Idk, had diplomauitreiking en daarna tc gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was het gisteravond nog beetje leuk hier in de sc?
Na de diploma uitreiking nog wat gedaan dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Idk, had diplomauitreiking en daarna tc gedaan
Met mij!!1quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Idk, had diplomauitreiking en daarna tc gedaan
Dat zegt ie toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Na de diploma uitreiking nog wat gedaan dan?
Met zwerty gecamdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Na de diploma uitreiking nog wat gedaan dan?
hee mientje. ik zoek een nieuwe serie op uitzending gemist. Denk dat ik ga voor XXSquote:
onvoorstelbaarquote:
XXS? En van de straat heb ik gisteren afgekekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hee mientje. ik zoek een nieuwe serie op uitzending gemist. Denk dat ik ga voor XXS
Tuurlijk. Al zou het alleen al in Afrika zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
woooow. elke week overlijd er iemand aan anorexia
Nee in Nederland.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al zou het alleen al in Afrika zijn
ja daar had msacras het over toen we het over die Anouk hadden. Mensen met anorexia.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
XXS? En van de straat heb ik gisteren afgekeken
NWS / Tiener slaat buurjongen dood met bowlingbalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee in Nederland.
ooh woow, gesloten psychiatrische afdeling van ziekenhuis wil een meisje van 14 jaar niet meer behandelen
Ja. Maar bij van de straat is het best wel indrukwekkend hoe het uiteindelijk met die Mariska gaatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daar had msacras het over toen we het over die Anouk hadden. Mensen met anorexia.
OMGquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NWS / Tiener slaat buurjongen dood met bowlingbal
Alleen in Amerika.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NWS / Tiener slaat buurjongen dood met bowlingbal
Ja he, vond haar er sowieso al veel beter uit zien met dat andere haar. En eerst deed ze haar hoofd altijd schuin, deed ze ook niet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja. Maar bij van de straat is het best wel indrukwekkend hoe het uiteindelijk met die Mariska gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |