Ik rook zelf ook, maar ik heb het altijd hinderlijk gevonden als er een ander naast me zit te roken terwijl ik aan het eten ben. Ja, ook voor 2008.quote:Op maandag 4 november 2013 02:02 schreef arjan1112 het volgende:
hou toch op man, dat was tot 2008 geen probleem je hoorde er nooit iemand over
het is gewoon gelul
Laat ik het zo zeggen, als je er eentje opsteekt terwijl er naast je iemand zit te eten, dan vind ik dat vrij onbeschoft.quote:Op maandag 4 november 2013 02:10 schreef arjan1112 het volgende:
Je zegt het alsof ik tijdens het eten zit te roken? je bestelt, wacht een kwartier eet je bord leeg enz
kop dicht.quote:Op maandag 4 november 2013 02:13 schreef Roadtrip het volgende:
Wtf terug naar roken in het vliegtuig?
Ach laten we ook maar weer asbest gebruiken. En een oorlog starten. En doodgaan aan de plaag. En doodvriezen. En dinosauriërs in je achtertuin.
Als jij stopt anderen te vergassen.quote:
Gast volgens mij heb je nicotinegebrekquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 02:18 schreef deadprez het volgende:
Het meest trieste is nog wel dat coffeeshops een rookruimte moeten maken
Dat laatste lijkt me dan wel weer leuk. Schijnt goed te smaken.quote:Op maandag 4 november 2013 02:13 schreef Roadtrip het volgende:
Wtf terug naar roken in het vliegtuig?
Ach laten we ook maar weer asbest gebruiken. En een oorlog starten. En doodgaan aan de plaag. En doodvriezen. En dinosauriërs in je achtertuin.
Er zijn coffeeshops in Amsterdam waar roken verboden is... tenzij je een pure joint opsteekt want alleen tabak valt onder het rookverbodquote:Op maandag 4 november 2013 02:18 schreef deadprez het volgende:
Het meest trieste is nog wel dat coffeeshops een rookruimte moeten maken
Wat ik van dino-vlees heb gehoord is dat het nogal taai is en ver over datumquote:Op maandag 4 november 2013 02:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me dan wel weer leuk. Schijnt goed te smaken.
Ik had het dan ook over de maagsappen.quote:Op maandag 4 november 2013 03:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ik van dino-vlees heb gehoord is dat het nogal taai is en ver over datum
Volgens mij zijn die na 65 miljoen jaar toch wel aardig uitgedroogd.quote:Op maandag 4 november 2013 03:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de maagsappen.
Ik denk dat dit toch wel het naarste is aan die hele 'discussie', mensen die roken proberen te rationaliseren met dit soort onzin. Ik bedoel, je rookt omdat je het lekker/stoer vindt en/of omdat je verslaafd bent, weet ik veel. Boeit ook niet verder. Maar zodra je het om probeert te lullen naar een soort maatschappelijke functie danwel heldenstatus knapt er toch iets bij me en kan ik niet anders dan emogiffenquote:Op maandag 4 november 2013 03:23 schreef Maringo het volgende:
Van mij mogen ze de mensen opsluiten die het niet begrijpen dat de maatschappij rokers nodig heeft. Dat elke niet roker blij moet zijn met alle rokers die hun accijns betalen. Want als hun het niet doen, moet de niet roker ook daar aan mee betalen. En dan krijgen ze alsnog hartkwalen van alle stress rondom belastingverhogingen en opvolgende verhitte discussies.
Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat de antirookfundamentalisten schuldig zijn aan de verhoogde belasting. Nu moeten ze het zelf nog door krijgen.
Je bent precies het soort waar ik het over hebt. Komt hopelijk vanzelf wel.quote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel het naarste is aan die hele 'discussie', mensen die roken proberen te rationaliseren met dit soort onzin. Ik bedoel, je rookt omdat je het lekker/stoer vindt en/of omdat je verslaafd bent, weet ik veel. Boeit ook niet verder. Maar zodra je het om probeert te lullen naar een soort maatschappelijke functie danwel heldenstatus knapt er toch iets bij me en kan ik niet anders dan emogiffen![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker retorisch lekker neerbuigend, jij komt er wel ja, met je drogreden en je superioriteitsgevoel.quote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je bent precies het soort waar ik het over hebt. Komt hopelijk vanzelf wel.
Oh, en ik rook niet.
Dit dus. Een tokkie is gespot.quote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel het naarste is aan die hele 'discussie', mensen die roken proberen te rationaliseren met dit soort onzin. Ik bedoel, je rookt omdat je het lekker/stoer vindt en/of omdat je verslaafd bent, weet ik veel. Boeit ook niet verder. Maar zodra je het om probeert te lullen naar een soort maatschappelijke functie danwel heldenstatus knapt er toch iets bij me en kan ik niet anders dan emogiffen![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |