van je baby te documenteren. De kaarten waren ook écht mooi, dik, goed afgewerkt.
[ afbeelding ]
Ik heb die dus al voor mezelf gekocht toen ik twee maanden zwanger was, maar ik vergeet het telkens. Die eerste weken was ik er echt niet mee bezig en daarna waren het steeds mijlpalen zoals het eerste glimlachje, daar stond ik wel van te stuiteren maar toen dacht ik niet meteen aan die kaarten! Gelukkig is het niet stom als je er een paar mist. En als je de datum er niet op schrijft kun je ze nog een keer gebruikenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer he... Desalniettemin voor nummer 2 wellicht erg leuk:)
Ja zoiets kan ook prima voor boekenbak doorgaan natuurlijk. Misschien kan ik wel gewoon een leuke bak zoeken en er pootjes onder maken (ik vind die pootjes zo leuk). Niet te hoog natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:32 schreef Kyara het volgende:
Die boekenbakken zijn erg gaaf. Die zou M helemaal geweldig vinden. Wij hebben nu zo'n vierkant Ikea ding. Hing op zijn vorige kamer aan de muur en staat nu op de grond in zijn kamer zodat hij er zelf bij kan
Wat jammer! Kan me ook wel weer voorstellen dat het niet meteen door je hoofd schiet die kaarten. Maar ik vond ze zo mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb die dus al voor mezelf gekocht toen ik twee maanden zwanger was, maar ik vergeet het telkens. Die eerste weken was ik er echt niet mee bezig en daarna waren het steeds mijlpalen zoals het eerste glimlachje, daar stond ik wel van te stuiteren maar toen dacht ik niet meteen aan die kaarten! Gelukkig is het niet stom als je er een paar mist. En als je de datum er niet op schrijft kun je ze nog een keer gebruiken
[..]
Ja zoiets kan ook prima voor boekenbak doorgaan natuurlijk. Misschien kan ik wel gewoon een leuke bak zoeken en er pootjes onder maken (ik vind die pootjes zo leuk). Niet te hoog natuurlijk
Nog even dank !quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:29 schreef mignonne het volgende:
Zit naar aanleiding van Rocka's topic over school te kijken naar brooddozen en drinkflesjes, vind dit flesje wel mooi, niet voor mee naar school maar wel voor dagjes weg enzo
[ afbeelding ]
en deze zijn awesome xD
[ afbeelding ]
ze hebben ook brooddozen en snackdoosjes
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook! Zijn inderdaad hele mooie kaarten. Goed stevig en mooie klassieke pkaatjes. Maar ik vind het een uitdaging om ze er leuk mee op de foto te krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Laatst hier tegenaan gelopen bij het zoeken naar een cadeautje voor een zwangere. Weet niet helemaal zeker of het hier thuis hoort, maar ik vind het te leuk om het niet te delen (het viel ook enorm in de smaak).
Milestone Cards. Om je kindje mee op de foto te zetten. Zo mooi om de eerste keren van je baby te documenteren. De kaarten waren ook écht mooi, dik, goed afgewerkt.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |