Nee, vertelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:40 schreef Duvel het volgende:
Weet je ook al wat Patricia Paaij met Patty Brard deed bij Gordon in huis?
Staat hij veel stil de laatste tijd?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
En nee, normaal gesproken lust mijn blok geen slok. Dat is iets van het laatste jaar dat ik hem heb.
Nee, hij rijdt elke dag.quote:
Mwahquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:18 schreef Duvel het volgende:
Daar word je niet blij van...Ik hoop dat die pillen snel werken!
Stond hij voor hij olie ging verbruiken dan veel stil?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, hij rijdt elke dag.
[..]
MwahIk ben iig blij dat het gewoon overgaat zonder rare ingrepen oid.
Nee en nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stond hij voor hij olie ging verbruiken dan veel stil?
Of lekt hij misschien?
Vervelend. Maar gelukkig niks ernstigs dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, vertel?
De huisarts zei overigens dat het overduidelijk mijn maag is en aan de hand van mijn verhaal en even voelen is de conclusie dat het slijmvlies van mijn maag aangetast, geïrriteerd of ontstoken is.
Dat kan vanaf nu nog 2 en halve week duren, maar om de boel een beetje te helpen heb ik maagzuurremmers gekregen (of eigenlijk: gekocht, eigen risico jeweetz).
Ofwel; inderdaad een maagzweer(tje).
En nu ben ik misselijk van dat gedruk in mijn buik![]()
![]()
.
Motorblok kopen?quote:
Da's wel te hopen ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef Anne het volgende:
[..]
MwahIk ben iig blij dat het gewoon overgaat zonder rare ingrepen oid.
Dan lek lekker verderquote:
Met de prijzen die jij (of je maat) hanteren hebben we ws voor hetzelfde geld een complete Cupra erbijquote:
Mar dit blok lekt en verbruikt niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met de prijzen die jij (of je maat) hanteren hebben we ws voor hetzelfde geld een complete Cupra erbij
quote:
Ah die fiets. danhebben jullie er 1 meer dan Stiens zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op de Lidl. Dan staat de teller nog steeds op 6.
Dan compenseert dat de 2000 inwoners meer die we hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah die fiets. danhebben jullie er 1 meer dan Stiens zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |