wij gaan s middags juist naar Cochem is de planningquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:00 schreef Paladijn het volgende:
wij zijn er inderdaad wel, maar later gezien we 's ochtends eerst een rondje cochem doen. Ik bel Alex of dingest wel zodra we er zijn.
Eerst maar eens op tijd richting Cochem vertrekken
Mijn ouders vinden het ook niet leuk dat ik op de ring ben. Logisch, ze kennen het niet en ze horen wel enge verhalen. Dus ik sms ze ff als ik weer veilig thuis ben. Dat werkt beter dan niet gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:29 schreef .Neovo. het volgende:
Tja, dat willen ze dus niet echt.. Ik heb wat dat betreft niet de makkelijkste ouders.
Ze hébben niet veel te willen; je bent meerderjarig en we leven in een vrij land, dus als jij naar de Ring wilt, lijkt het me handig dat ze dat accepteren. Tis niet dat je naar één of ander drugsfeest gaat ofzo, of op vakantie met een stel mongeaulen.. je gaat wat mensen ontmoeten een stukkie van huis vandaan; nou nou, poeh poeh, tis me toch allemaal wat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:29 schreef .Neovo. het volgende:
Tja, dat willen ze dus niet echt.. Ik heb wat dat betreft niet de makkelijkste ouders.
Glimt ie wel mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Blup zn vriendin heeft de motorolie al bijgevuld voor morgen iig!![]()
[ afbeelding ]
Nou nou nou... Misschien moet ie eerst eens op zichzelf wonen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze hébben niet veel te willen; je bent meerderjarig en we leven in een vrij land, dus als jij naar de Ring wilt, lijkt het me handig dat ze dat accepteren. Tis niet dat je naar één of ander drugsfeest gaat ofzo, of op vakantie met een stel mongeaulen.. je gaat wat mensen ontmoeten een stukkie van huis vandaan; nou nou, poeh poeh, tis me toch allemaal wat.
Staat in de openingspost!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar spreken we af rond de ring trouwens? Of zien we elkaar toevallig?Mensne die me graag willen zien mogen hun nummer per DM sturen of zo, ik heb ooit per ongeluk de helft van al mnnummers gewist
staat in de opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar spreken we af rond de ring trouwens? Of zien we elkaar toevallig?Mensne die me graag willen zien mogen hun nummer per DM sturen of zo, ik heb ooit per ongeluk de helft van al mnnummers gewist
En gaan jullie nou nog wel of niet meer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat in de openingspost!
Bara heeft zich trouwens afgemeld.
Dus lijstje;
2cv > bij de Ring
Alex > bij de Ring
Barca > Venlo
Danpy > Is al onderweg
Dingest > bij de Ring
DS4 > Venlo
Lipje > Venlo
Neovo > bij de Ring (weet nog niet of ie gaat)
Paladijn > Is al onderweg
Volgens mij gingen er nog een paar uit het ringtopic trouwens.
als jullie er morgen om 9.45 niet zijn, moet ik jullie nog bellen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:40 schreef Anne het volgende:
Zoals ik me nu voel niet, dan trek ik een dag rond hobbelen niet, maar ik beslis last minute.
Ik sms jou wel vanavond of morgenvroegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
als jullie er morgen om 9.45 niet zijn, moet ik jullie nog bellen?
We noemen het; kuttenbakvulling'quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:23 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor Duvel de kutste kattenbakvulling ooit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens
een kleintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |