Krijg kanker dan ofzeuwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ga jij maar kotsen met je anti rook propaganda
Kanker infecteren. Dat vind ik een mooie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En ik word moe van mensen die roken en daardoor onschuldige mensen met kanker infecteren.
Je snapt me welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kanker infecteren. Dat vind ik een mooie.
Verder heb ik nog nooit gerookt waar mensen last van hebben. Niet binnen en buiten ga ik altijd een eindje verderop staan, m.a.w. je hebt er helemaal geen last van.
Nou dat ben ik niet met je eens. Ik snap wel waar BlauweTijger op doelt. Dat jij rookt prima maar mensen die niet roken kunnen die lucht vreselijk vinden ruiken en zitten er niet op te wachten. Dan vind ik het een beleefdheidsvorm om even een paar meter verderop te gaan staan zodat jij je sigaretje kunt roken zij geen last hebben van de lucht. Allemaal een kleine moeite.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef arjan1112 het volgende:
er is nooit iemand die er last van hebt als je rookt, waar dan ook
dat is gewoon nergens op gebaseerd
alleen fascistische politie staat argumenten
Zo stond ik een keer in die pauper-Aldi in de rij, toen heb ik ook een sigaret opgestoken, dat was in 2000, dat was tijdens de invoering van de politiestaat. Want hij werd, asociaal als het kan, uit mijn hand getrokken en op de grond gedeponeerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:43 schreef arjan1112 het volgende:
in 1991 was ik in het gebouw van trias zorgverzekeraar toen stak ik een sigaret op, en kwam er een mevrouw aan die zei dat ik niet mocht roken
toen zei ik, mevr. als je hier niet mag roken heb je binnen 20 jaar een politiestaat
die dag is vandaag
en vervolgens mag je niet op 15 meter van de ingang staan en ook niet op 15 meter van de ingang van welk gebouw dan ook, dus ga jij 3 km lopen op een sigaret te roken, succesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens. Ik snap wel waar BlauweTijger op doelt. Dat jij rookt prima maar mensen die niet roken kunnen die lucht vreselijk vinden ruiken en zitten er niet op te wachten. Dan vind ik het een beleefdheidsvorm om even een paar meter verderop te gaan staan zodat jij je sigaretje kunt roken zij geen last hebben van de lucht. Allemaal een kleine moeite.
Wat dacht je dan van die ongedouchete smeerpijpen in het OVquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens. Ik snap wel waar BlauweTijger op doelt. Dat jij rookt prima maar mensen die niet roken kunnen die lucht vreselijk vinden ruiken en zitten er niet op te wachten. Dan vind ik het een beleefdheidsvorm om even een paar meter verderop te gaan staan zodat jij je sigaretje kunt roken zij geen last hebben van de lucht. Allemaal een kleine moeite.
Je kunt ook overdreven. Gewoon een stukje verderop, geen enkel probleem.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en vervolgens mag je niet op 15 meter van de ingang staan en ook niet op 15 meter van de ingang van welk gebouw dan ook, dus ga jij 3 km lopen op een sigaret te roken, succes
verder mag je geen appartement huren of kopen als je rookt, alleen een vrijstaand huis waar je alleen in woont, mag je nog roken
joepi
Die zijn ook ontzettend goor. Maar ik kan me wel voorstellen dat als jij wolken rook uitblaast iemand het niet prettig vindt om daarin te staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van die ongedouchete smeerpijpen in het OV
Dat is net zo schadelijk qua stress. Je zou er bijna een van opsteken.
ja en als er bezwaar is , dan is het tot nooitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef Remqo het volgende:
Eens met Frank.
Als roker vind ik dat je rekening moet houden met een ander.
In gezelschap of bij mensen thuis, vind ik het normaal om eerst even te vragen of er bezwaar is om er eentje op te steken.
Dat is wel heel drastisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja en als er bezwaar is , dan is het tot nooit
Dus jij vindt het normaal om bij iemand in huis te paffen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja en als er bezwaar is , dan is het tot nooit
nou als het niet mag, dan kom ik er gewoon nooit meerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal om bij iemand in huis te paffen?
Fucking triest manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou als het niet mag, dan kom ik er gewoon nooit meer
Imbieciele vergelijking smerige fascistquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:12 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Fucking triest man
Ik ga toch ook niet de bank onder schijten.
-Het stinkt allebeiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Imbieciele vergelijking smerige fascist
Nee het is een totale onzin vergelijking... elk argument van jou is irrelevantquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
-Het stinkt allebei
-De stank is vrijwel onmogelijk te verwijderen uit een stoffen bank/gordijnen.
-Op termijn is het schadelijk voor de gezondheid.
Wc's zijn ooit bedacht omdat jan en alleman wild poepte en dat bleek niet zo'n gezonde hobby te zijn.
Volgens mij is het een goede vergelijking.
Rook jezelf dood kankerdebiel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef arjan1112 het volgende:
Jij bent een slaaf van deze politie staat en je beseft het niet eens
Alles is verboden hier
Ga zelf doodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:19 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Rook jezelf dood kankerdebiel.
Geloof je het zelf. Jij rijdt straks dankzij de belastingbetaler in een rolstoel met zuurstoffles, pauperquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:20 schreef arjan1112 het volgende:
ik word namelijk 130 met een pakje shag per dag
Ja dat geloof ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Geloof je het zelf. Jij rijdt straks dankzij de belastingbetaler in een rolstoel met zuurstoffles, pauper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |