Ja, ik had me niet aangepast aan wat ik dacht dat anderen van me verwachtten. Ik heb nu pas geleerd dat ik veel gelukkiger ben als ik mezelf ben en kan zijn. Al die tijd ben ik ongelukkig geweest en heb ik geleefd zoals ik dacht dat er van me verwacht werdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man had ook graag jeugd teruggedraaid dingen anders gedaan niet uit huis gekicked worden enzo en wel contact met veel famiglia maar is niet anders, moeten er het beste van maken
Jij had verder toch ook nog iets waarvoor je onderzocht werd? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat ligt aan mijn oogafwijking, maar ik ben nog steeds positief gestemd dat ik later kan studeren.
Dat is ook het enige wat je kan helpen: hoop blijven houden
Ja ik word voor meerdere dingen onderzocht op dit moment jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had me niet aangepast aan wat ik dacht dat anderen van me verwachtten. Ik heb nu pas geleerd dat ik veel gelukkiger ben als ik mezelf ben en kan zijn. Al die tijd ben ik ongelukkig geweest en heb ik geleefd zoals ik dacht dat er van me verwacht werd. In principe m'n hele jeugd weggegooid.
[..]
Jij had verder toch ook nog iets waarvoor je onderzocht werd? Of ben ik in de war met iemand anders?
okquote:
ja herken dat stuk wel ook al was het bij door andere rednene, is kaka maar zit er op moment niet zoveel mee meer als vreger.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:04 schreef AdoraBelle het volgende:
In principe m'n hele jeugd weggegooid.
Tjacka is gekke boiquote:
Ga je tour kijken morgen?quote:
welterusten tjackquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
doei ik ga slapen want fok-it kots mij weer uit
Klein colletje voor de finish toch? Hoogerlandquote:
Sterkte daarmee. Ik hoop dat ze je ermee kunnen helpen. Het is voor jou ook fijn als het je lukt met je opleiding.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik word voor meerdere dingen onderzocht op dit moment ja
Sorry to hear about your dad trouwens. Is altijd een klap..
ik hou van je weet je toch. ben je nou nog niet mod?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
doei ik ga slapen want fok-it kots mij weer uit
wat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein colletje voor de finish toch? Hoogerland
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sterkte daarmee. Ik hoop dat ze je ermee kunnen helpen. Het is voor jou ook fijn als het je lukt met je opleiding.
En ja... het kwam ook nogal onverwacht. Darmkanker dat al helemaal uitgezaaid was. En we kwamen erachter op het moment dat het z'n hersenen begon aan te tasten en hij allemaal vage problemen kreeg. En toen heeft het eigenlijk ook maar een paar weken geduurd en toen was het over.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ja... het kwam ook nogal onverwacht. Darmkanker dat al helemaal uitgezaaid was. En we kwamen erachter op het moment dat het z'n hersenen begon aan te tasten en hij allemaal vage problemen kreeg. En toen heeft het eigenlijk ook maar een paar weken geduurd en toen was het over.
Damn dat is wel naar. Hoelang geleden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sterkte daarmee. Ik hoop dat ze je ermee kunnen helpen. Het is voor jou ook fijn als het je lukt met je opleiding.
woow sterktequote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja herken dat stuk wel ook al was het bij door andere rednene, is kaka maar zit er op moment niet zoveel mee meer als vreger.
maak er op moment gewoon beste van, enigste wat je kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak er ook maar het beste van, en ik hoop dat het allemaal goed komt.
Nee Sjonnie wel, toen die tegen auto aan reed ;squote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]Die heb ik ook al vanaf mijn 16de dus ik weet er alles vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak er ook maar het beste van, en ik hoop dat het allemaal goed komt.![]()
Maar meestal helpt het wel hoor dus
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
eind juli / begin augustus 2009.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn dat is wel naar. Hoelang geleden?
Hm ja kan me voorstellen dat dat nog best vers is dan.quote:
Dat wat ik in die spoiler postte heb jij ook bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik ook al vanaf mijn 16de dus ik weet er alles van![]()
Maar meestal helpt het wel hoor dus
Jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja kan me voorstellen dat dat nog best vers is dan.
Ja, meerdere gehad al.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat wat ik in die spoiler postte heb jij ook bedoel je?
Praten helpt bedoel je?
Er zijn wel meer mensen hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik stem in om verder te gaan met leuke dingen (tenzij je gewoon je ei kwijt wil)
[ afbeelding ]
Ik laat het hier maar bij, anders ga ik teveel in detail en dat wil ik niet. Dat doen we wel een keer in DM als dat nodig is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, meerdere gehad al.
Maar ik ben ook niet de makkelijkste
Je hebt dmquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik laat het hier maar bij, anders ga ik teveel in detail en dat wil ik niet. Dat doen we wel een keer in DM als dat nodig is.
tis ook niet voor iedereen weggelegd. het moet je liggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, meerdere gehad al.
Maar ik ben ook niet de makkelijkste
Ik bedoelde dat ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even dat gifje kwijtga maar door
![]()
Was niet heel subtiel gok ik.
Nee, ik ben wel klaar nu. Ik wil jullie ook niet deprimeren ermee enzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik stem in om verder te gaan met leuke dingen (tenzij je gewoon je ei kwijt wil)
[ afbeelding ]
Nouja, mijn eerste psycholoog was echt een idioot en had het alleen over randzaken terwijl hij mijn problemen niet onderkende, die andere was al wat beter maar na 1,5 jaar therapie en een psychologisch onderzoek deed ze gewoon helemaal niks meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis ook niet voor iedereen weggelegd. het moet je liggen.
het heeft mij uiteindelijk alleen een benzoverslaving opgeleverd die psychologe en psychiaters.
Maar sommigen helpt het goed.
Je mag je ei kwijt als je wil hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel klaar nu. Ik wil jullie ook niet deprimeren ermee enzo.
benzos zijn vooral om te kalmeren/slapen/angst te remmen.quote:
Ja daar wordt je ook wel een zombie van ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
benzos zijn vooral om te kalmeren/slapen/angst te remmen.
nouja ze hielpen wel goed in het begin, alleen nu heb ik een zodanige afhankelijk opgebouwd dat functioneren vrij taai/onmogelijk is zonderquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Ja daar wordt je ook wel een zombie van ook.
Da's inderdaad pas echt troepquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Net als anti-depressiva, 1 en al troep, zou dat echt nooit nemen ook al ben ik toch al +- 5 jaar depressief.
Tettenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Dus, wie gaat er een gezellig onderwerp verzinnen?
Billenquote:
Nee, het is wel goed zo hoor. Ik weet niet wat ik er nog over zeggen moet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je mag je ei kwijt als je wil hoor.
Ik kan zelf wel heel slecht tegen emotionele onderwerpen, maargoed. Is mijn probleem(*traantje wegpinken doet*
)
HOe was je dag verder?
Ik heb het express `niet weer' hier gezetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:29 schreef hazmat88 het volgende:
Pff wat een verhalen allemaal... dan mag ik in mn handen knijpen. AB heel veel sterkte en de rest natuurlijk ook
?quote:
Het komt wel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, het is wel goed zo hoor. Ik weet niet wat ik er nog over zeggen moet.
Die rondemiss van Tour de Jour mocht ook wel in mijn billen knijpenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sagan die morgen weer billen mag knijpen
die was niet mis neequote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die rondemiss van Tour de Jour mocht ook wel in mijn billen knijpen
Oh verder niks hoor, kutprogrammaquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:33 schreef Crack_ het volgende:
Oh sorry, ik reageer helemaal niet gepast zie ik.. maar die haha was om dat plaatje
Dankjewel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:29 schreef hazmat88 het volgende:
Pff wat een verhalen allemaal... dan mag ik in mn handen knijpen. AB heel veel sterkte en de rest natuurlijk ook
Ja, die was niet mis neequote:
Ik vind het wel leuk.quote:
Nee, mn blender is kapotquote:
Ik vind die Gert Jacobs zooo irritantquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Morgen ook weer "genieten" van mart met vin rogue.
60 maanden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mn blender is kapot. Maar zit 60 maanden garantie op dus komt goed
deden ze overal maar 60 maanden garantie op...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mn blender is kapot. Maar zit 60 maanden garantie op dus komt goed
Kijk je uit dat je niet gekaapt wordtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga even naar boven om lange vloei te scoren van mn somalische bovenbuurman ben zo terug
niet genoeg water om hem heen denk ik. Die speedboten doen het niet zo goed op het drogequote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet gekaapt wordt
trustequote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sorry als je nu beledigd bentMaar ik ga slapen
![]()
OMG hoe kom je daar bijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sorry als je nu beledigd bentMaar ik ga slapen
![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hihi (inb4: ha! Gaaaay)
JIj ook truste als je slaap ritme alweer een beetje terug is..
is goed gekomenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet gekaapt wordt
quote:
Ja, van de roosvicee reclamequote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij kwam er zelf mee dat ik 'schatje' vergat
al heull lang nie geblowd ikquote:
Haha nee, samenloopquote:
Vertel?quote:
4 jaar geleden voor het laatst en daarvoor deed ik het ook bijna nooit. Misschien twee keer per jaar ofzoquote:
Ja dat is langer dan mij inderdaad jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:47 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
4 jaar geleden voor het laatst en daarvoor deed ik het ook bijna nooit. Misschien twee keer oer jaar ofzo
aha ahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee, samenloopheb er af en toe wel behoefte aan, maar ga niet in mijn eentje wiet kopen
Huh? waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aha aha
mis wel de shops in nederland zelf, was wel chill altijd en je wist altijd wat je kocht
Hoe kom je daar nou terecht?quote:
Woon je er al lang? En je ouders ook?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met de boot, trein of vliegtuig lijkt mij.
je vergeet de autoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met de boot, trein of vliegtuig lijkt mij.
ruim 3 jaar en nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woon je er al lang? En je ouders ook?
Of op een bootquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:51 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
je vergeet de autoen ja de auto gaat op een trein maar toch
Ben je ook vroeg uit huis gegaan. ging niet vrijwilliger zeker?quote:
Klopt beide.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ook vroeg uit huis gegaan. ging niet vrijwilliger zeker?
Waar begon je te werken dan op je 15de? Heb je ook niet veel keus lijkt me. Zeker in het buitenland.quote:
Warenhuis waar ik nu nog steeds (nog wel) werk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar begon je te werken dan op je 15de? Heb je ook niet veel keus lijkt me. Zeker in het buitenland.
Is het ook niet, maar ja. C'est la vie.quote:
Is ook niet niks zeg, damn, gelukkig heb je nog wel familie daar zitten, en ook je vriendinquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Warenhuis waar ik nu nog steeds (nog wel) werk.
Je heb geluk dat ik nog met deel van familie hier contact heb, kon altijd daar of bij vriendin terecht mocht de nood te hoog zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook niet niks zeg, damn, gelukkig heb je nog wel familie daar zitten, en ook je vriendin
Sinds wanneer woon je op jezelf dan? Gelijk al vanaf je 15de?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je heb geluk dat ik nog met deel van familie hier contact heb, kon altijd daar of bij vriendin terecht mocht de nood te hoog zijn.
Vanaf 16e officieel, daarvoor tijdje bij vrienden/vriendin.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Sinds wanneer woon je op jezelf dan? Gelijk al vanaf je 15de?
Dus toen je net daar kwam had je al je vriendin?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vanaf 16e officieel, daarvoor tijdje bij vrienden/vriendin.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus toen je net daar kwam had je al je vriendin?
Via internet leren kennen ofzo? heb je ook al lang mee danquote:
zo ongeveer ja, lang verhaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Via internet leren kennen ofzo? heb je ook al lang mee dan
nicequote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo ongeveer ja, lang verhaal![]()
4 jaar in oktober
Ach, caros muchos. Zolang je het niet bij internet houdt is het een prima middel om je vriendin te leren kennen vind ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo ongeveer ja, lang verhaal![]()
4 jaar in oktober
Inderdaad niets mis mee. alleen als mensen die zeggen een relatie te hebben met iemand die ze nog nooit in het echt ontmoet hebben vind ik het wat apart. je leert iemand toch echt pas in het echt kennen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, caros muchos. Zolang je het niet bij internet houdt is het een prima middel om je vriendin te leren kennen vind ik
ben ik wel met je eens. Je leert iemand pas echt kennen als je diegene in het dagelijkse leven meemaaktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad niets mis mee. alleen als mensen die zeggen een relatie te hebben met iemand die ze nog nooit in het echt ontmoet hebben vind ik het wat apart. je leert iemand toch echt pas in het echt kennen.
Maar ja, hun zaak verder ook
rustig aanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga nog ff paar potjes Fifa spelen. Laters gasten
ja zeker, op internet maskeer je toch veel dingenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:09 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens. Je leert iemand pas echt kennen als je diegene in het dagelijkse leven meemaakt
have funquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
inderdaad maar in het echt is net ff anders. Elkaar op internet ontmoeten is niet zo heel moeilijk maar om elkaar dan in het echt te ontmoeten kan voor aparte situaties zorgenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeker, op internet maskeer je toch veel dingen
Maar elkaar ontmoeten op internet is best normaal tegenwoordig
ja soms wel, toen ik nog wel eens naar meets ging. sommige mensen waar je het op internet goed mee kan vinden klikt het echt totaal niet in het echtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
inderdaad maar in het echt is net ff anders. Elkaar op internet ontmoeten is niet zo heel moeilijk maar om elkaar dan in het echt te ontmoeten kan voor aparte situaties zorgen
misschien zijn ze niet anders maar zijn ze wat terughoudender. Maar je hebt ook mensen die een internet alter ego hebben. Alles wat ze in het echt niet zijn zijn ze onlinequote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja soms wel, toen ik nog wel eens naar meets ging. sommige mensen waar je het op internet goed mee kan vinden klikt het echt totaal niet in het echt
veel mensen zijn gewoon anders op internet
Have funquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
ja misschien wel combinatie van beide.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:16 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
misschien zijn ze niet anders maar zijn ze wat terughoudender. Maar je hebt ook mensen die een internet alter ego hebben. Alles wat ze in het echt niet zijn zijn ze online
dat zou ook nog kunnen ja... ik blijf lekker mezelf zowel op internet als in het dagelijkse levenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja misschien wel combinatie van beide.
trusten trustenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar eens slapen. Welterusten mensen![]()
ik lig hier lekker met deken over me heenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Kkkkoooouuuuddddd.
* AdoraBelle rilt.
Ik loop wel vaker te rillen en dat ik het koud heb, maar niet rond deze tijd van het jaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lig hier lekker met deken over me heen
eind juni noemen ze dat
Oh, dat herken ik wel. Daar heb ik ook weleens last van. Echt irritant is dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik loop wel vaker te rillen en dat ik het koud heb, maar niet rond deze tijd van het jaar.
Oh, dat ruikt inderdaad wel lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:54 schreef heloef het volgende:
Die heerlijke zomerse geur van stortregen. Geweldig.
Ojaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:54 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Oh, dat herken ik wel. Daar heb ik ook weleens last van. Echt irritant is dat.
Vooral als m'n moeder dan dingen zegt als 'stel je niet aan' enzo.
Oké, slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:57 schreef J.Gibbs het volgende:
Maar ik ga zo toch maar eens mijn bedje in. Ik kon niet slapen maar op FOK! zitten is toch niet zo'n goed idee denk ik.
Deze zomer of nee dit hele jaar is een voortdurende meteorologische nachtmerrie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat ruikt inderdaad wel lekker.
Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro (L)quote:
Oké, als jij het zegt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze zomer of nee dit hele jaar is een voortdurende meteorologische nachtmerrie.
ik ga zelf nu een poging wagenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro (L)
Ik kan niet slapen.. Mijn hele ritme is verneukt man is vakantie toch
Gn man ik ga denk ik ook ff proberen is niet goed niet slapen trusten iedereenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga zelf nu een poging wagen
trusten y'all
Oké, slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:34 schreef Adames het volgende:
[..]
heb wel het idee dat het wel eens tijd is ja
Dankjewel, helemaal gelezen? En het is geen fictie hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb je fotoboek gelezen, goed verhaal
ik kreeg wel een stijfje bij het idee van een ietwat chubby vrouwelijke it'er moet ik eerlijk zeggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel, helemaal gelezen? En het is geen fictie he.
Oehquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kreeg wel een stijfje bij het idee van een ietwat chubby vrouwelijke it'er moet ik eerlijk zeggen
oh die heb ik zeker wel gelezen, alleen ik heb helemaal niks met Japanners en ik hou wel van een beetje boers getuige mijn UI. Verdere quotes kan ik niet echt plaatsen en over oordelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oeh. Gelukkig maar dat je die quotes enzo niet gelezen hebt dan
.
Oh haha, nee dat bedoelde ik niet. Maar laat maar andersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:45 schreef Adames het volgende:
[..]
oh die heb ik zeker wel gelezen, alleen ik heb helemaal niks met Japanners en ik hou wel van een beetje boers getuige mijn UI. Verdere quotes kan ik niet echt plaatsen en over oordelen.
Mooi dat het goed gaat met je danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Met mij ook goed hoor. Waarom ben jij eigenlijk zo vroeg wakker?
Wat ben je allemaal van plan dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat met je dan
Heb een drukke dag voor de boeg.
Awww...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben van dr trap af gepleurd
nja alleen net boven mijn kont doet het zeer verder nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww....
Hoe is het nu? Heb je je pijn gedaan? Ik ga val wel vaker bijna van de trap af als ik m'n Uggs aan heb.
Oh, dat is vervelend, dat had ik ook een keerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja alleen net boven mijn kont doet het zeer verder nietdit is al de tweede keer dat het gebeurd, gelukkig viel ik deze keer niet flauw
ja ik viel en stuiterde toen zo naar benedenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is vervelend, dat had ik ook een keer. Zo op je kont de trap af
.
Viel je de eerste keer wel flauw dan?.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik viel en stuiterde toen zo naar beneden
ja maar toen viel ik ook wat pijnlijker, nu viel het nog mee
ja voel me ook echt zo'n kneus die van een trap afvaltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]. Jeetje...
Gelukkig dat het nu nog mee valt dan. Erger dan een pijnlijke kont heb ik nog niet gehad.
Nou wees gerust, je bent dus niet de enigequote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja voel me ook echt zo'n kneus die van een trap afvalt
gelukkig maar, is al erg genoeg
haha dat stelt wel wat gerust jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou wees gerust, je bent dus niet de enige.
Haha, ja, kontpijn is niet fijn.
Het stelt mij ook wel gerust dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat stelt wel wat gerust ja![]()
Gelukkig vanavond geen lange dienst op werk
Mn dinnetje is ook wakker zie ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het stelt mij ook wel gerust dat ik niet de enige ben.
Oh, je hoeft vanavond niet te werken dus? Dat valt wel mee dan.
Ik las dat buiten de context.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou wees gerust, je bent dus niet de enige.
Haha, ja, kontpijn is niet fijn.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
ik moet wel werken maar ik hoef maar van 17-21:15quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Krijg je thuis geen aandacht ofzo? Je reageert op iedereen hier....quote:
Je zegt niksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, thuis krijg ik die nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Krijg je thuis geen aandacht ofzo? Je reageert op iedereen hier....
Je bent behoorlijk irritant, tis maar dat je dat even weetquote:
quote:
Oké, en de late dienst is dus nog langer dan dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet wel werken maar ik hoef maar van 17-21:15
Okedan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk irritant, tis maar dat je dat even weet
Ja hallo, ik was even wat anders aan het doen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je zegt niksBen je nog steeds boos op mij?
Jamaar ik ben ik belangrijker, toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was even wat anders aan het doen?
Hoi,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nja we sluiten om 9 uur dus had ook om 2 uur kunnen beginnen dus ben blij dat ik pas 5 uur hoefquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, en de late dienst is dus nog langer dan dat?
Nee, mijn croissantjes en chocoladebroodjes waren belangrijker. Als ik jou voor had gelaten dan waren die verbrandquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar ik ben ik belangrijker, toch?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi,
Lekker geslapen "Dinnetje"?HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, ik moet eigenlijk nog slapen. Ik was bij een vriend tot 3:00, daarna naar huis gegaan en toen gewacht tot ik de kranten had en m'n krantenwijk gelopen.
Dat is ongezond! Je mag niet dik worden!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, mijn croissantjes en chocoladebroodjes waren belangrijker. Als ik jou voor had gelaten dan waren die verbrand.
En als ik niks eet dan sterf ik uit hoor.
Oh, op die manier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja we sluiten om 9 uur dus had ook om 2 uur kunnen beginnen dus ben blij dat ik pas 5 uur hoef
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is ongezond! Je mag niet dik worden!
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hey.
Nee, ik moet eigenlijk nog slapen. Ik was bij een vriend tot 3:00, daarna naar huis gegaan en toen gewacht tot ik de kranten had en m'n krantenwijk gelopen.
Doe maar dan....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]. Mag ik ze dan wel eten nu? Ze liggen op m'n bordje...
dit ja, croissantjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
En je slaapritme dan?(Die je wou aanpassen XD)
En door jou heb ik nu honger. Brb.
Ja, ik ga zo wel slapen denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
En je slaapritme dan?(Die je wou aanpassen XD)
En door jou heb ik nu honger. Brb.
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo wel slapen denk ik. Ik had gewoon geen tijd meer om te slapen
.
En sorry.....
haha dat is dan wel weer positiefquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Nou, ik ben blij voor je dat je pas om 5 uur hoeft te beginnen.
En ik ben blij dat ik iemand heb gevonden die ook van de trap gevallen is.
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorHet was erger geweest als ik zelf geen eten kon pakken en dus alleen machteloos kon toekijken (of lezen
)
![]()
Ja, op zich wel denk ik. Ik heb in ieder geval een vriendin gevondenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat is dan wel weer positief
Kun je uitleggen waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh god vanavond sluiten met promowat een ellende
ik moet informatiebalie staan dus ben verantwoordelijk over de kassamedewerkers die vanavond werken, ook de promoposters moeten opgehangen worden en bende maar ik werk met een paar luie lapzwansen die niet doorwerken dus moet ik ze steeds achter hun aars aanzitten, vind het alles behalve erg hoor maar ben stiekem gewoon nerveus of ik alles op tijd af krijgquote:
Oh, dat is wel vervelend jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet informatiebalie staan dus ben verantwoordelijk over de kassamedewerkers die vanavond werken, ook de promoposters moeten opgehangen worden en bende maar ik werk met een paar luie lapzwansen die niet doorwerken dus moet ik ze steeds achter hun aars aanzitten, vind het alles behalve erg hoor maar ben stiekem gewoon nerveus of ik alles op tijd af krijg
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
bij cookiemelding klikte ik op haal me hier weg
Ha Nodig!quote:
dankjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:16 schreef JRRY het volgende:
prom en sof steken er met vlag en wimpel boven uit
quote:
lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel aardig, over 2 uurtjes werken en daarna 2 dagen weekend![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkerna vanavond 4 dagen weekend
rond 10 augustus omdat dutch valley, maar voorlopig geld verdienenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:24 schreef nodig het volgende:
[..]heerlijkk
![]()
Wanneer krijg je vakantie van je werk dan?
wtfquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:29 schreef d4v1d het volgende:
R&P / WUX ik geef je mijn reaktie
Ik vind dit een mooi topic![]()
echt sommige mensenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nog een FHF / Morgen naar de GGD alleen.. kan iemand me misschien ondersteunen?
Oh dan moet je nog best langquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rond 10 augustus omdat dutch valley, maar voorlopig geld verdienen
nja heb tussendoor ook dagen vrij enzo en wil gewoon graag snel geld verdienen dusjaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dan moet je nog best lang
Ik krijg 20 juli ofzo vrij
Oh, dat is fijn dat je het leuk werk vindtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja heb tussendoor ook dagen vrij enzo en wil gewoon graag snel geld verdienen dusjaen vind het leuk werk dus het is geen straf
ja inderdaad, maakt werken een stuk leukerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn dat je het leuk werk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |