abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 4 november 2013 @ 02:07:39 #251
88815 The_Emotion
98.3
pi_132879825
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:02 schreef arjan1112 het volgende:
hou toch op man, dat was tot 2008 geen probleem je hoorde er nooit iemand over

het is gewoon gelul
Ik rook zelf ook, maar ik heb het altijd hinderlijk gevonden als er een ander naast me zit te roken terwijl ik aan het eten ben. Ja, ook voor 2008.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, was er de regel dat er pas gerookt werd als iedereen klaar was met eten.

Ik vind het wel terecht dat er niet gerookt mag worden in een restaurant of eetcafé.
Maar een rookverbod in de kroeg,... tja. Bij een biertje is een sigaretje wel lekker, wat mij betreft mogen de asbakken gewoon op de bar staan.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132879839
Je zegt het alsof ik tijdens het eten zit te roken? je besteld, wacht een kwartier eet je bord leeg enz
  † In Memoriam † maandag 4 november 2013 @ 02:12:49 #253
88815 The_Emotion
98.3
pi_132879846
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:10 schreef arjan1112 het volgende:
Je zegt het alsof ik tijdens het eten zit te roken? je bestelt, wacht een kwartier eet je bord leeg enz
Laat ik het zo zeggen, als je er eentje opsteekt terwijl er naast je iemand zit te eten, dan vind ik dat vrij onbeschoft.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Emotion op 04-11-2013 02:18:42 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132879847
Wtf terug naar roken in het vliegtuig?

Ach laten we ook maar weer asbest gebruiken. En een oorlog starten. En doodgaan aan de plaag. En doodvriezen. En dinosauriërs in je achtertuin.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132879864
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 02:13 schreef Roadtrip het volgende:

Ach laten we ook maar weer asbest gebruiken. En een oorlog starten. En doodgaan aan de plaag. En doodvriezen. En dinosauriërs in je achtertuin.
kop dicht.
  maandag 4 november 2013 @ 02:18:37 #256
395200 deadprez
One more rail
pi_132879870
Het meest trieste is nog wel dat coffeeshops een rookruimte moeten maken :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_132879908
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:16 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

kop dicht.
Als jij stopt anderen te vergassen.

Oh wacht ik heb een goed idee. Laten we mosterdgas weer inzetten als wapen, he nsber
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132879915
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:16 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

kop dicht.
Gast volgens mij heb je nicotinegebrek
Dat, of je moeder rookte tijdens haar zwangerschap
Ga weg
pi_132879920
Als dit het soort mensen is dat voor roken strijdt mogen we blij zijn als het over tien jaar niet gewoon illegaal is verklaard een peuk op te steken
Ga weg
pi_132879959
Jij moet ook je kop dicht houden, gek.
pi_132879963
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:18 schreef deadprez het volgende:
:D
pi_132879966
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 02:13 schreef Roadtrip het volgende:

Dat laatste lijkt me dan wel weer leuk. Schijnt goed te smaken.
pi_132879977
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:18 schreef deadprez het volgende:
Er zijn coffeeshops in Amsterdam waar roken verboden is... tenzij je een pure joint opsteekt want alleen tabak valt onder het rookverbod :')!
  † In Memoriam † maandag 4 november 2013 @ 03:05:57 #264
88815 The_Emotion
98.3
pi_132879984
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 02:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me dan wel weer leuk. Schijnt goed te smaken.
Wat ik van dino-vlees heb gehoord is dat het nogal taai is en ver over datum
- Ian Malcolm
pi_132879990
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 03:05 schreef Remqo het volgende:

[..]

Wat ik van dino-vlees heb gehoord is dat het nogal taai is en ver over datum
Ik had het dan ook over de maagsappen.
  † In Memoriam † maandag 4 november 2013 @ 03:13:32 #266
88815 The_Emotion
98.3
pi_132879995
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 03:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over de maagsappen.
Volgens mij zijn die na 65 miljoen jaar toch wel aardig uitgedroogd.
- Ian Malcolm
  maandag 4 november 2013 @ 03:23:12 #267
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_132880011
Van mij mogen ze de mensen opsluiten die het niet begrijpen dat de maatschappij rokers nodig heeft. Dat elke niet roker blij moet zijn met alle rokers die hun accijns betalen. Want als hun het niet doen, moet de niet roker ook daar aan mee betalen. En dan krijgen ze alsnog hartkwalen van alle stress rondom belastingverhogingen en opvolgende verhitte discussies.

Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat de antirookfundamentalisten schuldig zijn aan de verhoogde belasting. Nu moeten ze het zelf nog door krijgen.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_132880021
Elke keer als ik die "'RÓKÉN KÁN ÉCHT NIÉT MÉÉÉÉÉÉÉR" reclame zie/hoor krijg ik ook een hogere bloeddruk maar dat vinden ze dan niet erg.
  maandag 4 november 2013 @ 03:36:28 #269
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_132880028
En waar is de vrijheid aan gestorven? Longkanker?
pi_132890362
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 03:23 schreef Maringo het volgende:
Van mij mogen ze de mensen opsluiten die het niet begrijpen dat de maatschappij rokers nodig heeft. Dat elke niet roker blij moet zijn met alle rokers die hun accijns betalen. Want als hun het niet doen, moet de niet roker ook daar aan mee betalen. En dan krijgen ze alsnog hartkwalen van alle stress rondom belastingverhogingen en opvolgende verhitte discussies.

Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat de antirookfundamentalisten schuldig zijn aan de verhoogde belasting. Nu moeten ze het zelf nog door krijgen.
Ik denk dat dit toch wel het naarste is aan die hele 'discussie', mensen die roken proberen te rationaliseren met dit soort onzin. Ik bedoel, je rookt omdat je het lekker/stoer vindt en/of omdat je verslaafd bent, weet ik veel. Boeit ook niet verder. Maar zodra je het om probeert te lullen naar een soort maatschappelijke functie danwel heldenstatus knapt er toch iets bij me en kan ik niet anders dan emogiffen :')

:') :') :') :') :')
Ga weg
  maandag 4 november 2013 @ 15:43:12 #271
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_132891099
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik denk dat dit toch wel het naarste is aan die hele 'discussie', mensen die roken proberen te rationaliseren met dit soort onzin. Ik bedoel, je rookt omdat je het lekker/stoer vindt en/of omdat je verslaafd bent, weet ik veel. Boeit ook niet verder. Maar zodra je het om probeert te lullen naar een soort maatschappelijke functie danwel heldenstatus knapt er toch iets bij me en kan ik niet anders dan emogiffen :')

Je bent precies het soort waar ik het over hebt. Komt hopelijk vanzelf wel.

Oh, en ik rook niet.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_132891388
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Maringo het volgende:

[..]

Je bent precies het soort waar ik het over hebt. Komt hopelijk vanzelf wel.

Oh, en ik rook niet.
Lekker retorisch lekker neerbuigend, jij komt er wel ja, met je drogreden en je superioriteitsgevoel.

Ga weg
pi_132893666
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dit dus. Een tokkie is gespot.
  maandag 4 november 2013 @ 17:18:05 #274
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_132894370
Ik ben een niet-roker, mijn hele leven al.

In mijn huis, auto en bedrijfsbus wil ik niet dat er gerookt wordt, maar in de kroeg is het rookverbod echt het meest belachelijke regeltje ooit. Ik kan niet wennen aan die bier/zweet lucht die er nu hangt en ik vind het ook niks dat iedereen nu naar buiten gaat.

Alleen met de jaarmarkt hier wordt het rookverbod massaal genegeerd en is de kroeg weer echt een kroeg.

En van mij mogen de rookcoupe's in treinen ook best terug komen. Moeten ze er alleen wel een afzuiging in maken, want die coupe's waren altijd wel erg blauw.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_132896958
Het boeit me verder ook niet zoveel of er gerookt wordt of niet, als ik écht moest kiezen dan liever niet (want stank en mijn haar/kleren kunnen meteen de was in) maar in bijv een kroeg boeit het me echt geen fuck, alleen die zelfgenoegzame huilerige rokers die net doen alsof er een nieuwe kristalnacht wordt gehouden omdat ze nog NOOIT te horen hebben gekregen dat andere mensen overlast van ze hebben maken me echt pissig.
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')