Idk, had diplomauitreiking en daarna tc gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was het gisteravond nog beetje leuk hier in de sc?
Na de diploma uitreiking nog wat gedaan dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Idk, had diplomauitreiking en daarna tc gedaan
Met mij!!1quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Idk, had diplomauitreiking en daarna tc gedaan
Dat zegt ie toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Na de diploma uitreiking nog wat gedaan dan?
Met zwerty gecamdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Na de diploma uitreiking nog wat gedaan dan?
hee mientje. ik zoek een nieuwe serie op uitzending gemist. Denk dat ik ga voor XXSquote:
onvoorstelbaarquote:
XXS? En van de straat heb ik gisteren afgekekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hee mientje. ik zoek een nieuwe serie op uitzending gemist. Denk dat ik ga voor XXS
Tuurlijk. Al zou het alleen al in Afrika zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
woooow. elke week overlijd er iemand aan anorexia
Nee in Nederland.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al zou het alleen al in Afrika zijn
ja daar had msacras het over toen we het over die Anouk hadden. Mensen met anorexia.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
XXS? En van de straat heb ik gisteren afgekeken
NWS / Tiener slaat buurjongen dood met bowlingbalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee in Nederland.
ooh woow, gesloten psychiatrische afdeling van ziekenhuis wil een meisje van 14 jaar niet meer behandelen
Ja. Maar bij van de straat is het best wel indrukwekkend hoe het uiteindelijk met die Mariska gaatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daar had msacras het over toen we het over die Anouk hadden. Mensen met anorexia.
OMGquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NWS / Tiener slaat buurjongen dood met bowlingbal
Alleen in Amerika.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NWS / Tiener slaat buurjongen dood met bowlingbal
Ja he, vond haar er sowieso al veel beter uit zien met dat andere haar. En eerst deed ze haar hoofd altijd schuin, deed ze ook niet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja. Maar bij van de straat is het best wel indrukwekkend hoe het uiteindelijk met die Mariska gaat
Datenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik logeer nu in Abcoude, da's in de buurt van jou toch?
Nog nooit van gehoord zelfs, dus zal vast niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik logeer nu in Abcoude, da's in de buurt van jou toch?
50-60 kilometer afstandquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord zelfs, dus zal vast niet.
Slecht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord zelfs, dus zal vast niet.
Je hoort gewoon te weten waar ik woon en waar ik logeer en waar ik uitgang. Daarvoor zijn we vriendjevriendje.quote:
Nee, je stuurt maar via WA waar je bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hoort gewoon te weten waar ik woon en waar ik logeer en waar ik uitgang. Daarvoor zijn we vriendjevriendje.
Ik ben nu in Rotterdam.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je stuurt maar via WA waar je bent.
Veel plezier. Gr.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nu in Rotterdam.
En weer werken.
Hvj xxx
Ja, bij anorexia zijn er de meeste doden van alle psychische stoornissenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
woooow. elke week overlijd er iemand aan anorexia
oh wauwquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bij anorexia zijn er de meeste doden van alle psychische stoornissen
jij zit niet in de tc?quote:
Goed goed, veeeeeeeeeeel beter dan gisterenquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Goed goed, veeeeeeeeeeel beter dan gisteren![]()
![]()
Straks weer lekker werken, money maken![]()
Met jou ook alles goed?
Wel genoeg slapenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Wat voor werk?
Met mij op zich wel goed, alleen ik ben nogal moe.
Ja, ik ga zo denk ik weer even in bed liggen en dromen over jouquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel genoeg slapen![]()
Vandaag is het afwassen bij een hotel/restaurant
Dromen over mij?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo denk ik weer even in bed liggen en dromen over jou.
En klinkt leuk.
Moe maar wel goed thanks en met jou?quote:
Stuquote:
ik ookquote:
We zijn allemaal moe geloof ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Met mij ook wel goed, alleen moe
.
beidequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
Vandaag of morgen een proefexamen wiskunde B maken?
vandaagquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
Nee want ik ken je nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we allemaal wel slapen. Mag ik tegen je aan liggen?
probeer gewoon vandaag te doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee proefexamens in twee dagen?
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet nu al dat het morgen wordt.Slecht van mij.
Nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
Inderdaad, je zegt toch zoveel dat je het na een tijd niet meer kan lezen.quote:
Ja, na het eten dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
probeer gewoon vandaag te doen
iddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, je zegt toch zoveel dat je het na een tijd niet meer kan lezen.
[..]
Ja, na het eten dan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:34 schreef zwerty het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:34 schreef zwerty het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Zeeland.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Ezell het volgende:
Roze zaterdag in Utrecht. Waar zijn jullie?
Londonquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Ezell het volgende:
Thuis.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Ezell het volgende:
watquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:16 schreef Rezania het volgende:
Ik zag net een vrouw soppen, nachtmerries nu.
Ik dacht trouwens ook dat ketsen neuken was, niet soppen.quote:
Ook weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens ook dat ketsen neuken was, niet soppen.
LOLquote:
Negerster.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:23 schreef Ezell het volgende:
Ja, ik moest ontzettend nodig ketsen toen ik zonet langs een peepshow liep.
Te oudquote:
nee ze heeft een vriend van jouw leeftijd dus ik dacht: grijp die kans stuartquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Te oud
Is zij nog met Marc Anthony getrouwd eigenlijk?
Really, zo jong?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ze heeft een vriend van jouw leeftijd dus ik dacht: grijp die kans stuart
Ze ziet er voor 43 nog wel goed uit thoughquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
lekker met moeder op stap
[ afbeelding ]
hahahaha
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:38 schreef JRRY het volgende:
jlo ziet er nog jong uit maar het verschil tussen leeftijden zie je echt wel
ik zit te wachten op het volgende seizoen...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Previously on AMC's The Walking Dead
Wanneerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Ezell het volgende:
helemaal nietquote:
appels hoeven toch niet in de koelkastquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
je koelkast, vriezer en voorraadkast zouden maar zo vol zitten dat de rest van je net gekochte boodschappen er niet bijpassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fml
Ik zie anders genoeg ruimtequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
je koelkast, vriezer en voorraadkast zouden maar zo vol zitten dat de rest van je net gekochte boodschappen er niet bijpassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fml
blijven ze langer goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:14 schreef Adames het volgende:
[..]
appels hoeven toch niet in de koelkast
quote:
Fruit moet juist niet in de koelkast/quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijven ze langer goed.
ben mn pakket desperados en pina colada al kwijt, de appels en kiwis prop ik er ook nog wel in
zo'n zak gaat bij mij sowieso niet zo lang mee, maar ik vind ze koud wat vervelend. misschien ben ik weer een aansteller, maar appels van 5 graden eten is me wat te koud.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijven ze langer goed.
ben mn pakket desperados en pina colada al kwijt, de appels en kiwis prop ik er ook nog wel in
en brood al helemaal niet in de koelkast, droogt het snel uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm ja, ik kan alleen het stokbrood en de bolletjes nergens kwijt
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:16 schreef Adames het volgende:
en ik zie 5 pakken gesteriliseerde melk, daar kunnen er wel een paar van buiten de koelkast gelaten worden.
als die bruine blikjes in de deur leverpastei van de aldi is, hoeft ook niet in de koelkast, beter gooi je ze weg trouwens, wat een zout kattenvoer is dat.
blijft langer goed. staat zelfs op sommige verpakkingenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Fruit moet juist niet in de koelkast/
Dat hoeft toch ook niet in de koelkast?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm ja, ik kan alleen het stokbrood en de bolletjes nergens kwijt
moet wel koud worden gedronkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:17 schreef TienVingers het volgende:
Je kan pakken ijsthee eerst buiten koelkast bewaren en pas als je ze gaat openmaken in de koekast zetten
nee brood gaat of in de vriezer of naast de voorraadkastquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
en brood al helemaal niet in de koelkast, droogt het snel uit
Je indeling laat te wensen overquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
snap het dan
als ik alles boven en voor elkaar prop dan moet ik eerst alles eruit halen voor ik het kan pakken
dat wil ik niet
bolletjes niet nee, maar dan praat ik over de voorraadkast die letterlijk stampvol zitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet in de koelkast?
Aanrecht dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bolletjes niet nee, maar dan praat ik over de voorraadkast die letterlijk stampvol zit
vrouwen blijven toch een raadsel voor mequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee brood gaat of in de vriezer of naast de voorraadkast
nee maar ik heb geen tijdelijke opslagruimte en mijn autisme wil ze niet in het zicht hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, maar er staan nu 3 pakken in, ik neem aan dat ze die niet allemaal in een dag opdrinkt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:19 schreef Adames het volgende:
[..]
vrouwen blijven toch een raadsel voor me
Jouw 'vol' neemt niemand meer serieus natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bolletjes niet nee, maar dan praat ik over de voorraadkast die letterlijk stampvol zit
Ook wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar ik heb geen tijdelijke opslagruimte en mijn autisme wil ze niet in het zicht hebben
oke wacht ik maak fotos van de voorraadkastquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw 'vol' neemt niemand meer serieus natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw 'vol' neemt niemand meer serieus natuurlijk![]()
Dat kun je beter op de dag van aankoop doen lijkt mequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe m'n brood na paar dagen ook in de vriezer hoor :p.
Ik ook nietquote:
als je met weinig personen bent is het handig om in te vriezen, gaat langer mee en als je brood wil stop je het 20 sec in de magnetronquote:
Wordt het dan niet heel klef?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je met weinig personen bent is het handig om in te vriezen, gaat langer mee en als je brood wil stop je het 20 sec in de magnetron
smaakt het dan the same?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je met weinig personen bent is het handig om in te vriezen, gaat langer mee en als je brood wil stop je het 20 sec in de magnetron
gadverdammequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwa, in mijn geval maakt het niet uit denk ik. Ik lust brood niet ' gewoon' besmeerd. Moet geroosterd zijn of tosti blabla. Eet veel afbakbroodquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kun je beter op de dag van aankoop doen lijkt me
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:25 schreef Tjacka het volgende:
laten ontdooien prima maar opwarmen met de magnetron wtf man
Toast vind ik ook wel lekker en dan kan het ook prima als het ingevroren is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwa, in mij. Geval maakt het niet uit denk ik. Ik lust brood niet ' gewoon' besmeerd. Moet geroosterd zijn of tosti blabla. Eet veel afbakbrood
Toedelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Selfridges. Tot vanavond![]()
Dat is toch een winkel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
Welke bonussen ontvang jij allemaal?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
Wacht, dat is jouw "voorraad"?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee er past niks bovenop want dan kan ie niet dicht
ik noem dat voorraad kast maar dat is eigenlijk gewoon alles wat niet in de koelkast hoort zegmaarquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik noem dat voorraad kast maar dat is eigenlijk gewoon alles wat niet in de koelkast hoort zegmaar
OM TE BEGINNEN IS DIT KAASquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
wacht ik ga net zoals etsu een koelkast video maken
They be like “Oh that Gucci Dsquared, that’s hella tight”quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:29 schreef DrNick het volgende:
http://www.selfridges.com(...)previewAttribute=Red
160 pond voor een shirt wtf
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
They be like “Oh that Gucci Dsquared, that’s hella tight”
I’m like “Yo, that’s fifty dollars 160 pounds for a t-shirt”
Limited edition, let’s do some simple addition
Fifty dollars 160 pounds for a t-shirt, that’s just some ignorant bitch shit
I call that getting swindled and pimped, shit
I call that getting tricked by business
ik heb 4 simsquote:
Ik vind dat altijd irritant, daarom laat ik mijn Sim ook nooit samenwonen of zo.quote:
waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd irritant, daarom laat ik mijn Sim ook nooit samenwonen of zo.
Dan moet ik ze allemaal in de gaten gaan houden en zo, laat dat maar over aan het spel imo.quote:
Dat snap ik dan weer nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:34 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben met vijf man niet eens een volle koelkast.
ja dat laatste doe ik sowieso, en ik heb geen zin om 2/3 keer per week naar de winkel te gaan om kleine dingen te halenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik had hetzelfde probleem Dv. Gewoon niet zo veel tegelijk kopen en probeer dingen eerst op te maken voordat je nieuw koopt zodat je niet 100 halve dingen hebt
Hier is de koelkast ook nooit lang vol, en wij zijn maar met z'n vieren.quote:
Ja, waarom niet? Wat eten jullie danquote:
Zo ben je wel lief hoor, dv.quote:
mja, gewoon normaal?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Wat eten jullie dan.
Als ik hier net boodschappen heb gedaan zit m'n koelkast echt voooool. Veel groente enzo
DV's boze stemquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Aww, jouw geslijm, zo zielig. +O
Heul geen slijm.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Aww, jouw geslijm, zo zielig. +O
Zoveel slijm dat je keihard op je bek gaat.quote:
oh echt? ik heb ze niet uit het koelvak in de winkel vandaan..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Dv, zijn die afbakbroodjes van jou met kaas en shit? Die moeten in de koelkast namelijk
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoveel slijm dat je keihard op je bek gaat.
dat is mijn alter egoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:44 schreef Ezell het volgende:
Hoe kan die stem nou passen bij iemand die soms van die gekke dingen zegt?
Zijn van de Aldi toch? Weird.. Horen ze wel te liggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh echt? ik heb ze niet uit het koelvak in de winkel vandaan..
heeft ie een rage metal stem?quote:
Vaak hoef je het pas na opening koel te bewaren he.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn van de Aldi toch? Weird.. Horen ze wel te liggen
Je bent Etsu?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben of heel lief of een enorme bitch
er is geen tussenweg
nee Lidlquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn van de Aldi toch? Weird.. Horen ze wel te liggen
ja en gouden hoepel oorbellenquote:
Bitch of een kluns die net leert op zichzelf te wonen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben of heel lief of een enorme bitch
er is geen tussenweg
al doende leert menquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bitch of een kluns die net leert op zichzelf te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |