Mijn grijze doodskopjesrokje is langer, maar die heeft een vervelende onderrok die ik telkens tot aan provocative omhoog moet trekken anders kan ik niet op schoot bij meisjes.. Iemand die hier wel eens in deze sc post weet datquote:
Jij BENT ook gewoon de grootste sc-hoer :$quote:
Wie is wie in dit geval? CY mag mij best een beetje rondslappen hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij BENT ook gewoon de grootste sc-hoer :$
Multiple timesquote:
Ja maar ben geen homo :squote:
Wow, 3 seconden man.. Het is het lotquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Multiple times
[..]
Ja maar ben geen homo :s
Dat jij nooit de liefdevolle omhelzing van een man zult ervarenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Godverredomme ook ehBlijft zo pijnlijk ;s
Right in the woom.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat jij nooit de liefdevolle omhelsing van een man zult ervaren?
Lotquote:
Nee, dat zit wel goed.. Daar heb ik jou voorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat jij nooit de liefdevolle omhelzing van een man zult ervaren?
Wil je ook seks met me danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat zit wel goed.. Daar heb ik jou voor
Ik wil je peggen tot je rectum scheurtjes begint te vertonen en vervolgens het bloed oplikkenquote:
quote:Your sense of humor is off-the-cuff and kind of gross. Is it is also sinister, cynical, and vaguely threatening to the purer folks of this world. You probably get off on that. You would cut a greasy fart, then blame it on your mom, and then just shrug when someone pointed out that she's dead.
Yours is hands-down the most outrageous sense of humor; you like things trangressive and hardcore. It's highly likely (a) you have no limits (b) you have no scruples and (c) you have no job. Ironically, it's your type of humor that can make the biggest bucks in show business.
wow geilquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil je peggen tot je rectum scheurtjes begint te vertonen en vervolgens het bloed oplikken
Hete boi :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |