Dat maak ik wel uit. Ik beoordeel dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
jij hebt hele kwetsende foto's geplaatst in deze chat en daarom sta jij er niet in.
Pardon, ik ken mijn plaats.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit. Ik beoordeel dat.
Wow, nee. Gemist.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Altijd 2 handen op elkaar voor 2nootn.![]()
Foto op pagina 1 hier al beoordeling gegeven?
Good boiquote:
Ik weet nog steeds niet wat ze precies probeert te showenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Altijd 2 handen op elkaar voor 2nootn.![]()
Foto op pagina 1 hier al beoordeling gegeven?
Haar lichaam waarschijnlijk. Maar dat is een wilde gok hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ze precies probeert te showen.
Oh ja natuurlijk, zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haar lichaam waarschijnlijk. Maar dat is een wilde gok hoor.
Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, zou ik ook doen.
fat loss en muscle gainsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ze precies probeert te showen.
Okequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, dezelfde foto maken maar dan anders.
doe dan ff.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beertje, ben trots op je. Dit is de eerste normale reactie die ik op die vraag krijg.
quote:
Toe dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had je natuurlijk zelf ook kunnen bedenken he, slimme arie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beertje, ben trots op je. Dit is de eerste normale reactie die ik op die vraag krijg.
Ja wou nog toevoegen behalve Modus maar deed het toch maar niet. Bij dezen: behalve Modus.quote:
Mwah niet echt, aangezien die foto kenseronduidelijk is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had je natuurlijk zelf ook kunnen bedenken he, slimme arie.
Sorryquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
jij hebt hele kwetsende foto's geplaatst in deze chat en daarom sta jij er niet in.
Je kan prima het doel van die foto ontcijferen, niet zo dom doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah niet echt, aangezien die foto kenseronduidelijk is.
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan prima het doel van die foto ontcijferen, niet zo dom doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |