Hele mooie heuvels.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee is vooral mijn eigen visie . Is nog geen organisatie die zo iets organiseert. Ik wil graag mijn plannen uit werken met een paar mensen. Het enige wat een beetje in de buurt komt is venusproject.
Onwaar. Iemand die een sigaar aansteekt is erger.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:17 schreef Lod het volgende:
Niets was zo smerig als je aan het genieten was van lekker eten en iemand in de buurt steekt een sigaret op.
Oke.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:39 schreef arjan1112 het volgende:
dit is het beste topic op fok dat ik ooit heb gemaakt
Och, ben jij er zo een? Kotsen moet ik van dat soort lieden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:37 schreef stoereboii het volgende:
Roken, het smerigste wat er toch wel bestaat, lekker je eigen lichaam kapotmaken en dat van je medemens erbij... Als ik van die domme wijven zie die in een winkel werken en dan buiten staan te roken, dan begin ik al die rook ostentatief weg te zwaaien met mijn armen en kijk ik ze aan met een blik van waarom doe je dat. Ik zet ze toch ook geen auto-uitlaat voor hun bakkes...
Roken zou nog 10x duurder moeten worden, zodat het een elitair karakter krijgt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland is een kankerland
als alles weer zo was als in 1987
dat zou beter zijn
Hoezo elitair in een duur hotel mag je ook niet rokenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:51 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Roken zou nog 10x duurder moeten worden, zodat het een elitair karakter krijgt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo elitair in een duur hotel mag je ook niet roken
Dat weet jij niets van als uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo elitair in een duur hotel mag je ook niet roken
Wees blij dat er nog mensen werken, anders kon jij louter bukshag roken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef arjan1112 het volgende:
ow ja
pleur dood joh smerige vooringenomen discriminatoire etterlul
En ik word moe van mensen die roken en daardoor onschuldige mensen met kanker infecteren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik word zo langzamerhand een beetje moe van die anti-rook fascisten van tegenwoordig.
krijg aids lulquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En ik word moe van mensen die roken en daardoor onschuldige mensen met kanker infecteren.
Ben je soms gestopt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ga jij maar kotsen met je anti rook propaganda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |