![2ifbeKR.png]()
-----------------------------------
STONERMEET -----------------------------------
----------------------------------
zondag 30 juni -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------
----------------------- 14:00 - Wilhelminapark Utrecht ------------------------
SPOILER: STONERMEET INFO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:
DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.De OP vind je hier.Stoners: SPOILER: vaste users, en een paar onvaste users
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ik vind twitter wel baas

Zet er zelf niet zo vaak wat op maar als je de juiste dingen volgt is 't best leuk
quote:
Ik wil buiten even een joint roken maar regen help
Studeur
Toen kregen wij ook patat
quote:
Gewoon binnen roken
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Morgen nog nieuwe wiet halen
quote:
Ja die kans heb ik dus niet

Volgens buienradar regent het hier tot 2 uur, paraplutje zo dan maar
quote:
Serieus? Heb echt de tyfus aan die melding

Al kwam ik er wel laatst achter dat als je buiten die melding drukt hij direct verdwijnt, én je blijft op hetzelfde scherm
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:[..]
oh da's ook wel nice

Maar ja, met een abo kun je sneller achter elkaar posten zonder melding

Als je het écht heel snel doet (perongeluk een leeg bericht erachteraan ofzo, of spammen), dan krijg je 'm wel. Maar zonder abo krijg je zo'n melding sneller dan met

Je moet direct 6 maanden tegelijk kopen
Ama
Hypa Hypa
quote:
Jammer dat ze onze dierentuin hard gaan verbouwen de komende tijd, anders had ik wel opnieuw een abbo gekocht. Ook al zou dat sowieso moeten als ik weer naar school ga
Your beauty never ever scared me.
Studeur
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 00:44 schreef Amarantha het volgende:[..]
Jammer dat ze onze dierentuin hard gaan verbouwen de komende tijd, anders had ik wel opnieuw een abbo gekocht. Ook al zou dat sowieso moeten als ik weer naar school ga
een abbo op de dierentuin?
Had wel een maandje willen proberen maar om nou meteen 20 euro over de balk te pleuren voor een forum
Ama
Hypa Hypa
quote:
Ja? Is dat raar. Abonnement. Een b teveel

Moest ik sowieso hebben voor mijn vorige opleiding om opdrachten en theorie in de dierentuin te krijgen. Buiten school om niks mee gedaan haha terwijl ik er echt op 50 meter vandaan woon
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 00:47 schreef Moira. het volgende:[..]
nja zat te kijken naar zo'n full abonnement waar je dan je notes mee in kunt zien (ik heb er gewoon 10 bij sinds Mono geen mod meer is

terwijl ik helemaal niet anders post ofzo

), maar da's toch in één klap bijna 20 euro voor een half jaar wat ik nu niet heb

quote:
Ooi
Studeur
quote:
Chillze en de gr aan mono
Studeur
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:Als ik in de zomer op het dak zit kan ik ook horen wanneer de zeeleeuwen weer vreten krijgen (schijnen nu voor de verbouwing pleite te zijn). Als je naar de shop loopt hoor je de olifanten vet vaak haha!
ik zou 's nachts inbreken en op een dromedaris gaan rijden
Ama
Hypa Hypa
quote:
In het verleden (tot 2 jaar terug ofzo) werd er 's nachts altijd over de hek geklomen

Volgens mij kon je toen ook makkelijk drinken jatten uit de voorraad